11-09-2011, 09:06 AM
see kojameeste jama tuttav, kõige suurema vihma ajal tavaliselt lülitub välja ja siis suva hetkel hakkab jälle tööle, Seda asja peaks tegema bi-metall kaitse. miks ta
seda teeb, võin vaid aimata, kas on
kaitse vananedes oma parameetreid muutnud või tõesti käib mootor liiga raskelt, näiteks kulunud harjad või kuivanud määre mehaanilises osas.
Tahhograafi kohta, pisut olen lugenud ja ise mõtelnud, mõnele advokaadile oleks hea teema. Põhimõtteliselt sa ei tee ju tööd, ei osuta teenust,( kindel meetod tahhograafi vältida on olla 4 ja enama lapse isa mis oleks ka märgitud teh passi,bussis siis istekohti 10-17)
ja politsei jaoks on see ka nende raamidest väljuv nähtus, et keegi sõidab veokaga ja ei teegi tööd(mitte ainult Eestis) ehk siis kui oleks vaja see seadustesse ka kirja panna, et kui ei osutata teenust saaks sõita ilma tahhograafita
seda teeb, võin vaid aimata, kas on
kaitse vananedes oma parameetreid muutnud või tõesti käib mootor liiga raskelt, näiteks kulunud harjad või kuivanud määre mehaanilises osas.
Tahhograafi kohta, pisut olen lugenud ja ise mõtelnud, mõnele advokaadile oleks hea teema. Põhimõtteliselt sa ei tee ju tööd, ei osuta teenust,( kindel meetod tahhograafi vältida on olla 4 ja enama lapse isa mis oleks ka märgitud teh passi,bussis siis istekohti 10-17)
ja politsei jaoks on see ka nende raamidest väljuv nähtus, et keegi sõidab veokaga ja ei teegi tööd(mitte ainult Eestis) ehk siis kui oleks vaja see seadustesse ka kirja panna, et kui ei osutata teenust saaks sõita ilma tahhograafita