Uunikute Tähesõit 2010 eelinfo
#1

Kas Sajandisõidu varjus ülalnimetatud ei toimu tänavu ????

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#2

Kahtlaselt vaikne ?

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#3

(01-06-2010, 23:37 PM)vilukas Kirjutas:  Kahtlaselt vaikne ?

Tere.
Pole nii vaikne ühti.
Iga asi,omal ajal.
Tänud.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#4

(02-06-2010, 00:28 AM)aksel73 Kirjutas:  
(01-06-2010, 23:37 PM)vilukas Kirjutas:  Kahtlaselt vaikne ?
Tere.
Pole nii vaikne ühti. Iga asi,omal ajal. Tänud.
Tsitaat:Uunikute Tähesõit 7.-8. august 2010.

Seekordne sõit erineb eelnevatest. Start antakse laupäeva esimesl tunnil, kl.01.00 öösel. Kogunemine stardi paika kl.00.00, mis toimub juba legendi järgi. Legend tehakse teatavaks Unicu kodulehel 6 tundi enne starti.Kohapeal stardis on puhvet, kust saab kohvi ja pirukaid osta.
Võistluse esimeses pooles toimub öine orienteerumine legendi järgi, mille saab stardist.Varahommikul u.kl. 05-06 vahel on kuskil rajal 15-20 min. kohvipaus koos pirukaga, mis arvestatud söögiraha sisse.
Enne päeva teist poolt saab mõned tunnid puhata-magada, laagri üleslüüa ja lõunatada(lõunaks supp + pirukas). Kohapeal ka puhvet, kui keegi sööki juurde osta tahab.
Peale lõunat algab spordipäev - erinevad kiiruskatsed ja osavus sõidud koos ülesõitudega legendi järgi.
Õhtul laagriplatsil parimate autasustamine ja pidu. Kohal puhvet kuskohast saab süüa- juua osta omal kulul. Söögi joogi võib ka ise endale kaasa võtta, kuid see ei vabasta osalustasust.
Sel aastal osavõtu tasu koosneb kahest osast: stardimaks 350.- kr. liiklusvahendi kohta ( Unic klubi liikmetele 250.-) ja iga osaleja maks 100.- kr. olenemata kas ta on juht, kaardilugeja või kaassõitja. Näiteks autos 3 in.( juht, kaardilugeja,kaassõitja): 350.- + 3 X 100.- = 650.-

Stardimaks sisaldab legendi, võistlus nr. , rajategemist koos kiiruskatsetega, SI- pulkade ja jaamade renti, kohtunike tööd jne.
Osalusmaks sisaldab käepaela, öist kohvipausi, lõunat, tualette laagriplatsil, pidu jne.

Õhtul ja järgmisel hommikul söök puhvetist omal kulul.
Ilma käepaelata isikud ei tohi viibida laagriplatsil või ainult korraldajate eriloal.

Ööbimine oma telgiga või kohalikus turismitalus, kes soovib.

Regada saab kuni 19. juulini 2010.

Konto nr.-d kuhu raha kanada paneme hiljem.

Klubi Unic võtab lahkelt uusi liikmeid vastu. Koduleht www.unic.ee


Niimoodi kirjutas mulle siis Margus ja üldjoontes vastab enamus sisust ju tõele Big Grin Kuna mõned meist ei pidanud ennast piisavalt elitaarseteks vanatehnikuteks, kellede jõuvankritel oleks turjal 35 ja rohkem aastat, siis pisikese tiirukese kastelõhnasel Eestimaal tahaks ju ikka teha ning endasugustega jõudu katsuda. Sellise toreda kokkusõitmise, kuskohas peenem- ja nõrgem pere võiks barankaväänamis-sportliku pealelõuna asemel näiteks lauspäikest ja sooja merevett nautida. Metsmaasikad on selleks ajaks küll juba ära söödud aga seevastu mustikas võiks ka metsast otsimist väärt mari olla, saavad kõhud kenasti korda.

Ehk sõit saab olema eraõuelt eraõuele koos vastavate "piirangutega" - sestap välistaks "loomaaia" tekke ja teostaks ka pisut tõsisemat nägude kontrolli. Ja stardime ka laupäeva esimestel tundidel, et tellitud (juba aastasadu tagasi sellele kohale) perfektset ilma saaks maksimaalselt ära kasutada. Mõistet "kohalik turismitalu" peab veel täpsustama, niiväga kohalikud need pole (ikka mõni kilomeeter tuleks sõita) ehk väga suures mõistes on ööbimine isiklikus magamisvahendis. Lisaks võib see mõiste hõlmata paljude USA-raua tegijate (kus Akslit tuntakse pigem vietkongina jne Wink ) jaoks juba vanu tuttavamaid kohtasid, kuskohas on ennegi viibitud ehk sellesuvine sõit on tööpealkirjaga "Mõtestatud puhkamine häädele inimestele". Otse mööda suurt teed suurel kiirusel ja hulgakaupa kuhugi kihutada pole ju üldse põnev...
Vasta
#5

Tere.
Kas hakkame autosid ja võistlejaid kirjapanema siia,või tuleb uus teema.
Tänud.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#6

(07-06-2010, 19:07 PM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Kas hakkame autosid ja võistlejaid kirjapanema siia,või tuleb uus teema.
Tänud.

Tuleb uus teema või ei, aga mind võib kirja panna.
Kaks inimest ja Ford Taunus 1977 a. Igatahes.

Aia Racing
Vasta
#7

Kas vähemalt piirkond on teada kus asjad toimuma hakkavad?


Natuke pikk maa ja lühike aeg on kärdlast võrru sõita 40 a vana tehnikaga.


muidu oleksin kindlasti huvitatud
Vasta
#8

See kord siis päris tösine ja suur plaan enda bmw-ga kohale vajuda, 2a proovinud seda järjest korda saata a see aasta tundub et isegi vöib önnestuda. Aga kui siiski jälle midagi "juhtub" siis Sm. Supp-i tiimis nagu ikka Big Grin
Vasta
#9

Allud, kui see Sind lohutab, siis lõpp saab olema Kärdlale kõige lähemal asuvas Eesti mandriosa asustatud punktis/külas. See küll ei tähenda, et Sa sealt kõige kiiremini koju tagasi jõuaksid... mööda maad Big Grin Mööda vett aga küll Wink
Vasta
#10

"alitalia" alfa romeo giulietta aastas 81 tuleb ka kampa, tea kas peaks mingid prosektorid ka installima
Vasta
#11

(08-06-2010, 21:34 PM)supp Kirjutas:  " tea kas peaks mingid prosektorid ka installima

Installida võib ju kõike mis lubatud , põhirõhk võiks aga ikka kaardilambile olla Big Grin

Üldiselt kui ikka räiged prozed ette kruvite siis arvestada ka sellega, et teie ees sõidavad inimesed suht rõve on ikka pimedas sõita kui keegi laksab sulle 4x100w kuklasse Big Grin

Ja teine asi mis hingel möödunud talverallist. Tehke oma pukseerimis konksud(aasad) korda ja märgistage need punase värviga või suunava noolega . Suht naljakas ja ohtlik oli kui 10 minutit otsiti ja mõeldi, et kuhu see tross siduda ja siis see aas lendas kuskurat koos trossiga . Suvistel sõitudel ma ei usu, et selliseid olukordi tekib aga talv pole enam kaugel.
Vasta
#12

BlackMamba, TAUNUS 1973 on kindlasti rajal koos kaardilugejaga ükskõik kui kaugel või lähedal see toimuma saab olema, ja mida pimedamas saaks sõita seda parem, ekstreemsus elu(sõidu)stiiliks. Lähengi keeran paar uut juppi vankrile külge Smile[/b]

Mamba is Black where ever you go! few Fords!
Vasta
#13

Kui talveralli naljaka situatsioonina 6st BMW d silmas pidasid siis hilisemal vaatlusel ilmnes, et tõmbamis aasad ei läinudki puruks mitte niivõrd roostest, vaid külg suunas kakkumisest. Need aasad on keevitatud otse tõmbamiseks, külg suunas hakkab ta keevitust lahti rebestama. Vintsimise või suurema massiga autoga tõmbamise oleks need vast välja kannatanud.
Vasta
#14

(13-06-2010, 15:42 PM)Ervin Lill Kirjutas:  Kui talveralli naljaka situatsioonina 6st BMW d silmas pidasid siis hilisemal vaatlusel ilmnes, et tõmbamis aasad ei läinudki puruks mitte niivõrd roostest, vaid külg suunas kakkumisest. Need aasad on keevitatud otse tõmbamiseks, külg suunas hakkab ta keevitust lahti rebestama. Vintsimise või suurema massiga autoga tõmbamise oleks need vast välja kannatanud.

Pigem pidasin silmas teisi ja kaasaarvatud meie liikurit. Mis küll osales tõmbe numbrina. Aga peremees ei teadnud millise konksuotsa siduda köit, et sikutada teisi välja .

600 jase seiklusi nägin vaid piltidelt.
Vasta
#15

Kuna regada saab kuni 19.juulini, ehk siis aega vähem kui kuu jäänud, siis tunneks huvi, et millal täpsem regamise teema tekkib?Rolleyes
Talverallist ju teada et paar kuud enne üritust on nimekiri juba täisBig Grin
Vasta
#16

Esimene teede ülevaatamise ring tehtud. Masin millega potensiaalseid teid läbisime oli tavaline tänapäeva pereuniversaal. Sillad ja summuti jäid ilusti oma kohale, niiet teed peaks kõigile suht-koht läbitavad olema. Kilomeetreid sai läbitud 500 kanti, milles oma osa ka metsa- ja tolmuteedel. Lähtuvalt öörahust peab rahulikult sõitma ja jälgima etteantud kiirust.
Kiiruse kontrollimist erinevatel lõikudel plaanis teostada radariga.
Sooviks ka ideid mida ja kuidas paremaks muuta võrreldes eelmiste aastate üritustega.
Seniks head masinate ettevalmistamist.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#17

Selline küsimus et kas osalus tasu nii hädapärast augusti alguses vöi stardis kohapeal ka maksta saaks?
Vasta
#18

Eile sai toitlustajaga asju arutatud ja infoks nii palju, et puhvetist saab nii kangeid kui ka lahjasid napse ning karastusjooke. Õlle hinna sain 20.- peale ja erinevaid praade saab 50.- eest süüa. Nii, et sööki - jooki pole endal eriti vaja kaasa tarida. Puhvet töötab laagriplatsil 24H.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#19

Rada ja kiiruskatsed lõpuks valmis, ning Heiksonil raja kontroll tehtud. Kontrollsõidu käigus ilmnes mõni "kala", aga need saab kõrvaldatud.
Raja pikkuseks sai nati vähem kui 250 km-i ja ajaliselt kestab see 8 tundi, mille sisse on arvestatud kohvi ja puhkepaus 1 tund. Kuna kohvipaus on piisavalt pikk ja asub ilusa järve kaldal, siis on võimalik teha üks värskendav suplus järves. Trikood kaasa! Ka laagriplats asub merekaldal, kus on ujumiskoht.
Võistluse käigus tuleb lahendada mõned lisa ülesanded, mis lähevad eraldi arvestusse. Nende kohta kirjutab pikemalt Heikson, kes tegeleb sellega.
Fotokad kaasa!

Mõned soovitused selleks öösõiduks:

võta kaasa piisavalt valgust(taskulambid, kaardilugemis lamp), et näeksid lugeda legendi;

kaasas võiks olla maanteede atlas, kirves-saag juhuks, kui mõni puu on teele kukkunud;

kui peatad rajal pimedas auto, siis võimaluse korral lülita sisse ohutuled, autost väljumisel kanna helkurvesti;

ära liialt kiirusta - metsloomad teel! Kiiruskatsed ja veerandmiili kiirendus toimub valgel ajal, ning lennuväljal;

jälgi legendi hoolega ja suhtu tõsiselt seal märgitud hoiatustesse;

varu kütust piisavalt(soovitav kanistriga kaasa),trassil tanklate põud ja mitmel lõigul tuleb sõita madalatel käikudel;

finishisse(laagriplatsile) jõudes pane telk üles, mine kehakinnitama toidutelgi juurde ja siis puhkama;

TÄHELEPANU!

Kohvipausile saabudes ei tohi SI- pulka jaama toppida! Alles sealt lahkudes, et sõitu rajal jätkata tuleb SI-pulgale aeg salvestada!
Protseduur sama,mis on olnud eelmistel sõitudel lõunapausi ajal.


Nagu juba eelnevalt mainitud toimub sõit kahes osas: öine orienteerumine ja spordipäev kiiruskatsetega, mille vahele jääb 6-7 tunnine puhkeaeg laagriplatsil.
Päeva teine pool tuleb kaardipõhine, ülesõidud lisakatsetele. Katsete jaoks on skeemid kuidas läbida. Need köidame legendiraamatusse. Esimene LK algab orient. kl. 17.00.
Kella 21-ks koguneme laagriplatsile tagasi, kus toimub pidu ja autasuastamine. Tantsuks mängib ans. "Sass" Haapsalust.

Telgid kaasa!

Loe ka võistlusjuhendit! www.unic.ee

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#20

Tulekul fotoülesanne,
iga võistkond peab tegema fotolavastuse etteantud teemal. Kaasa siis digifotokas ja soovitavalt ka juhe piltide arvutisse tõmbamiseks.
Ootame igalt võistkonnalt maksimaalselt viite fotot ülesande kohta.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne