Bensiin!
#1

Mis saab siis kui Euroliitu astudes 80-ne bensiin müügilt kaob? Kirgliku K-750 fännina teeb see probleem igatahes murelikuks. Kas on mingisuguseid võimalusi teha mootoriga midagi, et ta ka 95-te rõõmuga jooks.........?:keersilm
Vasta
#2

Moskva laulab siiamaani kyll mõnusalt 95-ga.98 ei tasu panna-karbusse hakkab sulatama
Vasta
#3

see 80 mis ma siin kandis saanud olen on ikka täielik sodi, ei liigu masin mitte kuidagi kuumeneb ja rüüpab ka päris kõvasti, enda jawa ja dneprile ikka 92 - 95 sisse kallanud ja dneprile ka 98 pannud ja pole äda miskit ja vahet ka ei ole märkanud kas on 92 või 98. gaz-21 oli jküll selline lugu et lükkasime ka alguses 80 oktaani sisse (see oli siis kui 80 alles tuli) ja no autol mingit liikumist ei ole ja rüüpas ka nii 20 ja rohkem, 92 võtab alla kümne maanteel isegi kui rahulikult sõita, ning 80 on siin osadel gaz - 53-del klapid peesse keeranud.
Vasta
#4

põhjusmõttelislt kui panna k 750-le või siis dnepritele 95 või 98 siis tekivad tibatillud probleemid seoses sellega et nt kolvi sisse võivad augud sulada. samamooi ka klapipesadele. vähemalt nii olen ma kuulnud. mulle on silma jäänud kuidas siin samas foorumis teemal pannakse et teisest materjalist klapipesad ja mingid klapid ja siis saab 98 sõita aga ei tea täpselt proff pole
Vasta
#5

ma panen oma võrrile ka 95
Vasta
#6

Ma küll sõidan praegu veel 80-ga kui annab. Mu k-650 ikka sellega sõitmiseks mõeldud. A mida arvata nt sellisest margist nagu 92+3. Sai seda sisse valatus küll, aga tekkisid kohe süümekad masina suhtes ja üritan ikka 80 hankida.

Vasta
#7

....95 on veel viimane piir....:bounce
Vasta
#8

OT Mida sa plõksid koguaeg kui on midagi öelda siis ütle aga ära aja jama suust välja :mad: Kusjuures ise kasutan ka 92-95 sest 80-ga ei käi mootor õieti ja 98 on liiga kange talle
Vasta
#9

kes plõksib?
Vasta
#10

sry-sry-sry!

herr maailmakodanik \"Roosijaan\" suutis siin vahepeal ülbitseda ning kaotasin tema 100% mõttevaba posti siit vahelt ära. \"Raigo\" lause oli tema pihta suunatud.

nõme tegevus selline kustutamine, aga nagu öeldakse: \"eesmärk pühitseb abinõu\".
veelkord tuhat vabandust jama ja OT tekitamise eest!

teet

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#11

ei ole hullu....Smile
Vasta
#12

huvitav et suurema kubatuuriga masin lepib 80ega, kui panin oma planeta 5le seda sisse siis tekkisid kohe probleemid ja peale 95le tagsiminekut probleemi pold. asi oligi just täpselt nii. 120ga sõites umbes 10 km möödudes tegi täpselt niukest häält (bööööööö) nagu bens otsas ja kui gaas maha sai siis sajaga liikus norm. paha paha benss.
Vasta
#13

bensiini valimisel tuleks lähtuda surveastmest. kui surveaste on näiteks üle 9 , siis küll ei tasu sinna mingit 80t panna, sest võib tekkida detonatsioon. bensiini oktaanarv näitabki detonatsioonikindlust.
Vasta
#14

Vanadel mootorratastel kipub surveaste küll
rohkem olema 5-6 kandis. Ja mõeldud nad ikkagi
66-72 jooma.


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#15

Põdramaal kui elasin vahepeal, sääl poistel sõitsid 40-50 a. vanad Harläu Taavitsonnid ja Trumpetid rõemsaste 99-ga, vanad autod ka. Peaasi, et \"roheline\" poleks. 99 oli sealkandis ainus mitte E bens, mis saada oli, nüid küll kipub seegi tasapisi ära kaduma. Kasutati ka pliiasendajat. Shelli vastav toode \"Millenium\", mida iga tankimise kõrval sortsu paaki kallati. See \"asendaja\" vist kaaliumi põhjal tehtud.
Terv. Ivar

loll on loll olla.
Vasta
#16

ettenähtust kõrgema oktaaniarvuga bens pole siiani paha teind minu aparaatitele(võrrid(76) 92,95.vene tsiklid(76) 92,95,autod(95)98 kasutan ka praegu Jawal 634 98bensu.Probleemid tekivad siis kui kasutada ettenähtust madalama oktaaniarvuga bensu.
Vasta
#17

Mul endal on iz-49 ja palukski nüüd abi samal teemal. Palju ma pean silindrikaanest maha freesima, et saaks sõita ka tänapäeva bensiiniga (95). See mootor oli ju mõeldud sõitmiseks bensiiniga A-66 ja kõrgema oktaanarvuga bensiini kasutamisel tekib jube detonatsioon. Puhas mootori lõhkumine. Kui kellegil on andmeid või teadmisi, võiks teavitada.
Vasta
#18

lebokas Kirjutas:Mul endal on iz-49 ja palukski nüüd abi samal teemal. Palju ma pean silindrikaanest maha freesima, et saaks sõita ka tänapäeva bensiiniga (95). See mootor oli ju mõeldud sõitmiseks bensiiniga A-66 ja kõrgema oktaanarvuga bensiini kasutamisel tekib jube detonatsioon. Puhas mootori lõhkumine. Kui kellegil on andmeid või teadmisi, võiks teavitada.

On seda bensujuttu siin ikke kõvasti aetud ennegi. Võta Lebokas nüid kätte ja lebotamise vahel loe läbi need bensuteemad. Mitte midagi ei pea Sa kuskilt freesima ega puurima ega lihvima. Detonatsiooni tekitab nõutust madalama, mitte kõrgema oktaanarvuga bensu kasutamine. Ja kõrgem surveaste mitte ei luba vaid nõuab parema bensiini kasutamist. Ei tee kõrgema oktaanarvuga bensiin miskit paha, saad aga sama raha eest rohkem sõita.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=3350
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=5276

Terv. Ivar


loll on loll olla.
Vasta
#19

IIIFFFAR juba suunas kõiki huvilisi lugema tarku teemaarendusi, kuid põhikooli ja noorematele õpilastele selgitaks lühidalt: oktaanarv näitab bensiini detonatsioonikindlust ehk nö kvaliteeti. Kvaliteetsem bensiin on kallim ja ebakvaliteetsem on odavam. Normaalne inimene ei osta oma kallile uunikule odavat kütust vaid reguleerib süüte täpseks kvaliteetse kütusega.
Oktaanarv ei näita promille, alkoholi sisaldust, kangust või muud säärast omadust. Seda ei tasu võrrelda õlle pudeli peal olevate kraadidega. Samuti ei teki bensiin 95 kasutamisel jääknähtusid. Küll aga võivad need tekkida madalama oktaanarvuga kütuse kasutamisel (detonatsioon, tahmumine, hõõgsüüde jne).

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#20

...ja väike sorts kahetaktilise õli kütusele lisaks ei tee kah paha. Või mis? (pean silmas just vanu neljataktilisi ajameid)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne