IÞ 27251 88
#21

Rahu,ainult rahu... Tegelikult müüdi Sulle ikka õiget asja,kuid selle värviparandusega ongi nii,et ega välja ei kuku nii nagu vaja.Asjad seisavad selle taga,et see värv,mis ennem auto peal oli,on luitunud ehk vanaduses muudab tooni ja läheb matiks.Ei ole ju võibolla teadagi millega on ennem värvitud.Ja siis segada mingi värv ja loota et auto on nagu uus,see on unistus.Kui tahad ilusat autot,pead kõik üle värvima.
Mul on endal olnud sama mure.Lasin koodi järgi värvi segada ja välja paistis peale värvimist hoopis erinev.See oleneb ka värvi partiist. Mis mul üle jäi,sõidan siiani teist tooni uksega.Tegelikult võib sõita ka laigulise Mossega,paistab paremini silma.. Vähemalt on tähelepanu keskmes.
Tarbekaitset ja politseid pole mõtet tülitada,neil kiired ajad ja nii väikse asjaga ei tegele.
P.S. Hajutamisega pole pistmist olnud.Võibolla mõni targem mees teab rääkida.
Vasta
#22

Ahoi

Proovi Commandant 4 pastaga vana värvi töödelda. Mida rohkem nühid, seda rohkem ta värvi puhastab. Teeb nagu sügavpuhastuse värvile. Purk ise ei ole eriti kallis ja piisab päris mitmeks korraks, et terve auto üle nühkida. Olen täiesti kindel, et saad vana värvi uuega päris ligilähedaseks. Toode ise abrasiivne ja seega, plastiku ning tihendite vastu ära temaga mine.
Kui vahatades on kuivalt, mida rohkem nühid, seda siledam ja läikivam tuleb, siis nüüd on vatupidi. Pead märjalt hõõruma. Pasta ei tohi lapi peal ära kuivada. Pärat vahatad üle ka ja ongi sul Nõukogude masinatööstuse tippsaavutuse tuttuuus mudel välimuselt kodus olemas.

M.

ZAZ965A 1968
Vasta
#23

......................spetsiaalselt hajutamiseks mõeldud PINTSLEID................!!!!!!!!!!!!!!!! Hea nali ikke

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#24

(16-05-2010, 13:25 PM)hundu615 Kirjutas:  ......................spetsiaalselt hajutamiseks mõeldud PINTSLEID................!!!!!!!!!!!!!!!! Hea nali ikke
Nali või mitte, a viga vist oligi pintslis, st ostetud pintsel ei olnud selleks otstarbeks mõeldud. Või kuidas muidu aru saada asjaolust, et just selle pintsliga ülevärvitud koht on ebaühtlane, nn "karvane" ja ei läigi. Jääks nagu mulje, et ostetud autovärv ei olegi ette nähtud pintsliga värvimiseks?Toungue
Vasta
#25

See "spetsiaalne väga kallis tellitud autovärv" ei ole kohe kindlasti mõeldud pintsliga värvimiseks.

Ja üldse, kas see on mingi naljateema või?, puuduvad ilukilbid ülevaatuse jaoks, pintsliga hajutamine jne...mis jura te siin õieti ajate..........

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon
Vasta
#26

Kas küsisid müüjalt ikka suruõhu pintslit või käsiajamiga karvatuusti?
Vasta
#27

Ma täitsa tunnen kaasa neile kodanikele kes kogu elu ülima tõsidusega võtavad.Wink Ja ma ausaltöeldes isegi imestan, et siin foorumis siukseid surmtõsiseid nii palju on?! Ühtlasi tänud neile kes on osanud igati asjakohaselt kaasa mõelda.Cool
Manuaalpintsel oli muidu a vaja oleks olnud manuaalhajutuspintslit. Nagu ikka, meil eestis selliseid spetsiifilisemaid tarbeid ei müüda.

Nüüd järjekordne probleem- nimelt logariservades haljendav samblik (pilti vt teema esimesel lk) ei kasva mu arust kevadele kohaselt. Kas sellele võiks sobida ka okaspuudele mõeldud väetis, nimelt kevadel istutatud kuusele anti aianduspoest kaasa kott graanulväetisega, äkki saab sedasama kasutada? Või peaks ikka mingi spetsiaalse väetisesegu ostma? Ei tea, kas ntx Ben- autokaupades järvel müüakse logarisambliku väetisesegu?
Vasta
#28

Kõige tähtsam ülelnimetatud taimekese arenguks on puhas õhk. Seega on ilmselt kõige soodsamad tingimused tagatud asulavälistel aladel, kus õhu rikkumine on minimaalne. Ka karburaatori reguleering peab olema korrektne, et mitte toota kütuse mittetäielikul põlemisel tekkivaid ohtlikke gaase.
Ilmselt vabariigi kaubandusvõrgust miskit väetist leida on üsna lootusetu juhtum.
Sammaltaimede (muuhulgas ka paljunemise) kohta ka üks link http://bio.edu.ee/taimed/general/sammal.html

Ford Granada
Vasta
#29

Kui tööinimese jaoks mõjub viljastavalt parteistunud seltsimehe kihutuskõne töölissööklas, siis sambla jaoks omavad sarnast efekti tolmuosakesed puhtast loodusest. Seega on soovitav kuiva ilmaga sõita naaberkolhoosnike põldusid inspekteerima ja sõita just tolmuseid teid, vahel peatumisel sammalt kergelt niisutades (vee või þiguli õllega).
Vasta
#30

(18-05-2010, 00:31 AM)riivo Kirjutas:  Kui tööinimese jaoks mõjub viljastavalt parteistunud seltsimehe kihutuskõne töölissööklas, siis sambla jaoks omavad sarnast efekti tolmuosakesed puhtast loodusest. Seega on soovitav kuiva ilmaga sõita naaberkolhoosnike põldusid inspekteerima ja sõita just tolmuseid teid, vahel peatumisel sammalt kergelt niisutades (vee või þiguli õllega).

Nostalgilisele kodanikule on kaubandusvõrgus ka sobilik abiline täna täiesti olemas: http://www.wiru.ee/uudised.html


Manustatud failid Pilt (pildid)
   

loll on loll olla.
Vasta
#31

Kuidas sammal kasvab? Kas naaberkolhoosil külv maas? Seltsimees, tehnikahuviliste dimitrovlaste kursis hoidmine on Sinu kohustus revolutsiooni ees!
Vasta
#32

Tänan huvi tundmast, samblaga on kõik hästi, vohab nii mis mühiseb, tundub, et sügisel saab korraliku saagi.
Tean kohustusest, vait olen olnud kuna pole millestki raporteerida, niisama tühja ja ümmarguse jutu ajamine ei ole õigele komnoorele aga kohane.

Korra olen autoga vahepeal ka sõitnud, nimelt õnnestus mb pihustite tagasivoolupoldid (sellised seest õõnes) puruks keerata ja pidin minema neid kaubandusvõrgust otsima. Nagu arvata, oli limiit otsas ja neid polte ei olnud saada. Poes oli saada parempoolset porilapakat, neljanda remondi kolbe ja vahetatava elemendiga õlifiltrit.
Vähemalt sain korraks jälle korraliku autoga sõita, õige auto tunnetuse taas meelde tuletatud.

Nimetatud defitsiitsed poldid valmistasin lõpuks ise puurides tavalisele kuuesele poldile kahest suunast augud sisse- vot seda lääne rämpsu, toodavad seal autode nime all selliseid mehhanisme, millele isegi varuosafond puudub.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne