Pobeda poritiib?
#1

Avastasin ühel poritiival erinevuse. Enamusel Pobeda poritiibadel jookseb ühenduskoht kapoti juurest esituleni ja siis esitulest alla kohe suunatule kõrvalt. Sellel poritiival aga jookseb see ühendus suunatulest tunduvalt kaugemalt ja ka esitulest mõõda. Kas see tiib on vanem või uuem või hoopis Warsava jagu?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta
#2

Ilma vene keele oskuseta suutsin lõpuks ühelt vene lehelt leida oma küsimusele vastuse. Sellist poritiiba paigaldati esimestele teise seeria autodele, tõenäoliselt siis ka esimesele seeriale.
Seega kui kellelgi on pakkuda sellist parempoolset poritiiba, võib mulle pakkuda.

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta
#3

[/i]Leidsin pildi, kus valmistatakse ilmselt esimest ZIM-i prototüüpi. Aasta on ilmselt 1947 või 48 ja selle kere küljes on näha samasugune poritiib.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Jawa 559 -65a, Jawa 360-+velorex560 -65a, Jawa 638 -89a, V-150 Elektron -74a, Ford Taunus -75a, Ford Sierra 2,9 -83a, M 412 -84a, Chrysler 300C 2007a, Ford Ranger 2007a, Chrysler Sebring Cabrio 2003a., Gaz M20 -48a.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne