03-10-2010, 01:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2010, 01:14 AM ja muutjaks oli MTJ juhataja.)
Laupäeva õhtal, enne Kurtna laata, on sobilik lobiseda. Käisin mina Linnahalli juures pimeda ajal nuhkimas neid Lustisõidu autosid. Noh, ärge hakake kividega loopima, aga need on enamasti lihtsalt ühed nostalgiaautod (igal meist omad mälestused). Kui auto on ikka pintsliga võõbatud, siis pole vist veel mõtet jagada auhindu numbrimärgi kinnituste eest?
Auväärse Väravamehaaniku asemel võitleksin pigem selle eest, et ma saaksin oma autol kasutada algupäraseid registrimärke. Nende jaoks on tehases õiged kinnitused loodud ja passivad sinna kah kui rusikas silmaauku. Kui nüüd tõesti sünniks ime ja suudaksin liikluspolitsei eest oma vanasõidukiga suutma ära põgeneda, siis peaks kirillitsat mitteoskav mundrikandja suutma sõiduki tuvastada ka lihtsalt nelja numbri alusel. Aga Tihhonovi autol on ju puudu hoopis see kroomitud alusraam, mitte sininises märgis pole asi.
Sellel nädalal Moskvas Arbatil sõitmas nähtud sõidukil olid küljes juba vist 1973. a. kehtivuse kaotanud kollased numbrid. Ma ei ole nii naiivne, et usuks, nagu oleks need selle auto registritunnistusel kirjas, aga isegi iga miilits saab aru, miks need peavad seal olema.
Auväärse Väravamehaaniku asemel võitleksin pigem selle eest, et ma saaksin oma autol kasutada algupäraseid registrimärke. Nende jaoks on tehases õiged kinnitused loodud ja passivad sinna kah kui rusikas silmaauku. Kui nüüd tõesti sünniks ime ja suudaksin liikluspolitsei eest oma vanasõidukiga suutma ära põgeneda, siis peaks kirillitsat mitteoskav mundrikandja suutma sõiduki tuvastada ka lihtsalt nelja numbri alusel. Aga Tihhonovi autol on ju puudu hoopis see kroomitud alusraam, mitte sininises märgis pole asi.
Sellel nädalal Moskvas Arbatil sõitmas nähtud sõidukil olid küljes juba vist 1973. a. kehtivuse kaotanud kollased numbrid. Ma ei ole nii naiivne, et usuks, nagu oleks need selle auto registritunnistusel kirjas, aga isegi iga miilits saab aru, miks need peavad seal olema.