naiste jalgratta tuvastamine
#21

sisekülg on porikal kahtlase punase kattega, nigu kruntvärv oleks ja klamber ja needid on sama punasega üle lastud.
mis see punane tegelikult on, ei mõista öelda. targemad võiks jällegi kommenteerida.

[/quote]

Korralik peremees ilmselt kaitses poritiibu tinamenninguga roostetamise eest.

Ning nüüd, aastakümneid hiljem, kuidas tulemus on ?

Tervitab Veteran.
Vasta
#22

tulemus, hmm, vaja süvenenult vaadata.
a nigu kaasasolevalt pildiltki näed (kui originaalsuuruse võtad) siis roostet ikke sutsu on.
a ma proovin lahtise sodi eemaldada ja täpsemalt kaeda ja kommenteerin siis uuesti.
Vasta
#23

lgp. Veterani küsimus pikalt vastamata, vabandan. nüüd igatahes takseerisin seda punast asja ligemalt. on selgesti ise peale pintseldatud, ju ta siis tinamennik on. mõnel pool on rooste ikke läbi närind. pole ka ime, porilaua sisepind ju sõites pideva abrasiivse töötluse käes. aga enamus pinda on ilus ja puhas ja sile ja täiesti roostevaba. seega on seda porikat, kas hoitud enamus elust kuskil kuivas kohas või on kaitse tõepoolest tõhus olnud.
Vasta
#24

(20-06-2010, 20:08 PM)diesel Kirjutas:  vennad jeerik
jänesselja tän. 17
pärnus

http://www.youtube.com/watch?v=3pKkbe7VwLc

1:46 kuni 1:52

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#25

(05-09-2013, 15:05 PM)valdo Kirjutas:  
(20-06-2010, 20:08 PM)diesel Kirjutas:  vennad jeerik
jänesselja tän. 17
pärnus

http://www.youtube.com/watch?v=3pKkbe7VwLc

1:46 kuni 1:52

Tsitaat:Lühiinfo ei anna mingisugust ülevaadet Jänesselja teel (Tallinna mnt 89) linnale kuulunud tellisetööstuse ajaloost
http://wwx.parnupostimees.ee/110806/esil...066789.php
Selgituseks, et Jänesselja tn = Tallinna tn.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#26

Loen siin jälle foorumit, eespoolt tahapoole ja vastupidi, pühad ja vabad päevad ja mis siin kõik veel, tööinimesed muidugi ainult unistavad puhkamisest ja põllumeestel pole aega ninagi pühkida...
Aga siin tähtis teema soiku jäänud. Kass on vahepeal saanud paar aastat vanemaks ja ... vanemaks, kogemusi ka muidugi juurde tulnud. Pakun nüüd sellist asja, et kajastatud porilaud on väga saksa Kayseri jalgratta porika nägu ja tegu. Netist ei ole mõtet eriti otsida, sest Kayseri jalgrattad olid maailma (või Euroopa?) parimad, eksklussiivsed aparaadid, mida tänaseks on vähe säilinud, ainult parimates erakogudes ja mõnedes muuseumites, no mul üks meestekas on ka ikka, kuigi pole teisi korjanud ega kogunud. Cool
Keeruliseks teeb asja see, et Kayser liideti 1931 Gritzneriga ja numeratsioon läks ühiselt edasi ning mõlemad "brändid" olid koos tootmises. (vähemalt olen nii aru saanud). "Päris" Kayserile iseloomulikke detaile ksf! Dieseli raamil ei pole, kuigi raamikaela kaldused muhvid on ühised ja ka see porilaua asi (kui on ikka selle raami porikas), nii porika spetsiifiline "traatidega" kinnitus, must lai triip ja porilaua kandilise kujuga pressitus pikivalts. Algsetel Kayseritel oli ka messingsilt vertikaalsete neetidega, tagaratta kinniuskoht lihtne "pilu", raaminr raamikaelal jne...
Ühinenud firmade aegsetest Kayseritest ja Gritzneritest ettekujutust ei oma, aga ehk on niidiots edasi uurimiseks, muidugi kui raam ja huvi ajale ja katsumustele vastu on suutnud panna.

Läks veel meelest lisada, et 660000 nr sobiks Kayser/Gritzneril kusagile 1937/38, nii et potensiaali nagu oleks. Kel on Kayseri jalgrattaid, võiks ka sõna võtta, Pärnus näiteks ka mõnel (ühel) mehel kobe naisteksas aga see mees kahjuks kirjutada ei oska, aga vähemalt loeb üsna hästi.
Vasta
#27

näädsa siis, midagi pole öelda, aga herr kass on ikke tõsine tegija mees.
au ja kiitus ja sügav lugupidamine seukse vana teema elus hoidmise ja asjaga tegelemise eest.
ratas seisab kenasti kuivas ja on ootereshiimis. huviga on nigu ikka, ehk siis huvi muidugi on, a kõigest muust on puudus, eriti ajast loomulikult.
porika ja muu ratta kokkukäimine oli minupoolne hüpotees. no kuna rattal polnd porikat ja porikal polnd ratast. ja kuna nad kenasti üsna ühes hunnikus ootasid üles leidmist. tore kui nüüd seuke kena teooria mõtlemiseks välja pandud.
Vasta
#28

Tänan ka vastamast ja usule kinnituse andmise eest! (et on asju, mis on stabiilsed ja kindlad ning ei muutu koos homse päevaga,l vaid on veidi püsivamad! )
Kui saad, tee raamikaelast mõni pilt, nendest viltustest muhvidest, kiiret pole!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne