Uunikumi registreerimine (vol 1.)
#1

Heips.

Selline tore teema.

Pakutakse rootsist muuseumautot, mis on kunagi USA-st ostetud ning Rootsi museaalina sisse toodud.

Rootsi registris pole kunagi olnud, USA paberid on ilmselt kas kadunud, või kehtetud või what ever.

Müüjaks on lugupeetud ning 100% legaalne omanik (Rootsi tuntud muuseum)

Ehk siis eksisteerib mingisugune ostu-müügi dokument, mis kinnitab, et mina olen selle auto omandanud omanikult, kuid tehnilise passi minul ei ole.


Küsimus selline: kas ARK-is saab seda arvele?

Ok, loomulikult, sama küsimuse ma esitan ka ARKi inimestele, aga loodan siinse seltskonna abile)

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#2

Kui ostu-müügi leping on olemas, siis peaks olema ok. Sarnaselt peaks toimuma kaitseväe musta numbriga autode ARK registrisse saamine

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#3

ARK ametnik otsustab, kas sinu "legend" on piisava alusega ehk siis kui sul on väga esindusliku muuseumi ostu-müügi leping koos pika seletuse (eesti keelse) ja soovitav notari kinnitusega ... siis saad selle arvele.

Dad.

Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Vasta
#4

Omal kogemusel võin öelda, et ainult ostu-müügi lepingust ei piisa, kuidagi pead tõestama, et müüja siiski oli seaduslik omanik. Tavaliselt ongi selleks teh pass, mida sul kahjuks pole. Samuti ei saa nad omanikku oma andmebaasidest kontrollida, kuna masin pole kunagi siin arvel olnud. Ehk siis siin tuleb ilmselt mängu see "teed ARKi juhatajale seletuskirja mismoodi ja kust masin on muretsetud ning miks teh passi pole" stsenaarium. Eestis levinud motikate puhul on selleks jutuks tavaliselt "vanaisa kuurist leidsin, vanaisa on surnd ja paprid kadunud". Sul siis see teema kuidas masin Rootsi muuseumi sai jne. Igatahes Jõhvi ARKist soovitan selle teemaga eemale hoida, raiskad ainult närve.
Vasta
#5

Kui ma ei eksi, siis musta numbri taotlemise korral on protseduur mõnevõrra inimlikum.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

(07-09-2010, 12:01 PM)Aspelund Kirjutas:  Kui ma ei eksi, siis musta numbri taotlemise korral on protseduur mõnevõrra inimlikum.

Protseduur sama, lihtsalt "vastutus" jaguneb ARK ja "musta numbri komisjoni" vahel. Eesti on ju nii väike, et kui sõiduki originaalsust hinnatakse, siis on eksperdid sõiduki taastamisega juba enne kursis, kui see hinnata antakse ning sealt tulenevalt ka tõenäosus, et sa esitad lihtsalt varastatud sõiduki arvele võtmiseks, oluliselt väiksem.

Dad.

Idiootidega ei ole mõtet vaielda, nad tõmbavad su oma tasemele ja siis löövad kogemusega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne