Teema on suletud

#1

Sai siis alustada projektiga. Taastada vana m. Isend on heas korras. Sai peale pandud uus aku ja lastud vennal panna uued musta värvi juhtmed et silma ei paistaks. Praegu selliseses korras et löö käima ja sõida. Motikal weel tegemist küllaga. Puudu ka igasuguseid väiksemaid vidinaid. Jalakaitsmed, bensu paagilt kummi lapakad külkalt puudu erinevad väiksemad jubinad puudu. Taga küljes oli delta tuli mis sai vahetatud uuema m oma vastu. Vahetatud on ka vist käigu kast uurali oma vastu, targemad väitsid nii. Külkkorv on jamas olukorras... kõvasti tööd. Vaja weel värvida ja vahetada igasugused trossid, piibud ja leida puudu olewad asjad.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
#2

Masin päris "kobe",aastaarvus kahtlen sest,sest tundub uuem raam olema ja vanemale raamile ei taha istuda Dnepri käigukast(see on dnepr mitte Urali oma),spido Pann,sumutid vana K ja M,tagatuli Voshod.Raami erinevus uuemal ja vanemal K-l on pikkuse vahe ja ka jalgpiduri süsteemi erinevus.
#3

Tere mehed.
See järgmise talve ootamine on hea mõte,milleks kiirustada tsikkel ei kao kuhugi.Aga,et vahepeal igav ei hakkaks ,uuri natuke NL tsiklite ajalugu.Samuti oleks huvitav teada milliseid emmesid venelased BMW tehase sisseseadega tootsid.
Katsuge olla.
Jaan Tsiklitallist.

Katsuge olla...
#4

Huvitavad leheküljed jah! Sa , Jorma, loe need ise ka läbi, või siis tee omale selgeks, mis aastal see viimane suur sõda meil lõppes ja millal saksa tehaseid laiali veeti.
Pildil paistab rohkem K750M, mis on juba samm edasi K750-st. Vot selline "varjant"! Rolleyes
Aga muidu lase käia, anna hagu! Smile
#5

Mis aasta oma võiks olla - see on hea küsimus....nagu on kombeks öelda.
Ehk on abi , kui vaatad näiteks siit pilte (tegu küll armee variandiga, aga tühja sellest)
http://vvm.unicweb.ee/?p=101
Kui on tõesti tegu K750-ga, siis esiots on täiega vale, silindripead (vähemalt valed ) jne. K750M tuli 1964 millalgi, kui tõesti õiged dokumendid ja tsikkel, siis peaks ikkagi 1961 olema K750.
#6

(17-03-2010, 18:29 PM)jorma901 Kirjutas:  dokumendid on õged... masin on arvel. vin raamil (Veel loetav ja arusaadav) vaskul pool amordi kinnitusel on ka dokumendites olemas.

Võivad täiesti olla ja ilmselt ongi. Aga asju remonditi, ka Eestis käisid sellised (asutuste)tsiklid ametlikult kap. remondis (kus nad laiali kisti ja pärast tükid kokku laoti ), kombineeritit, täiustati jne ja lõpuks võis tekkidagi originaalne ja ainulaadne kooslus.
#7

See vin. ei täenda veel õiget aastaarvu,raami sai alati vahetade ja vanasti jäi aastaarv ikka endiseks.Minu K-750 M-il aastast 68 ei ole peale pirka kusakil nr.-i, samuti paaril tesel raamil mis on üle.minu teada K-del ei olnud raamil mingit nr-i,Dnepritel oli ,Ural-idel kuni M63( kaasa arvatud) oli,kuid M-67 ja 67-36 l ei ole.
#8

Miks minu K-750M on passimärgitud 19KW ja masin aastast 1070
Huvitav miks küll nii?
#9

(15-04-2010, 14:36 PM)jorma901 Kirjutas:  Kas keegi oskaks ütelda mis motikal originaal mis mitte. Dokumentide järgi 61 aasta k750 endal pea ei võta enam ja ei taha eriti valesid juppe ka tellida. ja mis õli kuhu panna. käigu kasti vist on parim 80w90 aga mis mootorisse ja diffrisse. ja kumba pidi oleks mõtekam ta taastada kas k750 või k750m(Vähem osade vahetust)

Oman ka orginaal k-750,61a.Erinevused-minu rattal on lääbadega esihark,tagaporilaud hingedega kahes osas,silindri pead kolme triibuga,käigukast ilma reversita,karpad ümarad,Tagatuli tilgakujuline,bensupaagi kõlgedel kummilapakad.
Käigukasti ja difrisse paneks kindlalt vähemalt poolsünt õli sisse.
Varsti panen ka pildid enda projektist ülessé.
#10

Teema lukku ja kustutada.
Kuna plaan tulevikus asi tõsiselt kätte võtta ja motikas korralikult korratada ja ehitada k-750m iks. Ning parem on seda kajastada uues teemas.

Kunagi pole aega teha midagi korralikult, aga alati on aega ümber teha.
Õige mõistmine tuleneb halvast kogemusest.
Kogemus tuleneb halvast mõistmisest.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne