Oma vana auto jälgi ajades...
#1

Tere kõigile!
Kas keegi on kursis pildil oleva auto saatusega? Müüsin ta omal ajal, vist 1995, või 96, Tallinna poistele. Ümber jäigi vormistamata...
Praeguseks olevat auto laiali, kuid asukoht ja saatus tedmata.
Foto on ilmunud,aga hoopis 1995a "Mobilist'is" ja tehtud on see 1991, või 1992 "Unicu" laadal, kui see toimus veel Pikaveres.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#2

Mina olin üks nendest Tallinna poistest,u aastal 2005 läks see auto lõuna eestisse,edasine saatus teadmata.
Vasta
#3

Ei julge küll pakkuda aga kas tegemist on mingi BMW mudeliga (poritiivad nagu seda moodi aga muidugi nina ise aretatud)

eino
Vasta
#4

Tegemist on 1935a Chevrolet pika kerega, 7-e kohaline. Kolmas rida klappistmeid. Täisraami peal. Raam ja kereosa on ka kõik, mis temast säilinud oli. Ninaosa ja tiivad on tõesti ise aretatud a-tel 1989-90. Tol ajal polnud ka õiget pilti kusagilt leida. Sain ühe Kuusalu mehe juures näha üht lühema kerega Chevrolet, umbes samast ajast. Selle järgi siis tuletasin...
Mootor sai gaz-12, kuna Volga oma ei lubanud tolleaegne Autoinspektsioon paigaldada! Sillad gaz-21 ja käigukast gaz-24. Istmed-sisustus ka täielik omalooming, sest polnud ju midagi saada, ka romulaid polnud, kust oleks mõne istme saanud...
Kuna ta tegelikult mingit marki polegi, siis hakati teda lihtslt "Stirlitz'iks" kutsuma. :-) Seda siis tuttavate poolt.
Vaatamata kõigele sai temaga ikka hulga pulmasõite ära tehtud ja paljudele rõõmu pakutud!
Ja see masin andiski mulle hüüdnime, mida praegu kasutanimena tarvitan!
Loodetavasti ilmub ta siiski kusagil ja millalgi välja, või ehk satub mõni foorumlane teda kusagil aia ääres nägema...

Küsimus ka kodanik "VOLVO'le" - miks siis masin seisma jäi ja kas ka "volvofoorumis" kohtuda võime? Kas need veneaegsed dokumendi on siis ikka veel minu nimel? Praegu ta igatahes arvel ei ole.
Vasta
#5

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=5918

tundub, et jutt samast autost.
Vasta
#6

Ei ole seda foorumiosa lugema sattunud – mul polnud siis veel(2004) arvutitki ja Internetti pääsesin ka alles 2007!
Number 45-58 ütleb, et jutt on tõepoolest sama autoga, kuigi ma seda linki, http://pilt.ee/view/81213/ kuulutuse piltidega lahti ei saa. Kas on tegemist minu poolt kasutatava Linuxi iseärasusega, või on pildid juba maha võetud.

Mina omandasin auto juba sellel oleva STOEWER'i tehaseplaadiga. Mis on ka antiikautode galeriis üleval http://www.eag.unicweb.ee/a-am/Chevrolet_35_viste.jpg
Tol ajal käis asi nii, et auto ostmisel-ümbervormistamisel, tuli nii auto, kui asjaosalised, koos dokumentidega, kontrollimiseks miilitsale/autoinspektsiooni töötajale ette näidata. Eks see tehaseplaat on ju “nemetskimi bukvami” kirjutatud ja see vene miilits oskas sealt hoopis STEYER välja lugeda ja passi kirja panna. Igatahes uuris ta riistapuu ja numbrid/dokumendid põhjalikult üle! Vaielda polnud midagi.

Üsna kummaline oli lugeda auto margi tuvastamise protseduuri – sildade vahekauguse mõõtmise teel! Kas tõesti vene Volga sillad polnud ära tuntavad? Igatahes kahtlen, kas antud isendi sildade vahekaugust kusagilt kataloogist õnnestubki leida.

Selle masina taastamine originaaliks on tõenäoliselt üsna mõttetu, või liiga kulukas ettevõtmine.
Mis tema arvelevõtmisse puutub, siis on see täiesti võimalik, kui on alles see veneaegne pass. Aga sel juhul saab ta ikkagi olema SOEWER/STEYER, sest tegemist oleks andmete taastamisega ARK'is.
Igal juhul olen valmis praegust omaniku, kui tal soovi on, selles suhtes igati aitama. St, arvestades sellega, et vene pass peaks minu isikuandmeid sisaldama, siis olen valmis uuele omanikule ka tänapäevase ostu-müügilepingu kirjutama. Selle alusel ja vana passi olemasolul on võimalik registriandmed taastada.
Vasta
#7

(21-04-2010, 22:09 PM)samodelkin Kirjutas:  seda linki, http://pilt.ee/view/81213/ kuulutuse piltidega lahti ei saa. Kas on tegemist minu poolt kasutatava Linuxi iseärasusega, või on pildid juba maha võetud.

Seesinane pilt.ee keskkond juba mitu head aastat kummuli.

loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne