Tunnistage nüüd ülesse kelle oma on see junkyard!
#1

Kogemata leidsin album.ee st sellise albumi.
http://album.ee/album/276287/50237221

Mulle tundub et kellegil on meil siin eestimaal selline ameerika maa tüüpi junkyard tekimas, samas on seal ka foorumlastele midagi mis väärib säästmist romutamisest. Eks kaege ise.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#2

RIP teemas see olemas juba. Julgeks pakkuda, et tegemist on mingi tuletõrjujate koolitus kohaga, kuna katused maas paljudel autodel ja osad masinad põlenud.
Vasta
#3

Eesti Vabariigis kehtib minu arvates (era)omandi puutumatus. Seega kui omanik ei soovi seda paika avalikustada, siis ei saa selleks keegi teda sundida. Iseasi muidugi, kui see asi kusagile teele ära paistab, aga kui ei paista ja asub suletud eramaal, siis ongi omaniku eraasi.

Muidugi... parempoolse rooliga universaalmosse, GAZ-51 ja võibolla veel paar asja vast vääriksid säilitamist, st parema peremehe leidmist, kes need uuele elule aitaks. Ülejäänud asjadel minu hinnangul väga suurt museaalset väärtust pole. Aga usutavasti teab seda ka omanik ise, millel on väärtus ja millel mitte.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#4

Nõustun minagi, et ühtegi haruldast masinat seal piltide peal ei leidu.
Vasta
#5

Mosse ja GAZ-51 on üsna väsinud ilmega. Aga doonorina võiks kellelegi ära kuluda küll.

VW Passat B1 (Valge) paistab üsna sile olema. Eestis kaunis haruldaseks jäänud masin. Rohkem korraliku välimusega vähelevinud masinaid väga silma ei hakanud.
Vasta
#6

Pooleks lõigatus 2106 esistange kuluks mulle ära, tundub parem kui minu uus ostetud poest.
Vasta
#7

(22-06-2010, 13:24 PM)nymmik Kirjutas:  Pooleks lõigatus 2106 esistange kuluks mulle ära, tundub parem kui minu uus ostetud poest.
Krt! Poest ostetud 06 stange läks esimese talvega roostetäppe täis, kuigi olin selle seestpoolt kruntinud , kahurimäärdega katnud ning väljast kroomihooldusvahendiga katnud. Teise talve järel kroom juba koorub mitmeruutsentimeetriste laikudena. Praegune kvaliteet ei kannata kriitikat.

Otsingi nüüd sotsialismiaja korralikumat tagastanget 06-le.

Tervitab Veteran.
Vasta
#8

Pirukas kadett ja 412 on ka säilitamist väärt.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#9

ps, mul on sellise piruka raketti paberidki veel alles kuigi auto ise on juba ilmselt hiinas kolmeks brillianceks sulatatud. Kui kellegile vaja siis privasse mulle soov.
Nagu ma juhtisin tähelepanu siis mõni asi on väärt säilitamist, ala juppid saamiseks või mis iganes otstarbeks.
Kuna ise pole omanik siis mis seal ikke , las minna.
Midagi ma ei nõua siin , teema oli selline meeldiva huumorina ülesse tõstatud , kui kegi teaks kus see on küll siis seltsimehed ziguli omanikud saaks ka minna oma stange sooviga väravat kraapima.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#10

Kas pole mitte tegu [censored] õppelinnakuga?

(asukoht saadaval privaatteabena tõelistele huvilistele)


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Päästegalerii

ytra.eu - Ühistranspordiportaal
Vasta
#11

(22-06-2010, 19:40 PM)siim089 Kirjutas:  Kas pole mitte tegu [censored] õppelinnakuga?

Aerofotod (Maa-Amet, Google Earth) kinnitavad, et seesama koht jah. Kõik autod, hunnikud, konteinerid jms detailselt peal.

Seega võtan tagasi sõnad eraomandi puutumatusest, kuna tegemist on siiski avaliku sektori varaga.

Sellegipoolest võiksid parempoolse rooliga mosse, GAZ-51 ja võib-olla veel paar asja leida endale parema saatuse.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#12

(22-06-2010, 21:01 PM)valdo Kirjutas:  
(22-06-2010, 19:40 PM)siim089 Kirjutas:  Kas pole mitte tegu [censored] õppelinnakuga?

Aerofotod (Maa-Amet, Google Earth) kinnitavad, et seesama koht jah. Kõik autod, hunnikud, konteinerid jms detailselt peal.

Seega võtan tagasi sõnad eraomandi puutumatusest, kuna tegemist on siiski avaliku sektori varaga.

Sellegipoolest võiksid parempoolse rooliga mosse, GAZ-51 ja võib-olla veel paar asja leida endale parema saatuse.
Võtaks äkki asukoha ikka maha. Siin oleks nii mõnigi tegelane selle varem võinud juba välja öelda.
Vasta
#13

Kui keegi asjaga tegeleda viitsib ja juppe saab siis võiks privas teada anda, oleks huvi nii mõnegi masina mõnele jupile.
Loodetavasti pole selle kola haldajatel s*tapeasuse sündroomi, et ise ei taha, aga teistele ka ei anna... Viimasel ajal see siin-seal eriti tugevalt silma hakanud, aga noh loodab parimat.
Vasta
#14

Omal aja eelnimetatud koolis õpilasena olles, ei täheldanuud ühelgi kooli juhtorganil kõvapäisust. Kui viisakalt küsima minna, siis ehk ikka antakse mõni vajalik varuosa sealt metalli hunnikust välja Wink
Vasta
#15

Vot kui hea uudis siis neile kel midagi vaja on!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#16

Need siis ilmselt kuskilt konfiskeeritud/ politsei poolt ära võetud masinad?

Pole midagi targemat teha
Vasta
#17

(15-07-2010, 00:58 AM)Killer666 Kirjutas:  Need siis ilmselt kuskilt konfiskeeritud/ politsei poolt ära võetud masinad?

Khm...Pildil nr. 028 olevat sõidukit on politseil suht mõttetu kellegilt ära võtta.

Näiteks see aerosooliga märgitud, parempoolse rooliga Moskvitð 427 seisis pikka aega Järvamaal, kuni ma juhuslikult mööda sõites teda ühes aias nägin.
Auto omanikuga müügijuttu rääkides polnud see mees asjast millegipärast eriti vaimustuses. Tema tahtvat tast siva lahti saada ja otsustas selle (ma ei tea, kas vanarauahinna eest või lausa muidu) hoopis Päästekoolile loovutada.
Nii et seal ta, s.t. auto, nüüd seisab ja ma ei kujutagi ette, mis tast saanud on. Kas on veel alles või juba õhku lastud.
Tookord autot vaadates jäi vähemalt selline mulje, et kui mitte kaks, siis üks analoogse kerega auto veel kõrvale võtta, pluss suurem garaaþitäis uusi juppe ja saaks kahest masinast ühe korraliku valmis ehitada, kuna see tagaots ehk topeltpõhi kipuvad niisugustel "kaubaautodel" üpris väsinud olema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne