11-12-2010, 16:10 PM
vastuseks eelmisele küsimusele -
ega eriti pole, pean ütlema. aga sinu sõnades on tera sees, küll natukene teine.
nimelt, keskmine vana auto hobimehe vanus läänes on 60+, sellega üsna palju uunikumeid tuleb müüki omaniku tervislikel põhjustel, või, kuigi see on üsna kurb, pärijate poolt pärandvarana.
tõsi küll, eks need vanameeste autod on ka oma moodi oopera.
see on üldjoontes asi, mis üldse Läänes vana autode turgu üleval hoiab. ning ega eestis eriti vana autode turgu eriti polegi sest, et meie vana autode omanikud reeglina veel üsna kuldses eas, ning head asjad turule ei jõua.
Mis puutub neisse kellele meeldib autod taastada ning seejärel alla omahinna müüa, siis ma ei tea selliseid palju siinmal, ning reeglina, nende kätte satuvad n.n. rahvauunikumid. Väärtusliku kraami nii moodi ei taastata.
ega eriti pole, pean ütlema. aga sinu sõnades on tera sees, küll natukene teine.
nimelt, keskmine vana auto hobimehe vanus läänes on 60+, sellega üsna palju uunikumeid tuleb müüki omaniku tervislikel põhjustel, või, kuigi see on üsna kurb, pärijate poolt pärandvarana.
tõsi küll, eks need vanameeste autod on ka oma moodi oopera.
see on üldjoontes asi, mis üldse Läänes vana autode turgu üleval hoiab. ning ega eestis eriti vana autode turgu eriti polegi sest, et meie vana autode omanikud reeglina veel üsna kuldses eas, ning head asjad turule ei jõua.
Mis puutub neisse kellele meeldib autod taastada ning seejärel alla omahinna müüa, siis ma ei tea selliseid palju siinmal, ning reeglina, nende kätte satuvad n.n. rahvauunikumid. Väärtusliku kraami nii moodi ei taastata.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.