08-04-2010, 21:53 PM
Tere
Mureks siis OM616 mootor (2,4D, 53kw, 81a) ja nimelt siis selle ketiajami õige ajastus. Ei suuda kuskilt leida keti paigaldamiseks vajalikke märke. Autodata nii vana asja kohta ei näita midagi, seega pöördun siis siin foorumis targemate poole, kes ilmselt on sellise mootoriga kokku puutunud.
Usun, et sama koha peal on nukkvõllil märgid ka OM617-l.
Nimelt siis masin seisnud üle aasta plokikaaneta kodus aias. Panin kaane peale, aga masin ei käivitu. Tee või tina. Starter veab suht kiirelt mootorit ringi, eelsüüteküünlad uued ja toimivad, kütust peale tuleb, aga käima ei lähe. Isegi ei luba ka mitte. Hetkel ei ole saanud silindrite surveid ära mõõta(homme võibolla saan). Mootor plokisoojendusega tugevalt soojaks(kui mitte tuliseks) aetud, et kergemini käivituks aga ei midagi. Hetkel kahtlustan, et kett valesti peal.
Nimelt kui kokku panin, siis pritsejärjekorra järgi 1-3-4-2 panin esimese silindri nukkvõlli nukad u.45 kraadise nurga all teine teisele poole(survetakt siis) ja väntvõll ratta järgi 0 märgi peale. Võtmega mootorit ringi ajades jooksis väljalaskeklapp vastu kolbi - siis tõstsin ketti ühe hamba võrra edasi, et vl.klapp sulguks enne kolvi ÜSS jõudmist. Enam klapid vastu kolbe ei käinud, aga jah - ei käivitu. Isegi eeter ei teinud midagi.
Huvitaval kombel käivitades diislisuitsu tuli mootorist endast seest(vaakumpumba august, see mul hetkel küljest ja ootab remonti, karterituulutusest, õlikorgi alt, kuigi peaks summutisse selle lööma -
Vana masin küll, aga aasta tagasi ta täiesti sõitis ja siis jäi seisma.
jällegi oleks nagu vihje sellele, et kett valesti peal. Klapid said tehtud, on reguleeritud ja kõik ülemise otsa tihendid ka uued.
Abi oleks hädasti tarvis. Ehk leiab keegi koguni mõne pildi, või saab ära seletada, et kuskohas need märgid, või nukkvõlli esimese silindri nukad peaksid olema väntvõlli suhtes
Ette tänades Toivo
Mureks siis OM616 mootor (2,4D, 53kw, 81a) ja nimelt siis selle ketiajami õige ajastus. Ei suuda kuskilt leida keti paigaldamiseks vajalikke märke. Autodata nii vana asja kohta ei näita midagi, seega pöördun siis siin foorumis targemate poole, kes ilmselt on sellise mootoriga kokku puutunud.
Usun, et sama koha peal on nukkvõllil märgid ka OM617-l.
Nimelt siis masin seisnud üle aasta plokikaaneta kodus aias. Panin kaane peale, aga masin ei käivitu. Tee või tina. Starter veab suht kiirelt mootorit ringi, eelsüüteküünlad uued ja toimivad, kütust peale tuleb, aga käima ei lähe. Isegi ei luba ka mitte. Hetkel ei ole saanud silindrite surveid ära mõõta(homme võibolla saan). Mootor plokisoojendusega tugevalt soojaks(kui mitte tuliseks) aetud, et kergemini käivituks aga ei midagi. Hetkel kahtlustan, et kett valesti peal.
Nimelt kui kokku panin, siis pritsejärjekorra järgi 1-3-4-2 panin esimese silindri nukkvõlli nukad u.45 kraadise nurga all teine teisele poole(survetakt siis) ja väntvõll ratta järgi 0 märgi peale. Võtmega mootorit ringi ajades jooksis väljalaskeklapp vastu kolbi - siis tõstsin ketti ühe hamba võrra edasi, et vl.klapp sulguks enne kolvi ÜSS jõudmist. Enam klapid vastu kolbe ei käinud, aga jah - ei käivitu. Isegi eeter ei teinud midagi.
Huvitaval kombel käivitades diislisuitsu tuli mootorist endast seest(vaakumpumba august, see mul hetkel küljest ja ootab remonti, karterituulutusest, õlikorgi alt, kuigi peaks summutisse selle lööma -
Vana masin küll, aga aasta tagasi ta täiesti sõitis ja siis jäi seisma.
jällegi oleks nagu vihje sellele, et kett valesti peal. Klapid said tehtud, on reguleeritud ja kõik ülemise otsa tihendid ka uued.
Abi oleks hädasti tarvis. Ehk leiab keegi koguni mõne pildi, või saab ära seletada, et kuskohas need märgid, või nukkvõlli esimese silindri nukad peaksid olema väntvõlli suhtes
Ette tänades Toivo
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.