#1

Õigemini küll mu isa projekt, aga eks ole isegi vähekese käsi külge pandud ja ehk saab sõitagi.

Auto ise on:
Toyota Corolla 1,6l TwinCam (AG-86) mootoriga 91kW (kap.rem)
enamus juppe sellelt autolt
istmed on käsitöö
plastid on V.Teppani käest
raam jt metallitööd AS Kane Metallist


Mõned pildid siis pooleliolevast projektist.


[Pilt: best_1.jpg]

[Pilt: best_2.jpg]

[Pilt: best_3.jpg]

[Pilt: best_4.jpg]

[Pilt: best_5.jpg]


PS! Piltidelt pole vist hästi aru saada, aga küljeplekid on roostevabast terasest poleeritud peegliks.

Vasta
#2

COOL!Cool
Vasta
#3

:o:o:orespect:o:o:o

palju on see siiamaani maksma läinud?

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#4

mighty, selliseid asju ei küsita.Ilmselt on vastus et kogu vaba raha ja vaba aja võtab ära. Smile
Vasta
#5

Ilus auto, jõuaks ise ka nii kaugele
:keersilm
kas sul õõtshargid on ise tehtud?
mis auto rooliotsi sa ülemiste harkide juures kasutasid?
Vasta
#6

õõtsad on kane metallis tehtud jah, kuid praeguse seisuga tahaks neid (roostevabast) uusi teha. Ja ülemises õõtsas Ford Transiti rooliots.

Raha on ikka ka läinud. N: 4-kolbi sellesse mootorisse maksis 7k.
Vasta
#7

Selliste meeste ees müts maha.
Välimus kena ja mootorist peaks ka ilusasti piisama. Lihtsalt huvist paar küsimust ka:
* Miks eelistasite just Toyota mootorit?
* Kuhu paigutatakse viimasel pildil tasutal olevad raamid? Auto keskossa, ümber käiguvahetuse - kahe istme vahele?

MB 260E W124
G3 GTI
Nissan Qash Ai-Ai
Vasta
#8

Mulle tundub see viimase pildi tagaplaanil olev raam küll veel ühe sellise auto kerena. Või ma eksin?:???

Igatahes respect:yes sellisele tööle.
Millal siis lootust asja tänavapildis näha?KevadelBig Grin?
Vasta
#9

Klge rääkige kuidas selle masina tegemine käib? Kas kõik tuleb ise leiutada? On mingid joonised juhendid jms???
Vasta
#10

Toyota mootor sai valitud seetõttu, et mootor on üsna väike (s.t kerge) ja üsna võimas ja äkiline. Ja mis peamine -- tagaveoline. Võimsamast poleks väga kasugi, sest ega üle 160-180-km/h sellega naljalt kiirust ei areta, sest asi läheb lihtsalt lendu.

Tõepoolest üks raam on veel, kuid sellele uus omanik olemas.

Seda masinat ilmselt enne kevadet linnavahel sõitmas ei näe.

Esimene asi auto ehitamisel oli ikka Ron Championi raamat \"Build Your Own Sportscar for £250\". Seal on kõik viimse detailini kirja pandud, ainuke asi, et inglise keelne.
Ja eks ole ikka Teppani tehtud autosi ka vaadatud ja mõõdetud.
Vasta
#11

Paistab et küljeplekkidega on küll kõvasti vaeva nähtud. Ilus, aga edevuse pealt tuleb ju \"lõivu \" maksta.

Kas alumiinium plekki ei ole mõtekam kasutada. Roostevaba materjal tekitab kohe ju lisa kilod, aluminiumiga tuleks kaal väiksem e. parem kiirendus jne.
Vasta
#12

otsene eesmärk ei olegi ringraja autot ehitada. Eks ta rohkem siuke eputamise asi ole. Samas lisakilod ei ole ainuke \"lõiv\" -- jube vaev on roostevaba töödelda.
Vasta
#13

Kas raam keevitati põlveotsas kokku,
minule need Kanemetalli \"õlid\" eriti usaldusväärsed ei tundu. Või Kanel on endal raami rakised tehtud.
Huvitav oleks nende tehtud saðði hinda teada.
Konkurents on tore nähtus e. tarbija sõbralik.
Kevadeks võib olla on Tartu linnapildis iga kümnes vastu tulija mingi Field Smile


Vasta
#14

ega sealt kane metallist neid raame rohkem tulemas olegi. Too teine läks vahetuskaubaks elektrikule käesolevale fieldile elektri paigaldamise eest. Ise arvestasin, et selle hind võiks olla midagi 10k.- juures.

Keevitamisel kasutati juba valmis raami, millele pitskruvidega uue raami detailid külge keerati ja siis kokku keevitati. Võib vist öelda küll, et nii hea ei saanud, kui rakistes valmistades, kuid päris põlveotsas meisterdatuks ka ei maksaks nimetada.

Entusiastidele nii palju, et raami keevitajal peab mingine litsents või sertifikaat olema, et ARK hiljem tööd aksepteeriks.
Vasta
#15

(y) foorumis nüüd siis 2 estfieldi!
Vasta
#16

nüüd sis proovisõidud tehtud, registreerimiseelne tüv läbitud, esimesed tagasilöögid parandamisel.

Nii, et sellel kuul tänavatele.
Vasta
#17

Mootor on öige valitud Smile ja muidu ka igati ilus ja edev auto :respect

174 Jaapanlast kapoti all
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne