Bensiinifilter hea või halb ?
#21

Jah, kui ikka paagis olev sõel on korralikult terve (Jawal), siis ei tohiks karburaator niipea ära ummistuda. Enda Jawal (ratas aastast 1988) lõikasin alles tänavusel suvel originaal bensiinivooliku pooleks ja panin bensiinifiltri vahele!
Vasta
#22

ma võiksin sulle öelda aga siis peaksin su tapma Sad
Vasta
#23

Mina võin oma kogemuste põhjal öelda seda et need bensu filtrid on saast . Need filtrid on mõeldud eelkõige bensu pumbaga masinatele . Vene mootoratta karbuss tahab saada vabat pealevoolu. Ise näiteks joodan pisikese vasest sõela kokku ja panen pensu kraani otsa ja kõik töötab laitmatult.
Vasta
#24

A nüüd on tõesti hea meel et sõidan
k-650-ga. Pole mingit muret kas paberelemendiga filter laseb õli läbi või ei....

Ei hakka uut teemat tegema ja küsin dnepri meeste ja üldse tarkade meeste/naiste käest, et mis küünlaid mt-9 (k-650) -ga kasutada. Soovitati vana vene A11 aga kas \"tänapäeva\" partidest pole midagi sobivamat/paremat, või tõesti läheb vene venega ja lääne läänega???
Vasta
#25

minu cz 250 ei liikunud bensufiltriga nii kui ära võtsin läks pöördesse ja oli nagu uus
Vasta
#26

Mina olen ka seda meelt, et sõidavad need rattad (K-750 näiteks) ilma filtrita küll ja täitsa mõnusasti. Vanasti polnud selliseid vigureid olemas ja tehase poolt ammugi mitte ette nähtud. Suurema saasta püüab kinni bensiinikraani sõel, midagi jääb karburaatori sõela vahele ja kui neid piisava sagedusega puhastada siis on kõik korras.
See ongi mootorratta sõidu võlu - saab vahest näpud õliseks või bensiiniseks. See miudugi minu arvamus.
Vasta
#27

täna kiskusin oma tsiklil pena filtri vahelt ära sest ta ei taha mul käima minna Sad säde on võimas tundub õigelajal ka olema aga käima ei lähe Sad nüüd ilma filtrita on natuke parem see asi aga kiirendades tõmbab hinge kinni,)äkki peaks uued küünlad panema (vanad ei pea vastu survele) või mida veel teha ..........
Vasta
#28

olen eluaeg jupiga ilma mingi filtrita sõitnud.iga 4-5 kuu pärast puhastad karbussi ja asi liigub jälle.saab ka täiesti ilma hakkama.muidugi väljamaa tsiklitele on filter kyll eluliselt vajalik,aga vene omad saavad ilma ka hakkama.ja arvatavasti iga loogilise mõtlemisega inimene saab aru et ega paberist ikka õli hästi läbi ei lähe kyll.toox näite:võrri,mingi 25 eeguse filtriga,ja ei jookse peale.muidugi oli oma osa selles ka
M8-V,sest see raibe kipub naa paks olema.ja üldiselt on vene tsikklid bensumaiad asjad,jup näit tahab kogu aeg bensu saada.nii-kui kraan vähegi umbes on,akkab kohe kõhima ja plärtsuma.
Vasta
#29

Miks te arvate, et bensufiltrid õli läbi ei lase? Ega te tavotti bensuga ei sega. Kahetaktilise õli läheb läbi nagu nalja(vähemalt puhtast filtrist). Pole 2a mingit probleemi olnud. Omal on filter vahele pandud sellepärast, et pääseda vähemate karpa puhastustega. Kahjuks pole ma täpseid uuringuid teinud ja seega on see ainult minu isiklik arvamus. Ja see, et bensiin ei jookse läbi voolikute, ei ole kindlasti bensufiltri põhjustatud. Pigem on asi nendes nirudes vene kraanides. Proovige korra sealt niisama õhku läbi puhuda ja veenduge, et asi pole õige. Suure paagiga pole vast probleem nii suur, kuid väikeses paagis ei teki piisavat rõhku.
Vasta
#30

kui filtri voolikuga karbussi kylge paned,lase kraanist Bensu filtrisse,muidu kuivalt ta ei pruugi peale imeda.Paberfilter täitsa hea asi muidu
Smile
Vasta
#31

mina sõidan juba pikka aega filtriga(minsk sõidukiks) ja midagi pole viga olnud, saab hästi õlitust.
Vasta
#32

No siin pikk vaidlus filtri teemal nüüd seljataga. Osa teist väidavad et õli läheb läbi paberfiltri ju mootori õlifiltris. Sellel ju surve 3-4 atti taga kus ta siis pääseb. Paagist tuleval benal pole aga mingit survet.
Olen siin palju tsikklitega tegelend (mitte ainult oma ratastega) ja lõpptulemus on see et tuleb kõigil need filtrid vahelt ära visata. Teatud oludes ei anna nad mitte vajalikku bena kogust läbi. Jutt käib rohkem suurtest ratastest millel polegi õli bena sees. Mis me siis veel segatud bensiinist räägime.
Üks kardiga mees rääkis siin et loeb bena paagi suurus. Suur paagiga surve suurem--- Vale puha. Füüsika seadus ütleb et loeb samba kõrgus mitte suurus.
Kokkuvõtteks võite siis filtri vahele panna küll ja uhkelt sõita aga ükskord nõõgib ta teid ära ikka.
Vasta
#33

olen motamehega nõus.
krt ja pgn, võiks teema lukku panna, muidu veel mõni füüsikaseaduste eiraja paneb jälle paar pärli. neid pärleid siin ju küll... hakkab veel mõnele külge ka...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne