Unimog 404
#1

Viimasel ajal neid mitmeid erakätesse sattunud ja üks ka mulle. Küsimus karburaatori kohta- äkki kellelgi korralik seisab riiulil, sooviks proovida välistamise meetodit( moog paugub, tahmab küünlaid, kõik enda arvates peale karburaatori üle käidud ) Unimog 404 mootoriprobleeme on lahatud 4x4 foorumis aga äkki keegi siin liikujatest saab aidata või on kokku puutunud sama probleeemiga.
5091568

220326
Vasta
#2

Karburaatori saab ara puhastada.
Vasta
#3

Karburaatorit küll pole, kuid kas saaks kuskilt selle karburaatorist pilte või skeeme.
Nimelt on juba tekkinud suur uudishimu, et kui keeruliseks on Sakslased osanud
ühe sellise lihtsa asja nagu maastikusõiduki karburaatori ajada et keegi ei mõista seda käima saada.Sisaldab see siis tõesti mingeid imelikke mehhatroonilisi seadmeid, et näiteks tühikäiku reguleerib aju mingite
andurite järgi.Või muudetakse seal düüside läbilaskevõimet mingite peenmehhaaniliste täituritega anduritelt saadavate andmete järgi reaalajas.
Või on see seade veel keerulisem?Mehaanilise arvutiga ehk?
Vasta
#4

Unimog 404 on aastast 1962 Smile

Puhasta karburaator ära, ja pane süüde õigeks! Enne seda uued küünlad, küünlajuhtmed jne...
Vasta
#5

Karburaator "Zenit 32 NDIX" on kahelõõriline. Üks lõõr toidab silindreid 1-2-3 ja teine 4-5-6. Tühikäigusegu reguleerimiseks on kummalgi lõõril üks reguleerkruvi malmist osa küljes.
Vasta
#6

Kas selline?
http://forums.pelicanparts.com/uploads12...925628.jpg
http://www.356carburetorrescue.com/images/32ndix.jpg
Ei paista küll olevat midagi keerulist.
Kas tal on siis sisselaskekollektoris lõõrid omavahel täiesti eraldatud või puutuvad kuskil kokku kah?
Eraldatud lõõride puhul töötavad siis arvatavasti 3 silindrit õigema seguga ja teised 3 pauguvad.Igatahes küünaldest on näha ja kui kõik küünlad mustad ja
summutist paugub ja musta ajab võiks karburaatori ujukitaseme, õhuklapi ajami
ja düüside suurusega tutvuda.
Kui aga segu enamvähem õige, siis prooviks kuumemaid küünlaid.
Vasta
#7

Veel üks pilt Zenith karburaatorist-http://users.telenet.be/pcl/content/unimog/32ndix.gif, jah auto aastast 1962 ja isemõtlejaid vidinaid küljes ei ole. Küünlajuhtmed, küünlad uued, klapid reguleeritud,süüde paigas, bensiinitrass kontrollitud ja karburaator ka puhastatud. Endised kasutajad kaitseväest on autol olevat karburaatorit välimuse ja sisemuse järgi otsustades tugevasti modifitseerinud, seetõttu sooviks enne uue soetamist korralikuga proovida. Keerukuse koha pealt- pole selist õhuklapi ehitust enne näinud, saaks vist lihtsamalt. Kellel huvi saksakeelse moogi kasutusjuhendi vastu- saabus just Saksamaalt ja huvilistega võin jagada.

220326
Vasta
#8

Kui seal ikka midagi ära on rikutud, siis mõistlikum oleks mingi parema ja töökindlama manusti peale üle minna.
Suure tõenäosusega sobib poltide otsa Gaz-52 karburaator ja selle seadistamist valdavad pooled autojuhid.
Uuest peast maksab alla 1700 rubla.
Vasta
#9

52 oma ilma vaheplaadita ei istu, kui korralikku originaali ei leia siis tuleb proovida aretada, seadistamine kindlasti lihtsam.

220326
Vasta
#10

Kui vaja võin aidata puhastamise ja reguleerimisega.
Vasta
#11

Sellel karburaatoril õhuklappi ei ole. On trossiga juhitav segurikasti, mis sisemuselt on nagu kraan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne