kahevahel!
#1

masinat mul pole aga projektiks võikski nimetada seda et ma selle endale tahan hankida,aga siin on üks probleem ma ei suuda kahevahel valida ja muidugi oleks tore kui keegi ütleks mis vahe on kas ma võtan mosse 1.5 55kw või on selleks hoopis vaz 1.6 50kw
kuna ma olen linnas sündinud siis ma eriti midagi ei jaga ja tore on et foorum sellejaoks loodi.
Vasta
#2

võta mosse, need kenamad, vaz on kaasaegsem ja pole eriti harulduseks
Vasta
#3

(25-03-2010, 17:36 PM)tanello2 Kirjutas:  masinat mul pole aga projektiks võikski nimetada seda et ma selle endale tahan hankida,aga siin on üks probleem ma ei suuda kahevahel valida ja muidugi oleks tore kui keegi ütleks mis vahe on kas ma võtan mosse 1.5 55kw või on selleks hoopis vaz 1.6 50kw
kuna ma olen linnas sündinud siis ma eriti midagi ei jaga ja tore on et foorum sellejaoks loodi.

No projektist oled Sa praegu ikka küllalt kaugel, seega polegi vahet kumb, lõpptulemus on ikka emex. Projekt eeldab ikka teatud teadmiste- ja oskustepagasit.
Vasta
#4

jurkman ütles:No projektist oled Sa praegu ikka küllalt kaugel, seega polegi vahet kumb, lõpptulemus on ikka emex. Projekt eeldab ikka teatud teadmiste- ja oskustepagasit.




kuna põhiteema mille pealkirjas oli liikmete autod(mille all vist mõeldakse olemasolevaid)ja projektid siis selle all mõtlesin mina aga auto hankimist!
Vasta
#5

(25-03-2010, 17:41 PM)jurkman Kirjutas:  No projektist oled Sa praegu ikka küllalt kaugel, seega polegi vahet kumb, lõpptulemus on ikka emex. Projekt eeldab ikka teatud teadmiste- ja oskustepagasit.

Vaidlen vastu ! Projekt ei eelda mitte midagi ! Küsimus - mis on projekt ? Mees nimetab projektiks valimist 2 erineva sõiduki vahel. Ksf! Jurkman nimetab projektiks sõiduki kallal nokkimist, mis eeldab tema arvates teadmiste- ja oskustepagasit.
Selle auto kallal nokitsemise käigus võib küll valmida mingi toode Kuusakoski firma jaoks, aga võib tekkida lisaväärtusena ka mingi teatud ...pagas.

Ise soovitan ka, ära VAZ-i võta, olen ise Togliatis 2106 (superlux!!!) liinil töötanud, need on jamad autodm mul jäid tihtipeale oma 3 vajalikku kruvi põrandasse keeramata, kuna järgmine mees oli juhiistme ja j..ptv.. matiga mul koguaeg seljas. Toungue (vähemalt ära võta 1984-nda aasta masinat! Smile )

Näed, ksf! Tanello jõudis ka vahepeal juba mu selgitust toetada!
Vasta
#6

(25-03-2010, 17:36 PM)tanello2 Kirjutas:  masinat mul pole aga projektiks võikski nimetada seda et ma selle endale tahan hankida,aga siin on üks probleem ma ei suuda kahevahel valida ja muidugi oleks tore kui keegi ütleks mis vahe on kas ma võtan mosse 1.5 55kw või on selleks hoopis vaz 1.6 50kw
kuna ma olen linnas sündinud siis ma eriti midagi ei jaga ja tore on et foorum sellejaoks loodi.

Mina soovitan kõigepealt - eriti kui siinsest foorumist abi otsid - oma laused korrektselt (loetavalt) vormistada. Sind ei võeta vastasel juhul siin kuigi tõsiselt.
Vasta
#7

Mida siin arutada, võtke see, mis paremas seisukorras on ja hind seejuures normaalne- jõukohane!
Teie jutt on, nagu ostaksite uut autot.

Tervitab Veteran.
Vasta
#8

Huvitav, kas teemaalgataja avatar tähendab midagi? Alateadvuses tal vist mosse poole tõmme.
Võta omale meelepärasem ja teosta ennast. Tehniliselt tasemelt on nad sarnased. Lada juppide saadavus on vast parem.
Vasta
#9

(25-03-2010, 18:14 PM)Veteran Kirjutas:  Mida siin arutada, võtke see, mis paremas seisukorras on ja hind seejuures normaalne- jõukohane!
Teie jutt on, nagu ostaksite uut autot.

Vaidlen jälle vastu! Smile Kuidas pole midagi arutada ? Ja pealegi see "projekt" tulem võibki saada ksf! Tanello esimeseks ja ühtlasi uueks autoks. Ja äkki on mõlemad paremas seisukorras ? Big Grin
Ja arutada meile ju meeldib, juba on vähemalt 8 postitust tehtud, parimad seejuures on teinud vähemalt 2 postitust. Isegi õigekirjast on räägitud. Ja ega muud suurt arutada pole ka. Oli üks huvitav teema "Halb kasutaja Kummipea", aga see lõppes kahjuks ära...Sad
Vasta
#10

Tere uutele projekteerijatele. Teemast ei selgu et kas see projekt jääb igapäeva liikuriks või pühapäeva ja sirge selja "mina tegin " sõitmiseks.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#11

"Liikmete autode" all pole tõesti vaja veel puuduva projektiga furoori tekitada. Testimisruubriik on aga kasvõi seitsmevahel olemiseks ja teemale kuitahes väheinformatiivse pealkirja panemiseks Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#12

(25-03-2010, 18:03 PM)kass Kirjutas:  
(25-03-2010, 17:41 PM)jurkman Kirjutas:  No projektist oled Sa praegu ikka küllalt kaugel, seega polegi vahet kumb, lõpptulemus on ikka emex. Projekt eeldab ikka teatud teadmiste- ja oskustepagasit.

Vaidlen vastu ! Projekt ei eelda mitte midagi ! Küsimus - mis on projekt ? Mees nimetab projektiks valimist 2 erineva sõiduki vahel. Ksf! Jurkman nimetab projektiks sõiduki kallal nokkimist, mis eeldab tema arvates teadmiste- ja oskustepagasit.
Selle auto kallal nokitsemise käigus võib küll valmida mingi toode Kuusakoski firma jaoks, aga võib tekkida lisaväärtusena ka mingi teatud ...pagas.

Ise soovitan ka, ära VAZ-i võta, olen ise Togliatis 2106 (superlux!!!) liinil töötanud, need on jamad autodm mul jäid tihtipeale oma 3 vajalikku kruvi põrandasse keeramata, kuna järgmine mees oli juhiistme ja j..ptv.. matiga mul koguaeg seljas. Toungue (vähemalt ära võta 1984-nda aasta masinat! Smile )

Näed, ksf! Tanello jõudis ka vahepeal juba mu selgitust toetada!

ma täitsa nõustun sinuga!ma ka rohkem ikka tahan mosset!
(25-03-2010, 19:24 PM)h2rra Kirjutas:  Tere uutele projekteerijatele. Teemast ei selgu et kas see projekt jääb igapäeva liikuriks või pühapäeva ja sirge selja "mina tegin " sõitmiseks.

ma veel ei tea!
sorry kahe posti eest!
Vasta
#13

valame ülalolevate vastakate arvamuste tõttu (projektist kui sellisest) õli tulle ja demagoogitseme törtsu Big Grin

projekt kui misiganes eluvaldkonda kantav tegevus on kindla eesmärgi ja ajakava + eelarvega ettevõtmine. See, kuidas ühes või teises püsitakse ning kas tulem on korrelatsioonis algse eesmärgiga, on juba "delo tehniki". Projekti eri valdkonnad on jagatud vastutavate (kes võivad olle konkreetse töö tegijad, aga ei pruugi seda olla) vahel jne. Faasid üldiselt:
- planeerimisfaas: kuidas eesmärgini jõuda ja kes mingi valdkonna/aspekti eest vastutab. Ajakava + eelarve (kulupõhine). Ressursside (inimesed-riistad-materjal) allokeerimine
- täidesaatmisfaas: planeeritud (ja mitteplaneeritud...) tegevused
- dokumenteerimine-üleandmine, järeldused-kokkuvõtted.

teemaga sidundudes:
eesmärgi seadmine (pühapäeva- või igapäevakulgur, mosu, siks või sapakas) eelneb üldiselt planeerimisfaasile - klassikalises kommertsprojektis on eesmärgipüstitus osa müügiprotsessist. Kanname praegusesse teemasse: proovi õige minna mõnda nt keretöödega tegelevasse ettevõttesse ning kirjelda oma projekti. Küsi hinnapakkumist (ja ajakava) "võtmed kätte" projektile Smile

point: käesolevas teemas käsitletav asi ei ole projekt. Loodame, et sellest aga saab kunagi (nn müügiprotsessi järel) projekt.

terv,
Teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#14

eks me näe jah,kas asja ültse saab,sest selline tahe on mul juba 2.aga eelmine kord jooksis asi karile ARK-i pärast,seekord on ilmselt põhjus raha!
ja mis projekti puutub siis nimetame seda siis hankeks!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne