T 40 käivitus mootori süüde
#1

Tere!
Sai täna ühele T40 elu sisse puhutud kuid tekkis küsimus käivitus mootori süüte hetke kohta. Paregu on süüde ~4 mm enne ÜSS. Mis sellel õige nurk on?
Vasta
#2

1974 aasta raamat annab PD-8 eelsüüteks 4,8-5,5 mm ehk 29 kraadi enne ÜSS`i. kui täpselt seda ikka mõõta saab, kui käima pillitas, las olla. Sovhoosi ajal ei pidanud nad eriti kaua vastu, eeliseks see et starter istub pendiksi auku ja hooratta hammasvöö sobib mõlemale.
Vasta
#3

(03-04-2010, 01:02 AM)pen.skar Kirjutas:  1974 aasta raamat annab PD-8 eelsüüteks 4,8-5,5 mm ehk 29 kraadi enne ÜSS`i. kui täpselt seda ikka mõõta saab, kui käima pillitas, las olla. Sovhoosi ajal ei pidanud nad eriti kaua vastu, eeliseks see et starter istub pendiksi auku ja hooratta hammasvöö sobib mõlemale.

Kas sa mõtled käivitus mootori starterit?
Vasta
#4

Mine nüüd ikka, suurt mõtlesin- Ct 212b või universaalset Tðehhi reduktoriga.
Vasta
#5

Oli kunagi ka minu T 40 -nel käivitusmootor, et talvel kindlalt käima saada. Minul oli ka süüde pandud 4 mm enne ÜSS -i ja töötas. Nõrgaks lüliks oli käivitusmootori pendiks, seda orginaali ei leidnud ja natuke ümber tehtuna saab kasutada tavalise T 40 -ne starteri pendiksit. T 40 käivitusmootori starter käib vastupidise pöörlemissega, mida on raske leida.
Ise läksin üle tsehhi universaal starteri peale, mida Võrus müüakse praegu 1500 krooniga, samas pakutakse hiinas toodetud, 1050 krooni eest.
Vasta
#6

Suured tänud teile!
Suured tänud teile!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne