iz jupiter 3
#1

Tere! oleks selline küsimus et mis võib olla viga kui üks pütt lonkab?olen juba vahetanud kontaktid,kondekad,küülad.ette tänades!
Vasta
#2

Kui süütemäng on kindlalt 100% paigas ja korras, siis küsiks, et
Kas peale saab normaalselt (jupiteril on püttade peale andmise reguleerimiseks vahe rõngas). Ja kas lisa õhu saamise võimalused on välistatud?

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#3

Süüde vale või saab ebaühtlaselt kütet peale tulid esimesena pähe. Muidugi ka simmerid, tihendid...
Vasta
#4

lisa õhku ei tohiks saada.simmerid on ka alles vahetatud.
Vasta
#5

Pane süüde täpselt paika ja vaata karpa ja kollektori tihend üle. Kui need korras siis ilmselt ei saa ühtlaselt kütet peale. Siis kas teed omale selle karpa ja kollektori vahelise seibi või paned karpale peenemad poldid ja keerad karpat ennast vastavalt vajadusele.

Riga 11 '76-> M1A "Moskva" '54 -> IÞ Jupiter '66 -> IÞ 56K '59
Vasta
#6

eks teen proovi. tänud!
Vasta
#7

Tere jälle! proovisin aga ei miskit ikka jättab vahele!Ette tänades.
Vasta
#8

selle pärast ma jupiteri planeta vastu kavatsengi vahetadaCool
Vasta
#9

Millega süüdet sead? Soovitatav on 3mm enne ÜSS. Ma nüüd ei tea kas süütepoolid ka asja mõjutavad, aga neid pole raske ümber pista ja proovida.

Jõudu!

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#10

Kui parem pütt lonkab siis proovi tihendada generaatori all olev tihend ära, see kipub õhku läbi laskma mitte simmeri vaid just selle ümmarguse tihendi vahelt.
Vasta
#11

Millega sa süüdet sätid?
Vasta
#12

mul lonkab vasak pütt ja süüte ma panen tavaliselt nii paika et võttan pead maha siis enne surnud seisu 3mm ja siis sätin kontaktid paika.
Vasta
#13

(01-04-2010, 10:29 AM)muku Kirjutas:  mul lonkab vasak pütt ja süüte ma panen tavaliselt nii paika et võttan pead maha siis enne surnud seisu 3mm ja siis sätin kontaktid paika.

Pea ja silku vahele tuleb ju mingi tihend ka? Siis läheb see 3 mm juba paigast ära. Süüdet saad sättida vasak silku ennem ja siis parem (näoga sõidusuunda vaadatuna), teisipidi ei õnnestu, kontaktide eripära. Küünla avast kindlam paika seada.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#14

Ma olen küll väiksena suht vähe nende iz-idega mänginud aga meil käis asi nii et küünal maha, küünla auku mingi "kalibreeritud nael" kus jutid peal ja kui nüüd seda naela veel otse ka silindris hoida siis pääseb silindripea maha kruvimisest.
Vasta
#15

(01-04-2010, 10:44 AM)metsamees Kirjutas:  Ma olen küll väiksena suht vähe nende iz-idega mänginud aga meil käis asi nii et küünal maha, küünla auku mingi "kalibreeritud nael" kus jutid peal ja kui nüüd seda naela veel otse ka silindris hoida siis pääseb silindripea maha kruvimisest.

Jah, täitsa õige, ise kasutan sama viisi.
Panen Kolvi täitsa tippu, ehk ÜSS, siis panen kontaktivahe paika (ei mäleta palju täpselt oli, 0,4-0,6 vist?) Siis kui kontakti vahed on paigas siis väikse poldi peal olid mul jutid ÜSS ja sellest 2,6 mm üleval pool (vist 2,6) oli veel üks jutt. Siis keerasin generaatori poldist niipalju tagasi et kolb oleks 2,6 mm allpool, siis sättisin kontaktid nii et hästi peenike lehtkaliiber oli vahel, 0,05 vist ja sättisin nii, et kontaktid just hakkavad avanema, ehk panen nii hiliseks kui saab, siis on leht kõvasti kinni, ja keeran vaikselt varase poole ja kui hakkavad avanema siis on kõik paigas.
Vasta
#16

Tunduvalt lihtsam ja täpsem on kontaktide avanemise algust kindlaks teha pirniga, mis on ühendatud katkestiga selliselt, et tekib vooluring. Kolvi asendi määramiseks on parim indikaatorkell, kui kavas selliste ratastega rohkem tegeleda, siis tasub see endale muretseda.
Vasta
#17

Endal ka Jup 2-hel see jama. Vahetasin simmerid ja laagrid ka ära aga ikka. Tihendid on korras, olen 99% kindel, et lisaõhku ei saa. Mul vasak pütt ültse ei tööta, aga kõrgematel pööretel midagi plärtsub. Süütepoolid on ka korras, säde on ilus. Ei tule ette mida veel kontrollida.

Riga 11 '76-> M1A "Moskva" '54 -> IÞ Jupiter '66 -> IÞ 56K '59
Vasta
#18

(01-04-2010, 10:42 AM)indrek1000 Kirjutas:  
(01-04-2010, 10:29 AM)muku Kirjutas:  mul lonkab vasak pütt ja süüte ma panen tavaliselt nii paika et võttan pead maha siis enne surnud seisu 3mm ja siis sätin kontaktid paika.

Pea ja silku vahele tuleb ju mingi tihend ka? Siis läheb see 3 mm juba paigast ära. Süüdet saad sättida ...

Mo jup 3-l ei ole pea ja silindri vahel mingit tihendit, alumiinium otse hülsile. See on muidugi väär jutt, et siis see 3mm paigast läeb kui .... silindri kaante peale panek ei muuda Ülemist Surnud Seisu asendit kolvil, ega siis väntvölli kael pikkust ei muuda kui silindrikaane polte pingutad.

Ma hästi ei lugenud postitustest välja, et mida selle lonkamise all mötled, kas jätab vahele seetöttu et sädet pole vöi veab parempoolne silinder vasemat tugevalt järgi ning vasem siis aeg-ajalt möne pöksu aitab kaasa?

Kui kahtlustad süütesüsteemi siis vaheta körgepinget tekitavad detailid silindrite vahel ehk vaata kas suudad probleemi detailide vahetusega viia üle parempoolsele silindrile. Nii saad vigase detaili välja peilida. Tehnikaga tegeledes olen liialtpalju kokkupuutunud sellega, et ka tuliuued detailid vöivad tihtipeale olla praagid s.o. kui oled mingi jupi uue vasta vahetanud, ei pruugi sealt viga välistatud endiselt olla.
Kui parem silinder vasemat veab, kuid karburaator on ühine, siis peab too saama kuskilt lisaöhku kuid sellisest kohast, et too möjuks ainult parempoolsele silindrile. Kas töötaval lonkaval mootoril kohe peale seiskamist küünalde värvust oled vaadanud, sealt vöiks ka vajalikku infot saada.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#19

Kui paugub vahepeal sul see silinder siis peaks küünal olema omadega õhtul. Mul on omal kuskil 12 küünalt, mis ma eelmine aasta suvi ostsin, 3 nendest veel töötavad. Alguses mul oma jupiteril töötasid mõlemad pütid siis hakkas üks paukuma ja halvasti/mitte üldsegi töötama. Küünal vahetusse ja paugupill.
Vasta
#20

olen vahetanud kõik asjad omavahel ära aga ikka vasak ei tööta korralikult.süütet olen ka ikka oma 10 korda juba paika pannud aga ei miskit.ja küünlaid olen ka vahetanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne