Lambda paigalduse küsimused.
#1

Lugu lühidalt järgmine- oleks tarvis ühele masinale, mis tehasest karpaga ja ilma lambda ja katita välja veeres, peale pritse paigaldust lambda lisada.
Esimene küsimus tekib lambda asukoha valikul- kui lambda(originaalis 1 juhtmega) auto kõhu alla universaalkati külge paigutada(kaugus mootorist pisut üle meetri), siis kas lambda "ärkamine" liiga kaua aega ei võta? Selles mõttes, et töötemperatuurini soojenemine võtab kaua aega? Või oleks kavalam sinna paigaldada küttega(3-e juhtmega) lambda?
Vasta
#2

Pane ikka küttega lambda. Ühe juhtmega peaks mootorile võimalikult lähedal olema.

Aia Racing
Vasta
#3

Kas ühe juhtmega andur on nii palju odavam, et selle paigutamisega tasub jännata? Üldiselt tuleb see panna nii lähendale põlemiskambrile, kui võimalik. Reaalselt siiski sinna, kus kollektoritest tulnud gaasivool on ühinenud ja segunenud. Ehk leegitorusse.

Kui lambda läheb põhja alla, siis tasub see torusse pista küljelt - vähem juhtmeid kännu taha jäämas...
Vasta
#4

(04-04-2010, 09:33 AM)v6sa Kirjutas:  Kas ühe juhtmega andur on nii palju odavam, et selle paigutamisega tasub jännata? Üldiselt tuleb see panna nii lähendale põlemiskambrile, kui võimalik. Reaalselt siiski sinna, kus kollektoritest tulnud gaasivool on ühinenud ja segunenud. Ehk leegitorusse.

Kui lambda läheb põhja alla, siis tasub see torusse pista küljelt - vähem juhtmeid kännu taha jäämas...
Ühe juhtmega andur ca poole odavam küll, aga see pole nagu otsene põhjus, miks see küsimus tekkis. Lihtsalt olemas täiesti korralik toimiv ühe juhtmega andur. Kuna seesugust ümberehitust pole varem ise teinud, siis tekkiski see küsimus.
Küsimuse esitamist soodustas veel see, et poes asja uurides ei tahetud aru saada, miks mul sinna küttega andurit vaja olema peaks... Et mis sel ühe juhtmega asjal vigaRolleyes .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne