Auto poleerimine, sooviks tarkust juurde.
#1

On vaja jaanipäevaks Volga läikima lüüa. Ise seda teemat eriti ei valda, ootaks nõuandeid kuidas teha või kelle käest tellida. Olen huvitatud teie kogemustest kokkupuutel erinevate firmadega, kellel parim hinna-kvaliteedi suhe, soovitavalt Tallinnas või lähiümbruses.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#2

Kas soovid ise teha või lasta teha?
Hind on määrav. Oma töö ja vaevaga odavam, teha lastes kallim.

M.[/align]

ZAZ965A 1968
Vasta
#3

(08-06-2010, 11:05 AM)heikson Kirjutas:  On vaja jaanipäevaks Volga läikima lüüa. Ise seda teemat eriti ei valda, ootaks nõuandeid kuidas teha või kelle käest tellida. Olen huvitatud teie kogemustest kokkupuutel erinevate firmadega, kellel parim hinna-kvaliteedi suhe, soovitavalt Tallinnas või lähiümbruses.

Pese korralikult puhtaks ja vahata . Veneautole poleeri teadmata mis värv ja kui paks kiht mina küll ei soovitaks .

Aga kui tahad hullu panna siis poleer masin olemas .
Vasta
#4

Commadant 4 pastaga käsitsi värvi sügavpuhastust võid ikka teha ja seejärel vahatada.

M.

ZAZ965A 1968
Vasta
#5

Masinaga ise teha esialgu ei julgeks, kogemused puuduvad ja jaanipäev ukse taga. Kui nahka läheb , siis sõit selleks korraks tehtud. Commandant 4 varjant tundub huvitav ja ilmselt plaan proovida. Samas kui on keegi, kes Vene autosid teinud on ja arvab, et saab hakkama, võib endast märku anda. Vanad vene värvid kindlasti kordi kehvema kvaliteediga kui nüüdisaegsed lakiga värvid.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#6

(09-06-2010, 00:50 AM)-maukar- Kirjutas:  Commadant 4 pastaga käsitsi värvi sügavpuhastust võid ikka teha ja seejärel vahatada.

Mina olen kõik oma vanaaegsed jalgrattad, kus on saanud algse värvi jätta, esmalt töödelnud Commandant 3ga. Seda eriti juhtudel, kui värv on matt ja väga tuhmunud, st pole aastakümneid mingit töötlust lisaks ilmastikumõjudele näinud. Ikka käsitsi, kalts ja kõhutunne abiks (mis ütleb, millal on aeg lõpetada). Siis õrnalt Commandant 5ga ja siis miski vaha selga (nt Turtle profi oma).

Olen aegajalt püüdnud alustada ka Commandant 4 või 5ga, aga siis nühi ennast haigeks ja tulemust pole.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

Kas sama loogikat (enne nr 3 ja siis näiteks nr 5) võiks kasutada ka kaua seisnud vana mootorratta puhul, millel küll värvikahjustusi jne. kuid ikkagi originaalvärvi all? Et enne kasiks puhtaks, siis oleks näha kui hea või halb asi on. Mingid pindmised roostetäpid on ka siin-seal. Ja kas seda Commandanti on vabalt saada või peab külastama üksnes n.ö. paremini varustatud kauplusi. Või tuleks sellel juhul kuidagi hoopis teisiti läheneda?
Vasta
#8

Enne ilusti shampooniga puhtaks pesta, siis teed Commadandiga. Ja ikka võib proovida. Halba ta ei tee. Küll ei soovita antud tegevust mehhaniseerida. Käsitsi kõige kindlam.
Ise olen korra relaka otsas asuva poleerimislapiga pleki ikka haljaks saanud Smile.Nii kogematta... Saadaval teda vast igas suuremas autotarvikuid/-keemiat müüvas autokaupluses.

M.

ZAZ965A 1968
Vasta
#9

Tänan! Lootsingi, et selline tegevus lubatud. Mehhaniseerituse koha pealt loomulikult, polekski julgenud midagi muud proovida kui ikka käsitsi...Mis seal ikka, poodi ja lapid kätte!
Vasta
#10

Enda autot (tehasevärvi all) poleerisin käsitsi Comandant №4 +№7 abil . Olen sellega tegelenud 3 aastat tagasi ja tundub , et tulemus on ikka rahuldav , sest auto siiamani vahaga ei kaetud (aga oli esialgu plaanis)
Vasta
#11

väike vinki veel ... vanadele venevärvidele ei tohi kindlasti kallale minna tänapäevase leotus ainega . Matistab väri ära .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne