Laibastuvad iludused
#21


mootoritta pegoo 404
[Pilt: 26092001012.jpg]
[Pilt: 26092001013.jpg]

ford-i veok
[Pilt: 26092001002.jpg]
[Pilt: 26092001005.jpg]
[Pilt: 26092001006.jpg]
[Pilt: 26092001004.jpg]





osad mitte olulised pildid panen lingina

pegoo mootor
http://img545.imageshack.us/i/26092001046.jpg/

pegoo tutikas plekk
http://img814.imageshack.us/i/26092001044.jpg/

pegoo sild
http://img227.imageshack.us/i/26092001045.jpg/

vist pegoo esistange + mingi radikas
http://img16.imageshack.us/i/26092001043.jpg/

suur paat
http://img214.imageshack.us/i/26092001003.jpg/
sama paadi käru
http://img571.imageshack.us/i/26092001049.jpg/
sama paadi mootor
http://img215.imageshack.us/i/26092001047.jpg/

väike paat,mis tundus täitsa uus olevat
http://img814.imageshack.us/i/26092001018.jpg/
sama paadi mootor
http://img830.imageshack.us/i/26092001030.jpg/

aiatraktor
http://img715.imageshack.us/i/26092001019.jpg/
http://img683.imageshack.us/i/26092001021.jpg/
http://img534.imageshack.us/i/26092001022.jpg/


mingi vanakooli keevitus
http://img205.imageshack.us/i/26092001031.jpg/

arvatavasti sama pegoo , velje mingi kroom ,,tjuuning,, rõngas
http://img203.imageshack.us/i/26092001039.jpg/



mõned kilomeetrid eemal vanas karjääris ja selle ümbruses .

üks 70ndate corolla , mis oli isegi täitsa auto kujuga veel , arvatavasti sellepärast et oli sügaval metsas ja silma alt ära .
corolla kõrval mingi väääääääga pikalt seisnud auto vrakk . Taga piilari järgi sain aru et tegemist on mingit sorti coupe-ga ( mitte 2d sedaan)
arvatavasti järgmine või ülejärgmine nädalavahetus taas samu metsasid vallutama , eks siis võtan pildi aparaadi kaasa ja klõpsin pilte ka[/quote]


e39 jäänused
[Pilt: 11092010001.jpg]
[Pilt: 11092010003.jpg]

audi V6 mootoriga
[Pilt: 11092010010.jpg]
[Pilt: 11092010011.jpg]
[Pilt: 11092010012.jpg]

70nendate corolla
[Pilt: 11092010013.jpg]
[Pilt: 11092010014.jpg]

mingine kupee
[Pilt: 11092010015.jpg]
[Pilt: 11092010016.jpg]

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#22


Belgia ardennides kuskil metsas selline, u. kahesajast autost koosnev laibakum:

http://www.ford-world.nl/nl/page00004.as...ead=228372

autod jätsid sinna ameeriklased, kes 50ndatel koju tagasi läksid.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#23

Tegelikult on kuidagi rahustav vaadata, kuidas loodus võtab vaikselt kõik tagasi...
Vasta
#24

(29-01-2011, 13:59 PM)k2rpman Kirjutas:  esimese põlve kupla :err
[...]
mootor oli ca 10m eemal , suhtkoht kõrgel kivi otsas Big Grin

Vaat see on haruldus! Huvitav, kas tegu on sõjaeelse või vahetult sõja järel valmistatud autoga? Aga igatahes saaks taastaja sealt (veel) palju väärtuslikke detaile.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#25

tagumine ovaalne aken viitab aastale 1953-1957

Bmw 750 ILA Highline 1992
Vasta
#26

Ei tahaks välja nägema arrogantne, kuid ikkagi pean tõrvatilga visata ühiskatlasse .


Mida rohkem ma uurin asju ning tudeerin vanade autodega seonduvat, seda rohkem ma jõuan järeldusele, et reaalselt väärtuslikke autosi on siiski vähe.

Siinkohal ma tahaksin veidi arrongantselt öelda, et juttu "see on väärtuslik auto, aga raha selle eest keegi ei maksa" ma arvan rääkida ei tasu.

Iga asi võib olla väga kallis - juhul kui see on piisavalt haruldane ja huvitav. Ja see, et mingi uunikum ei ole kallis - näitab et see siiski ei ole piisavalt haruldane.

See et ühte või teist autot ei näe linnatänavatel ei tähenda veel, et see on haruldane ja väärtuslik. Väärtuslikuks autot teeb asjaolu, et selle margi ihaldajaid on rohkem kui autosid. Ja ma julgen väita et ainult maks. 2-3% vana autodest sellele kriteeriumitele vastab. Kahju aga tõde.

Kui rääkida Lääne olukorrast, reaalselt on lugu selline, et vanameeste põlvkond kes pidas lugu vanadest autodest lahkub. Keskmine uunikumi omanik on Euroopas ca 60 aastat vana. Näiteks, minu Rover P5B 7-st eelmisest omanikust (neist 5 vähemalt hoisid seda autot ikka hobbiautona) on manalateed läinud kuus. Viimane vend on üle 65 vana ning müüski sest enam ei jaksa pidada.
Poleks mina seda ostnud väga tõenäoliselt oleks seda ootanud romuralli või vrakkiks muutmine.

Need lahkuvad - ja noor põlvkond peale eriti ei tule. Igasugused linnavurled - maaklerid, playboy`d jne tahavad võib olla need samad 2-3% vanadest autodest - nagu ütles minule üks trendikas ärimees, "vanadest autodest mind huvitavad ainult 59 aasta Vette ja 67 aasta Mustang Fastback!"
Kui ma küsisin - kuidas näiteks E-Type meeldib, vastuseks kõlas "mis see on?"

Eestis seda tunda pole - kuna meil on siiski uunikumi omanikute vanused reeglina seinast seina - alates 16 ja kuni 90 ja ülegi. Mis on üsna tänuväärne võrreldes sellega, mis Euroopas on.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#27

Sellised laibad on ka olemas..

Do'nt panic
Vasta
#28

(04-02-2011, 23:38 PM)giordanobruno Kirjutas:  Sellised laibad on ka olemas..

Küll on kahju vaadata!!!Sad
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne