Löökmutrikeeraja.
#1

Äkki keegi on kokku puutunud nendega?
Nimelt on plaanis siis muretseda endale selline. Kui suure jõuga (Nm) oleks mõistlik muretseda, et saaks lahti keerata näiteks väntvõlli otsakäbi autol, samuti siis pooltelje otsamutri. Samuti oleks ju hea tõristada lahti igasugu põllumajandustehnika poltliiteid.
Muidugi, mida võimsam, seda parem, aga päris maakera ka ei ole vaja liigutama hakata.
Olen silmanud mingeid vene omasid ka, aga need tunduvad ikka vist suht lahjad.
Kas kuskil 800Nm-sest piisaks juba?
Vasta
#2

Kes nende njuutonmeetrite järgi oskab arvata,mis reklaamis kirjas. Vaata ikka mis firma ja kui suurt kasutavad autoteenindustes tegijad- saad töökindla. Kui vastupidavus kriteeriumiks- vaata tööriistalaenutusi- seal tihti oskamatuski käes nõrk riist kaua ei kestaks. Tahad vaid töövõtteid omandada- osta Handyman`st hiinakas. Siiski, korra sain sealt suht odava sinise Hiina segudrelli. Üks käepide murdus küljest, muidu igavene tööloom nagu läti Robir -drell. Küll puud. küll rauda, küll segu. MAKITA on firma, kes tellimise peale ka ei oska kehva asja teha!
Vasta
#3

Omal Makita.Pole kordagi alt vedanud
Vasta
#4

Kasutan samuti Makita mutrikeerajat ja probleeme pole mingi 4 aastat tagasi oli leti hind 9000 EEK.nii et Hiina vs Makita Big Grin

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#5

krt näidake mudelit ka. Nagu Makita vaid ühte keerajat toodaksRolleyes
Vasta
#6

Kas õhuga või akuga,mul würth-i õhu oma,siiamaani kestab hästi ja keerab kinni ussitanud pooltelje mutrid ka lahti,max nm oli vist 650

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#7

Selline Ingersoll mingi imeriist poltide lahti keeramiseks kindlasti ei ole, kuigi Nm lubatakse palju. Kasutan ise sellist ja sageli tuleb ikka polt/mutter enne käsitsi liikuma saada kui sellega kallale saab minna. Sõiduautode jaoks ehk saaks hakkama aga kui vaja ka veokite või traktorite jaoks siis tuleks vaadata mingit toekamat, 3/4 - 1 tollist, riista.
Vasta
#8

minul on tööriistamarketist ostetud yama odav poole tolline keeraja. maa sisse mädanenud nati osandamisega sai igatahes hästi hakkama. valisin selle lähtuvalt kompressori väiksest tootlikkusest. nende kollaste yamade hulgas on enamik erinevaid riistu väikse õhukulu ja odavate hindadega.
küllap on palju tuhandeid maksvad riistad igatpidi mäekõrguselt üle, aga üsna paljude tööde jaoks piisab odava otsa asjadest ka.
Vasta
#9

Soojendan teema veidike üles. Küsimus, et kas keegi on kokku puutunud nende elektriliste riistadega? Töökojas on õhuga küll toimetatud ja õhk on ilmselgelt suurema jõuga kui elekter, aga kas see elekter üldse teeb midagi? Iseenesest on üsna ahvatlev, sest väikese nikerdaja jaoks ei ole kompressori ja pneumotööriista ostmine alati kõige vastuvõetavam lahendus.
Vasta
#10

Kui elektriline mutrikeeraja on sama ehitusega, mis pneumo oma, siis ei pruugi ta üldse nõrgem olla. Pneumoriista sees on üks väike õhumootor, mille võib ka vaabalt asendada elektrimootoriga.
Õhku kasutatakse lihtsalt ohutuse pärast. Keegi pole veel õhust elektrilööki saanud. Võid kasutada teda veeaugus või kanalis.
Vasta
#11

Panen siis kirja ka mõned oma kogemused antud vallas:

- Würth on minu andmetel pakendifirma, keerulisemaid asju (mutrikeeraja, akutrell jne) nad ise ei tooda. Reeglina kasutavad tuntud ja heade tegijate (Bosch jne) toodete ümbersildistamist. Seetõttu võib ka Würthi asjade peale suht kindel olla...Cool

- Mul endal on töötoas kasutuses kaks löökmutrikeerajat: Ingersoll Randi hiidvana pooletolline ja Yama tuttuus XAT5004 sama mõõt.
IR on igas asendis parem - võimsam, kergem käes ja vaiksem ka. Hiidvana tähendab umbes 10 aastat. Profid praakisid ta kunagi välja, kuna polnud aega oodata 3 sek rattapoldi avamiseks.
Mul on see aeg...Toungue

- Õhupüüdmise mõttes IR on ikka imeriist küll. Kui Yama ei jaksa, siis IR keerab lahti. Ma täitsa imestaks, kui see, märksa uuem mudel http://www.stokker.ee/products/product/9...135QTiMAX/ ei käituks veel omakorda tunduvalt paremini...Ja kui IR ei jäksa, siis vaataks ma esimesena hoopis õhutrassi üle (juba tavaline plastist õhuvoolik, mis väljast 8mm, võtab tuntavalt hoogu maha) või kompressorit ennast.
IR`i 3/4 või tolline (millega Scannide esirattaid 2000N-ga lahti keeratakse, läheb harrastaja käes korraliku õhutrassi puhul juba ohtlikuks relvaks ja on sõiduauto puhul pisut ülepingutatud.

- Mis pole üldsegi vähe oluline: õhku tekitab mul endine Veho teeninduse kolbkompressor (ühendatud oli omal ajal 10 töökohta; mingil hetkel põles mootor maha ja kogu kompott asendati uue ja kaasaegse kruvi- "air station" iga, vana läks prügimäele)
Nüüd on selle vana kompressori mootor Saaremaa kuldnäppude poolt ümbermähitud ja töötab jälle nagu uus.

- Väikese nikerdaja jaoks soovitaks ikkagi "õhule" orienteeruda; alul odav õhuriist + väike kompressor on parem, kui kasutatud el. tööriist (mida, pealegi, pole veel saadaval ka), sest hinnad õhukatel on soodsamad.
Hea ja uus elektrikas maksab täna palju rohkem kui kasutatud kompressor + rehvipunkti poolt mahakantud õhuriist.

Pealegi, igast väikesest nikerdajast võib ühel päeval saada natuke suurem nikerdaja: siis on tal vaja ka õhumeislit (kasvõi vana pigimati eemaldamiseks) ja õhklihvijat...(sest tavaline rällakas ei mahu tavaliselt ukse sisse...)
Vasta
#12

vahelepõikena, siis würth pakendab (omapoolse hinnalisaga) shinano õhuriistu, vähemalt nii on olnud paar aastat
Vasta
#13

Tere

Ega must tugevam ei ole, lihtsalt ta ei loobi niklit vastu silmi. Parandage kui eksin. Niimoodi seletati mulle asja.

Parimat
Vasta
#14

mustad ikke spetsiaalselt löögi jaoks tehtud. kas materjalis ka erinevust on, seda ei tea, aga seinapaksus on igatahes suurem.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne