vana aja avariid
#81

(21-02-2015, 09:39 AM)andopando Kirjutas:  
(20-12-2014, 21:40 PM)Ferry Kirjutas:   Volga versus GTS8  aastast 1983

Kas see toimus Põlva rajoonis?

See avarii juhtus Eestist kaugemal ehk täpsemalt  Siberi avarustes ,kus Eesti teedemehed ehitasid aastaid  teid naftatpuuraukude juurde . 
Vasta
#82

(23-12-2014, 00:40 AM)Pierre Kirjutas:  Kas just vana aja avarii aga mul meeles üks selline raskem laks aastast 1990, kui Kaalepi-Lehtmetsa ja Pärnu-Rakvere maantee ristmikul kohtusid valge VAZ 2102 (?) ja punase kabiiniga KaMAZ (?) millel oli kollane piimaveohaagis. Veoauto tuli Rakvere poolt ja VAZ Paide poolt, tahtes vist keerata ristmikult vasakule, keeras aga ette vastu tulnud piimaveokile. Õnnetus juhtus väga hommikuvara, umbes @ 5:30-6:30. Väidetavalt oli haagise tsistern pooltühi, seega inertsist keeras Kamza koos haagisega tagurpidi. Rattad olid taeva poole, ise nägin. VAZis oli sees vist 4 võ 5 inimest (?) igaljuhul vähemalt 3 laipa.... veokas sees oli 2 meest, neist vist 1 laip (?), see kes jäi ümberpaiskumisel kabiini alla (kraana toodi kiiresti kohale). Karjus keegi täiest kõrist: "aaa ai ai ai..." kohe peale pauku, ei teagi kas keegi sõiduautost või veokast (lühiajaline noore mehe häälega südantlõhestav kisa, alguses tundus nagu mingi muu asi üldse, aga meelde jäi). Igaljuhul keset suve juuni-juuli kuus ´90a. Olin esivanematel külas noore tatikana ja sain sellest osa. Aga kõik need aastad on mind huvitanud, mis siis ikka seal juhtus? Olin liiga noor, et lähemale oleks lastud. Ehk siis poisinolgi uudishimu pole aastatega vaibunud [Pilt: wink.gif]
Kirjelduse järgi sobiks see sündumuskoht kus see laks toimus 90ndal aastal.

[Pilt: mnt.jpg]
Vasta
#83

(21-02-2015, 15:38 PM)Ferry Kirjutas:  
(21-02-2015, 09:39 AM)andopando Kirjutas:  
(20-12-2014, 21:40 PM)Ferry Kirjutas:   Volga versus GTS8  aastast 1983

Kas see toimus Põlva rajoonis?

See avarii juhtus Eestist kaugemal ehk täpsemalt  Siberi avarustes ,kus Eesti teedemehed ehitasid aastaid  teid naftatpuuraukude juurde . 
see oli Aikar Sau'l ränk laks, matused tulemuseks ... ja lihtsalt keegi võttis lõbusõiduks võimsa masina
http://www.muis.ee/museaalview/1179396
http://www.muis.ee/museaalview/1175862 
http://www.muis.ee/museaalview/1177623
http://www.muis.ee/museaalview/1180011
http://www.muis.ee/museaalview/1177039
http://www.muis.ee/museaalview/1177038
http://www.muis.ee/museaalview/1178820
Vasta
#84

Misasi see GTS 8 on? Isegi Google sellenimelist looma ei tunne...

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#85

Jah jäin minagi mõttesse et millega tegu ? Pildilolev autotõstuk peaks kandma marki ЛЗA - 4045.Millega see Volga siis kokku põrkas ?
Vasta
#86

(22-02-2015, 18:27 PM)Mossemees Kirjutas:  Misasi see GTS 8 on? Isegi Google sellenimelist looma ei tunne...

 Vabandust täpsem mark peaks olema GAZ 77 GTS    Millegi  pärast oli meelde jäänud ainult kui Gussenitsnõi Transportjõr Srednii . 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#87

Kel huvi, saab mõned fotod paberkujul soetada:

http://www.osta.ee/ponevad-fotod-liiklus...rc=listing

56 Packard Clipper
66 Ford Mustang HT
76 VAZ 2103
Vasta
#88

Leia pildilt kaks bussi. 1978. a, Jõgevamaa.

[Pilt: DSC_7051_800x569.JPG]

[Pilt: DSC_7052_643x600.JPG]

[Pilt: DSC_7053_535x600.JPG]
Vasta
#89

(02-04-2016, 22:12 PM)Sidorov Kirjutas:  Leia pildilt kaks bussi. 1978. a, Jõgevamaa.

Üks on PAZ-672, aga teine? Kas tõesti jäi "puuikarus" avariis PAZile nii kõvasti alla või on tegu mingi tolleaegse vanatehnikaga?
Igatahes on teine buss selgelt puukerega, aga kas siis mingi sõjaaegne trofeekas või olid Tartu bussid tõesti nii nõrga ehtitusega?
Vasta
#90

Teiseks osapooleks oli tõesti puust TA-6.Buss ise ja selle juht hukkusid kohapeal.Ka PAZ kanti maha, kuid selle juhiga läks paremini
ja ta on tänase päevani bussiroolis.Teisel fotol on nr.1 märgitud aken, kust lendas välja bussijuhiga kaasas olnud 3-4 aastane poeg,
kes istus konduktori istmel.Müstilisel kombel tema viga ei saanud.Fotol nr.3 on number 1-ga märgitud TA-6 jäänus ja nr.2-ga bussi
katus, mis oli 10 meetrit eema.
Avarii põhjustas TA-6 juht, kes oli tugevalt viinastunud, aga õnneks üksi bussis.Mõlemad bussid kuulusid ühele ettevõttele.
Vasta
#91

(02-04-2016, 23:49 PM)zazik Kirjutas:  
(02-04-2016, 22:12 PM)Sidorov Kirjutas:  Leia pildilt kaks bussi. 1978. a, Jõgevamaa.

Üks on PAZ-672, aga teine? Kas tõesti jäi "puuikarus" avariis PAZile nii kõvasti alla või on tegu mingi tolleaegse vanatehnikaga?
Igatahes on teine buss selgelt puukerega, aga kas siis mingi sõjaaegne trofeekas või olid Tartu bussid tõesti nii nõrga ehtitusega?

Kui kunagi töötasin Autoremonditehases, siis kõrvalruumis pandi neid TA-6 busse kokku. Vahest astusin läbi ja jälgisin seda tööd, ei saanud hästi aru mille najal need üldse koos püsisid aga näe isegi sõideti nendega.
Vasta
#92

(03-04-2016, 17:18 PM)Sidorov Kirjutas:  Teiseks osapooleks oli tõesti puust TA-6.Buss ise ja selle juht hukkusid kohapeal.Ka PAZ kanti maha, kuid selle juhiga läks paremini
ja ta on tänase päevani bussiroolis.Teisel fotol on nr.1 märgitud aken, kust lendas välja bussijuhiga kaasas olnud 3-4 aastane poeg,
kes istus konduktori istmel.Müstilisel kombel tema viga ei saanud.Fotol nr.3 on number 1-ga märgitud TA-6 jäänus ja nr.2-ga bussi
katus, mis oli 10 meetrit eema.
Avarii põhjustas TA-6 juht, kes oli tugevalt viinastunud, aga õnneks üksi bussis.Mõlemad bussid kuulusid ühele ettevõttele.

Kuidagi tuttav olukorrakirjeldus - ega juhtumisi polnud mõlema osalenud bussijuhi eesnimi Rein?
Vasta
#93

Jah, mõlemad juhid olid Reinud.
Vasta
#94

Siis on ilmselt tegu looga, mida suguvõsas ikka aeg-ajalt meenutatud, PAZ juht on vanatädi väimees.
Õnnetus oli juhtunud kurvis, mida TA-6 liiga uljalt lõikas. Kuidas aga poiss terve nahaga läbi akna sai, sellest ei saanudki keegi aru.
Vasta
#95

Tartu leivaauto oli suhteliselt kõva sõna ohutuse kohapealt. Puubussiga võrrelda ei saa. 
90-ndatel käis üks TA-3760 üle katuse ja läks "katki", kaheks suureks tükiks. Venemaalt tehase alusvanker ja tartlaste pealisehitis eraldusid teineteisest suht sõbralikult ja kiiresti. Avariipaigalt viidi ära kahes tükis, eelnevalt tuli vaid juhtvarras, radika lõdvikud, paar-kolm trossi ja juhtmed läbi lõigata. Aga tartlaste toruraam oli ikka kõva sõna ja eriti oma kuju ei muutnudki kui ainult selle ühenduskohad kere ja raami vahel ka kõvemad olnud, oleks ehk omaljõul veel edasigi longanud.  Smile Juht sattus küll haiglasse, kuid hing jäi sisse. Eks ta sai suhteliselt suures kabiinis korralikult läbi klopitud.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   
Vasta
#96

(04-04-2016, 08:57 AM)lamjak Kirjutas:  Siis on ilmselt tegu looga, mida suguvõsas ikka aeg-ajalt meenutatud, PAZ juht on vanatädi väimees.
Õnnetus oli juhtunud kurvis, mida TA-6 liiga uljalt lõikas. Kuidas aga poiss terve nahaga läbi akna sai, sellest ei saanudki keegi aru.

Poiss oli mootorikatte peal?
Vasta
#97

   Sidorov ju kirutab et...    ## kaasas olnud 3-4 aastane poeg,

kes istus konduktori istmel##

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#98

Kraabin siin mälusopist välja avariid praguse jägala tankla lähistel, kus linnapoole tagasipööranud PAZ tabas stiilipuhtalt KaMAZ-i ning viskus katusele. Mäletamistööda löödi ka improviseeritud kirill püsti. Täpsem koht oli Rebala küla varjava metsatuka esine.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#99

http://englishrussia.com/2016/11/10/acci...e-ussr/15/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne