jumz probleemid
#1

Tere. alustasin sügisel jumzi hüdraulika remondiga. arutasin kõik silindrid küljest lahti ( tegemist siis kopaga). nüüd siis kevadel neid reipalt alla tagasi panema ja probleem käes just nende masti keeramis silindritega. kuna eelmine omanik on võtnud nõuks teras torud vahetada välja kummi omade vastu, ei tea ma enam torude asukohti, mida kuhu paigaldada. Tean et mastil ju koheselt peale pumba lülitamist see survevastamine. KÜSIMUS SIIS JÄRGMINE, KAS KEEGI OSKAB SKITSEERIDA JOONISE KUIDAS PEAVAD OLEMA KEERAMIS SILINDRITE ÕLI TORUSTIK, kuidas need omavel ühendatud jne ( just see kõhualune osa). oleks suuresti abi. Rolleyes
Vasta
#2

Kui keegi tark mees ennem ei jõua siis võin paari päeva pärast traktori alla ronida ja siis kirjutada edasi.
Vasta
#3

Oleks väga hea ja tänud ette.[/align]
Vasta
#4

Tere, kas kellelgi, tema tuttaval, tuttava tuttaval oleks müügiks pakkuda uusi või vähekasutatud jumz ekskavaatori tugijalgade silindreid. Oleksin huvitatud kahest uuest. kui pakkuda, siis kirjutada meilile skorpion3@hot.ee

Teine probleem selline, et ostsin K 701 rehvid jumzile. Belarus südamikega velgi pakutakse kahte erisugust 1. südamik on asetseb velje keskel 2. südamik asetseb välimisest servast 12cm kaugusel.

oleks tänulik kui keegi oskab öelda millised veljed sobivad.
Vasta
#5

Arvan et need mis asetsevad velje keskel.
Mõõda kaugus kabiini servast kuni käise otsani ära siis on kindel kas sobivad alla.
Juhul kui 700 ratas kõrgem kui originaal siis tiba jama käpad ei hakka eriti masinat mingis poosis toetama, see on minu arvamus. Omal T150 kummid all.
Vasta
#6

Käppadega probleemi ei tule, on tehtud täiesti uued käpad. parema ja toekama süsteemiga liigend kui originaalis. Aga enne tagasi keevitamist vaja paigaldada rehvid, et nende järgi siis jalad panna. aga siis oligi jama et milliste velgedega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne