#1

küsimus siis selline et kas on mõtet sellist ratast osta ja et kas kui see ilusti ära timmida leidub sellele ostjat. Ning äkki keegi oskab öelda palju sellise eest pakutakse umbes.(ilma dok)
Vasta
#2

mina arvan, et on
Vasta
#3

kas keegi tark võiks öelda, mis kang see seal osadel iz 56-tell paremal pool mootori küljes on?
Vasta
#4

äkki on käsipidur korviga versioonile ? ehk panen puusse
Vasta
#5

Ega see juhuslikult käigukang ei juhtu olema. Vanematel (IZ-350 ja IZ-49) tuleb sealt kohast käigukang bensiinipaagi küljele.
Vasta
#6

see on vist jah käigukang seal. ka minu planetal on selle jaoks võll olemas.

Pots ja postivahe.


Vasta
#7

Siis peaks see olema mitte tavaline, vaid hoopis tagurpidikäigu kang. Ka võin eksida.
Igatahes suvel ühel kokkutulekul nägin, kuidas üks planeetaomanik pani tskili käima, tagurpidikäigu sisse ja manööverdas rahulikult minema.

Ausaltöeldes polnud enne midagi sellist näinud ja seepärast tuli paraja üllatusena, et Planetal tagurpidikäik on.
Vasta
#8

tegu on täiesti tavalise käigukangiga. paagi pealt toodi see 56-l ära ja hiljem (2.seeriast alates) suri kang hoopis välja.

ja mingit tagurpidikäiku pole izh-idel olemas. lõi lihtsalt mootori tagurpidi tööle ja pani esimese käigu sisse.
Vasta
#9

Nagu ütlesin,midagi kindlat selle käigukangi kohta ei teadnud ja lihtsalt pakkusin, et äkki tagurpidikäik. Klaabu meil siin vana izispets ja tema juba teab!

aga kurat sellel planetal tundus ikkagi vabakäik olevat. Äkki mingi oma aretis. Planeta 4 oli vist.
Vasta
#10

Kas keegi oskaks umbestäpselt öelda kui palju kysida tip top korras iz 56 eest, millel enam vähem kõik originaaljupid, aga massin ise on vene dokumentidega.
Vasta
#11

valts, ega ma paha pärastSmile

aga planeta mootorit on päris lihtne tagurpidi tööle lüüa, siin kuskil oli ka omaette teema sellest. tõesti ei usu, et sellesse väiksesse karpi on midagi rohkemat ära mahutatud. selline aretis oleks küll väga tuntud siis.

aga muidu on eestimaa peal täitsa mehi olemas, kes sellega hakkama saaksid.
Vasta
#12

hankisingi endale iz 56, millel täpselt samasugune, tavaline käigukang. Masin on mul 58 aastast. Kas äkki kuskil netis võib sellele elektriskeemi leiduda?
Vasta
#13

mul on maal iz 56 mille aasta on 74
Vasta
#14

lahe...praegu üritan seda käima saada, aga sädet pole...veel
Vasta
#15

oi pliaad...kopp ees juba aga sädet ika pole Sad kontrollisin gondekat, süütebooli, puhastasin kontakte jne. Kas viga võib äkki olla genekas? omme hakkan süüdet timmima...äkki on see vale
Vasta
#16

Genekas ei puutu üldse sädemesse. Kas sa aku ikka panid peale. Sellel ju akusüüde ja kui see tühi siis ei tule mitte essugi. Prooviks võid ju viia aku plussi otse süütepooli plussi peale . Siis on välistatud mingid juhtmete/süütevõtme rikked. Ja kui sul üldse sädet pole siis selle ajastus ei määra ju ka asja. Kõigepealt otsi ikka säde üles.
Vasta
#17

aku oli ikka küljes ja mass ka sisse lülitatud, aint et aku oli päris vana (kuivalt seisnud u. 10 aastat, a pnin happe sisse ja laadisin täis ja justkui töötax). aga seda et aku + juhe otse süütebooli +ssi viia asja ma omme proovin.
Vasta
#18

IZ-56 ei saa olla toodetud 1974. Siis peab Sul dokumentidega mingi kala olema või pole see 56.

Asp
Vasta
#19

oi blaa minuarust nagu oli...
Vasta
#20

oi blaa , jälle päev seljataga, a sädet 0. Proovisin seda, mis motamees soovitas ja panin aku +ssi otse süütebooli+ssi...ei and seegi tulemusi. Süüde peaks ka paigas olema. A igastahes kui massi sisse lülitan ja kruvvariga kontakte susin sis viskab sädemeid kyll.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne