Jumz ei taha käima minna, milles võiks viga olla?
#1

Tervist, mure siis järgmine, et jumz läheb alles pika käiamise peale käima ja vahest ei lähe ültse milles võiks viga olla?
Filter on ilusti kütust täis ja seal küll õhku kuskil pole.
Vb. keegi oska suunata et kus kohast viga otsida kas pihustid vms, ei tahaks kohe huupi nagu lammutama hakata.

tänud.
Vasta
#2

(18-05-2010, 20:22 PM)akku Kirjutas:  Tervist, mure siis järgmine, et jumz läheb alles pika käiamise peale käima ja vahest ei lähe ültse milles võiks viga olla?
Filter on ilusti kütust täis ja seal küll õhku kuskil pole.
Vb. keegi oska suunata et kus kohast viga otsida kas pihustid vms, ei tahaks kohe huupi nagu lammutama hakata.

tänud.

Kui kolvigrupp kulunud ja surveaste langenud, ei tohi külma silindrisse täislaksu kütust anda - jahutab maha ja ei sütti. Targem on ilma kütuse etteandeta lasta käivitil vedada 10-15 sek ja siis kütus peale.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#3

Esimeste asjadena pihustite kontroll ja kui pihustid juba maas on siis kontrolli silindrites surved ka ära.
Vasta
#4

Vigu võib olla mitmeid.Alates sellest,et mingit sodi on pääsenud süsteemi ja lõpetades sellega,et plunsri paarid kulunud.Olen leidnud paagist isegi nn.troppe ,mis ei lase küttel torusse tulla.Etteandepumba klappide vahel võib olla miskit,näiteks alumiiniumist seibi küljest murdunud tükke.Kui traktor kaua aega seisnud siis jäävad plunsri kolvid kinni.Pumba võlli nukid lükkavad plunsri kolvid ülesse ja sinna nad jäävadki.Mõni võib isegi tööle hakata suure ketramise peale.
Alguses soovitaks pihusti torud lahti keerata ja lasta mootorit pisut ringi ajada.Kui kütet ei tule siis on asi teada. Kui küte tuleb siis võiks manomeetriga ära mõõta,palju plunsripaar survet ka välja annab.Siis teaks nende seisukorda .Kui külmast pärast mootor käivitub paremini siis on alust arvata,et asjad kulunud.Kui vahet pole siis viga mujal.Ega alati saa väita ,et viga teatud asjas.Teinekord on hulgivead ja asja kindlakstegemine raske. Ei ole kasu ka oma tarkusest ega raamatutes kirjutatust. Eriti hea näide oli see,kui ükskord mootori silindri töö vakka jäi. Otsitud sai viga siit ja sealt. 15 atsi peal pidi diiselmootor veel korralikult käivituma. Sai siis surve ära mõõdetud-16 atsi. Ikka ei leidnud viga. Võtsin siis silindri maha ja ennäe...kolb puru ,kolvirõnga stopperrõngas kadunud,sõrm pika soone ülesse välja kaapinud ja silinder nahkas. Ei tohi seda manomeetert ka usku. Kõiki variante tuleb uurida.
Vasta
#5

(18-05-2010, 23:28 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vigu võib olla mitmeid.Alates sellest,et mingit sodi on pääsenud süsteemi ja lõpetades sellega,et plunsri paarid kulunud.Olen leidnud paagist isegi nn.troppe ,mis ei lase küttel torusse tulla.Etteandepumba klappide vahel võib olla miskit,näiteks alumiiniumist seibi küljest murdunud tükke.Kui traktor kaua aega seisnud siis jäävad plunsri kolvid kinni.Pumba võlli nukid lükkavad plunsri kolvid ülesse ja sinna nad jäävadki.Mõni võib isegi tööle hakata suure ketramise peale.
Alguses soovitaks pihusti torud lahti keerata ja lasta mootorit pisut ringi ajada.Kui kütet ei tule siis on asi teada. Kui küte tuleb siis võiks manomeetriga ära mõõta,palju plunsripaar survet ka välja annab.Siis teaks nende seisukorda .Kui külmast pärast mootor käivitub paremini siis on alust arvata,et asjad kulunud.Kui vahet pole siis viga mujal.Ega alati saa väita ,et viga teatud asjas.Teinekord on hulgivead ja asja kindlakstegemine raske. Ei ole kasu ka oma tarkusest ega raamatutes kirjutatust. Eriti hea näide oli see,kui ükskord mootori silindri töö vakka jäi. Otsitud sai viga siit ja sealt. 15 atsi peal pidi diiselmootor veel korralikult käivituma. Sai siis surve ära mõõdetud-16 atsi. Ikka ei leidnud viga. Võtsin siis silindri maha ja ennäe...kolb puru ,kolvirõnga stopperrõngas kadunud,sõrm pika soone ülesse välja kaapinud ja silinder nahkas. Ei tohi seda manomeetert ka usku. Kõiki variante tuleb uurida.
Miskit siin jutus ei klapi,kui kolb on puru,siis kuidas saab veel miskit survet olla?Või olen ma millestki valesti aru saanud või päris loll.
Vasta
#6

Ega see 16 nüüd mingi surve pole kah. Kuigi iseseisvalt võiks sellise survega mootor käia küll... Kui teised sisildrid käima aitavad, siis miks mitte.

Aga teemaalgatajale: kas pihustid ikka löövad?

Üldiselt on ülalpool kõik ära öeldud - marss diagnoosima. Kui käima ei hakka, siis võiks oma leide siia postitada - eks me siis arva sealt edasi...
Vasta
#7

tere

Nii kõigepealt tänud et viitsisite süveneda sellesse teemasse ültse ja pakusite igasugu varjante välja.

Nüüdseks on vahetatud küttefilter, puhastatud filtri kopsik ja vahetatud hunnik küttevoolikuid mis olid ikka väga vanad. Paagist tulev toru oli lapitud igaltpoolt ja sealt tuli korralikult ikka sodi välja, filtrikopsiku põhjas oli ligi 1cm mulda või liiva taolist ollust.

Kokkuvõteks võiks öelda, et päris tühitöö see ei olnud kuna käima läheb ikka oluliselt kergemini AGA päris õige ikka nagu ei ole.
Nüüd tuleb pihustid korra maha võtta ja need ära kontrollida.
Ei hakka eraldi teemat tegema selleks, et küsida äkki kellegil on pakkuda normaalse hinnaga Jumzi esiklaasi ja käivitusmootori starterit, starter sobib vist teiste traktorite oma ka.

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne