Plastikust numbrialus on "seksitapja"!
#21

jaamakorraldaja peab vist selliseid vidinaid silmas

[Pilt: np02.jpg]
Vasta
#22

(13-09-2010, 08:49 AM)kass Kirjutas:  
(13-09-2010, 00:22 AM)ryblik1 Kirjutas:  Kõik mis on metallstangedega ja üldse pea plastiku vaba eksterjööriga, võiksid olla ikka kruvidega või lausa selle helkurpeaga kruviga. Ette valged ja taha punased Big Grin Ajastutruud.

Natuke veel kaasamõtlemist ja meepotti tõrva tilgutamist minu poolt. Nende ajatutruude helkurpeadega poltide kohta (mis ju ka olid plastikust Smile ). Minu mäletamist mööda ei meeldinud need popid "helkurpead" registreerimisnumbrite peal siseministeeriumi töötajatele üldsegi mitte ja kaldun arvama, et ka tänapäeval ei leia need mõnede volitatud ametimeeste poolt tormilist heakskiitu, vaatamata "ajatsutruudusele" jms.

Nõukaajal oli eeskirjades nõue, et numbrimärgi kinnitamisel peab poldi pea olema numbrimärgi põhjaga sama värvi. Minumeelest mõistlik nõue, kui arvestada seda, et numbrimärk peab olema eemalt loetav ja igasugused muuvärvilised "mummud" seal raskendavad info kauglugemist.

Kaasaja seadustes pole tuhninud, aga minumeelest on mõistlik seda ka praegu järgida. Ma ei usu, et on olemas politseinikku, kes niisuguste valgepealiste kruvide-poltide kasutamise eest (musta numbri saanud uunikumidel siis vastavalt mustapealiste) trahvi teeb.

Jah, nõukaajal kasutati helkurpeadega numbrimärgipolte, st see oli 1970-80ndatel üks auto "tuunimise" võtteid. Seadus seda aga ei lubanud ning osad miilitsad tegid ka trahve (või lasid Sul tee peal poldid eemaldada või üle värvida). Vrd - ka kaasaegsed tuunimiselementidena kasutatavad moeröögatused ei ole kõik teps mitte seaduslikud, võtame nt selle kurikuulsa põhjaajaluse neoonvalgustuse Wink
(12-09-2010, 22:23 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  ... selgesõnaliselt väljendudes - soovitan kõikidel vanatehnikahuvilistel loobuda plastikust numbrialusest.

Kuldsed sõnad.

Ehk siis - see pole vanatehnikahuviline, kellel ei leidu üht 6,5 mm metallipuuri, kahte või nelja M6 polti, seibi ja mutrit ning törtsu valget/musta värvi poldipeade värvimiseks.

Poldid, muide, peavad olema vanemat tüüpi, ilma sissepressit tugevdusklassi kirjadeta (aga neid kirju pole raske ka enne värvimist maha lihvida).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#23

Kuldsed sõnad.

Ehk siis - see pole vanatehnikahuviline, kellel ei leidu üht 6,5 mm metallipuuri, kahte või nelja M6 polti, seibi ja mutrit ning törtsu valget/musta värvi poldipeade värvimiseks.

Poldid, muide, peavad olema vanemat tüüpi, ilma sissepressit tugevdusklassi kirjadeta (aga neid kirju pole raske ka enne värvimist maha lihvida).
[/quote]


Kas nüüd peab hakkama Ribe kirjasid poldilt maha nühkima?Wink

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta
#24

Minu mäletamist mööda on polt kinnitused lubatud,kui nad ei moonuta numbril asuvat teksti (näiteks polt 0 keskel).Poldipea ülevärvimise nõuet tänapäeval ma ei tea.

Gaz m20 Pobeda
Vasta
#25

Registreerimismärkide kinnitus

Registreerimismärgid peavad olema sõidukile kinnitatud selleks ettenähtud kohas kinnituskruvidega või vaheraami abil.
Registreerimismärgid peavad olema kinnitatud nii, et need ei ulatuks välja sõiduki gabariidist. Kinnitusvahendid ei tohi halvendada registreerimismärkide loetavust. Registreerimismärkide kinnituskruvide/poltide pead peavad olema värvitud sama värvitooni selle pinnaga, millel need asuvad.
Registreerimismärkidel olevad tähed ja numbrid peavad olema loetavad vähemalt 40m kauguselt hajutatud päevavalguse tingimustes.

allikas: http://www.ark.ee/atp/index.php?id=234
Vasta
#26

Aga üks asi häirib mind veel vanaautode juures peale plastikust numbrialuse on sinine euro latakaga number vanema masina küljes. See näeb välja nagu hobuse sadul sea seljas.
Minu isiklik arvamus on selline, et ennem 90 aastat toodetud masinatel vöiks olla number ilma eur märgita.
Näide sm. Tihhonovi Lada 2103 ja teiste autod.
[Pilt: IMG_4724_800pix.JPG]
[Pilt: DSC_0048.JPG]
[Pilt: 162118353f6560_m.jpg]

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#27

Siis rikuvad paljud tehnikahuvilised seadust (kaasaarvatud mina), kel pole poldipead vastavat värvi..
See euro märk, näiteks mind ei häiri. Pigem teeb selle pildi kuidagi värskemaks ja välismaalased näevad ka, et ikka Eesti auto Smile
Vasta
#28

(29-09-2010, 16:33 PM)mrt36 Kirjutas:  See euro märk, näiteks mind ei häiri. Pigem teeb selle pildi kuidagi värskemaks ja välismaalased näevad ka, et ikka Eesti auto Smile

Täiesti nõus!
Vasta
#29

Laupäeva õhtal, enne Kurtna laata, on sobilik lobiseda. Käisin mina Linnahalli juures pimeda ajal nuhkimas neid Lustisõidu autosid. Noh, ärge hakake kividega loopima, aga need on enamasti lihtsalt ühed nostalgiaautod (igal meist omad mälestused). Kui auto on ikka pintsliga võõbatud, siis pole vist veel mõtet jagada auhindu numbrimärgi kinnituste eest?
Auväärse Väravamehaaniku asemel võitleksin pigem selle eest, et ma saaksin oma autol kasutada algupäraseid registrimärke. Nende jaoks on tehases õiged kinnitused loodud ja passivad sinna kah kui rusikas silmaauku. Kui nüüd tõesti sünniks ime ja suudaksin liikluspolitsei eest oma vanasõidukiga suutma ära põgeneda, siis peaks kirillitsat mitteoskav mundrikandja suutma sõiduki tuvastada ka lihtsalt nelja numbri alusel. Aga Tihhonovi autol on ju puudu hoopis see kroomitud alusraam, mitte sininises märgis pole asi.
Sellel nädalal Moskvas Arbatil sõitmas nähtud sõidukil olid küljes juba vist 1973. a. kehtivuse kaotanud kollased numbrid. Ma ei ole nii naiivne, et usuks, nagu oleks need selle auto registritunnistusel kirjas, aga isegi iga miilits saab aru, miks need peavad seal olema.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#30

Eestis vähemalt hiljuti sai veel ilma selle "sinise latakata" numbrit tellida, kui soovi on, kas põhjanaabrite juures siis ei saa?
Vasta
#31

Kui auto just kaheksakümnendatest ei pärine, siis ei muuda ju EST tähistuse puudumine numbrit kuidagi originaalile lähedasemaks? Kui auto number originaalis kollane või must, siis on ka üleni valge number võõrkeha ja sellisel trikitamisel suurem mõte puudub.
Vasta
#32

Uus hooaeg on alanud ja õige aeg on tuletada meelde vanu teemasid plastikust numbrialuste osas.

Oluline on muuta suhtumist ja meie suhtumine on järgmine: plastikust numbrialus ei sobi vanatehnika juurde.

Kuna asjad siin maailmas on alati lisaks pragmaatilisusele ka märgilise tähendusega, siis lepime kokku, et see vanatehnikaomanik, kes kinnitab oma autole numbri plastikust numbrialusega annab ülejäänud avalikkusele teada, et: "olen loll ja otsin naist". Ehk teisisõnu - "olen olnud kaua garaazis, pole osanud oma elu ja ajaga midagi mõistlikku peale hakata, ei oska vastassugupoolega sügavaid suhteid luua ja kulutasin allesjäänud kaks eurot plastikust numbrialuste peale, aidake, naised, mind nüüd hädast välja!"

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#33

OLEN LOLL JA OTSIN NAISTBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#34

Teate, see jutt, et sinise ribaga numbrialus ei sobi klassikalisele autole, see on juba veidi ülepingutamine minu arust.

Või täpsemalt öeldes, 1943 a. Villisele, või 1960 a. Volgale ei sobi ei ükski kaasaegsetest numbritest - olgu see sinise ribaga, kollasega, punasega või ilma ribata üldse.

Teistes riikides see asi on lahenenud lihtsalt - vanad autod kannavad numbrid, mida need said uuena, kuni lõpmatuseni.

Meil on aga mõistetavatel põhjustel kõik enne 1991 numbrid on kehtetud. Ning ja nõukogude ajal oli ikka nii, et number vahetati uuema vastu esimesel võimalusel.



Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#35

(19-05-2011, 00:19 AM)denis23 Kirjutas:  Teistes riikides see asi on lahenenud lihtsalt - vanad autod kannavad numbrid, mida need said uuena, kuni lõpmatuseni.

Kas nr. 7043 e a tšapajev oleks korrektne? 70a VAZ01. Pole ju võimalik?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#36

(19-05-2011, 00:19 AM)denis23 Kirjutas:  Teistes riikides see asi on lahenenud lihtsalt - vanad autod kannavad numbrid, mida need said uuena, kuni lõpmatuseni.

Meil on aga mõistetavatel põhjustel kõik enne 1991 numbrid on kehtetud. Ning ja nõukogude ajal oli ikka nii, et number vahetati uuema vastu esimesel võimalusel.

Mäletamist mööda oli teatav kuupäev ka nõukaajal, mil vanad "mustad" numbrid kaotasid kehtivuse ja vahetati kohustuslikus korras valgete vastu välja. Toimus see ilmselt kusagil 80-date keskel. Juba siis tekkis probleem, et uued pikad numbrid ei sobi vanadele masinatele. Sobima nad kuidagi pandi, siis polnud ju ka "ameerika auto numbri" võimalust.
Tänase seisuga oleks vanale autole parim ilmselt nimelt see kandiline "USA auto" formaat, ideaalne oleks ju, kui taha saaks võtta kandilise, ette aga pikliku.


Vasta
#37

(19-05-2011, 10:17 AM)ennww Kirjutas:  Mäletamist mööda oli teatav kuupäev ka nõukaajal, mil vanad "mustad" numbrid kaotasid kehtivuse ja vahetati kohustuslikus korras valgete vastu välja. Toimus see ilmselt kusagil 80-date keskel.

Nii ei olnud. "Mustad" kehtisid nõukaaja lõpuni ilma probleemideta. Küll aga vahetati 1960ndatel kohustuslikus korras mustade vastu välja kollased. Seda väga-väga üksikute eranditega (olen näinud kollasele numbrile välja antud tehn. passi AD 1974).


Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#38

1970 Lada on üks esimestest.
Ma arvan et ЕАЧ seeria see on kuskil 1977-78
Üldiselt, arvan et 1970 aasta on ЕАА ja ЕАБ
Selliste numbritega ma mäletan Volgasid ja O1-te küll. Enne seda oli
Seeriatega ЭС..., aga ma ei mäleta nende numbritega Ladasid.
Kuigi loomulikult, võin mina ka eksida.

Väidetavalt, ei toimunud sunniviisilist kollaste numbrite loovutamist, Aga samas, juba 1980 aastast ma ei mäleta ühtegi sellise numbriga sõitvat autot. Ei ole ma kollaseid numbreid näinud ka kuurides seisvatel sõidukitel.
Jalgrattastel ja mopeedidel olen näinud kollaseid numbreid küll ja küll.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#39

Tõmbame vana kiunu jälle üles. Kuna vahepeal on peale tulnud terve viisaastak uusi vanatehnikasõpru, kes on oma autodele või mootorratastele saanud Mustad Numbrid, siis on paslik meelde tuletada, et plastikust numbrialused on mõeldud ikka odavatele liisingautodele, neile mis saastavad loodust rohkem ja seetõttu pole vahet kas ühe plastikust numbrialuse tootmiseks kulus tonn naftat, Aafrika perekond koos koduloomadega või öö otsa kasutult põlenud elektripirn. Must Number tuleks igal juhul kinnitada sõidukile ilma plastikust numbrialuseta.

Plastikust numbrialust ei ole vaja kasutada. Plastikust numbrialus on paha. Plastikust numbrialus on kole. Plastikust numbrialus teeb põledes paha haisu.

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#40

Plaan maksustada alates 2017a juulist plastikust numbrialused on kahtlemata uuenduslik ja seetõttu tervitatav!
Nii mitmedki Eestimaa koolinoorte iduettevõtted saaksid juba aegsasti hakata pakkuma ajastu- ja stiilikohaseid puidust numbrialuseid, lisaks ammugi tootmises olevatele leivaalustele, käekelladele ja prilliraamidele.

Aga kui suur on potentsiaalne sihtturg, ehk mustade numbrite leviala?
Kas siin UNICMOTO lehel kajastatud aktidest võib välja lugeda kõige kaasaegsema info, et kokku on koostatud 332 MNA(Musta Numbri Akti), milledest 132 on mootorrata omad, ehk et paslikke numbrialuseid vajavaid numbreid on 200x2(autod) + 132(mootorratad) ehk 532?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne