Plastikust numbrialus on "seksitapja"!
#41

(12-12-2016, 13:17 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Plastikust numbrialust ei ole vaja kasutada. Plastikust numbrialus on paha. Plastikust numbrialus on kole. Plastikust numbrialus teeb põledes paha haisu.

Ma lisaks siia veel, et plastikust numbrialus läheb kergesti katki, seega on ta ka ebapraktiline. Eriti koledasti vibreeriva ühesilindrilise mootorratta küljes.
Vasta
#42

Ise sai tehtud numbrialus 3mm roostevabast lehest, mõõdult õitenatuke väiksem, kui must number ja poldid külge keevitet. Numbri enda kinnitasin mingi veokite pealisehitiste liimiga. Tahkumise ajaks fikseerisin maalriteibiga, hilisemal ajal pole suvatsenud mahakukkuda.

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#43

Ma panin peeglite seinakinnitus teibiga et mingeid polte-kruvisid näha ei oleks.
[Pilt: show.php?mode=0&id=16854075&salt=1xUUu6.jpeg]
Vasta
#44

See jube plastikust numbri alus on itlerite leiutis nii kui VW j diesel  Neil peab alati numbrid
registrisse kaasa tirima selleks et kleeps kas maha kraapida vöi peale kleepida ...
Enda autol kasutan neete näeb ilusam kui see plastiku plarakas..Kunagi oli külas
tuttav romula mees kes ütles et neid koledaid numbri aluseid vöid mulle saata kas vöi
tuhat paari köik müün eestis maha .........

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#45

Hmm... Mäletan musta e. tagumise ümbriknumbriga null-kolmedel kroomitud metallist numbrialuseid. Kas need võiksid olla osa masina algkomplektsusest?
Vasta
#46

(13-12-2016, 10:55 AM)Alts Kirjutas:  Hmm... Mäletan musta e. tagumise ümbriknumbriga null-kolmedel kroomitud metallist numbrialuseid. Kas need võiksid olla osa masina algkomplektsusest?
Jah, null-kolmedel olid need tehasest, ideaalne näidis siia teemasse on Hr. Bäärsi 03, mis originaal numbrialustega ning väga huvitavas formaadis (polnud varem ise oma silmaga selliseid näinud) mustade numbrimärkidega:

[Pilt: 1]

[Pilt: 1]

Aga siin eelpool välja toodud kahepoolne teip (ka ehituspoe oma, mitte valikust kõige odavam variant) on väga hea vahend numbrimärgi kinnitamiseks ning tavalised numbrid seisavad juba vähemalt 5 aastat igapäeva auto küljes niimoodi aastaringselt.
Vasta
#47

Lisan alternatiivse võimaluse numbrimärgi kinnitamiseks. Teip on kahtlemata väärt leiutis, kuid siiski tänapäevane ning mitte alati usaldusväärne. Igatahes ühinen üleskutsega mitte kasutada plastikust registreerimismärgi aluseid ning võimalusel vältida ka registreerimismärgi sisse aukude tegemist. Eks lõpptulemuseni jõudmiseks võibki olla mitu teed ning hobiasjades ei ole õiget ega valet. Kõik on maitse küsimus ja iga arvamus on subjektiivne. 
           
Vasta
#48

(27-12-2016, 16:51 PM)indreksirk Kirjutas:  .... Igatahes ühinen üleskutsega mitte kasutada plastikust registreerimismärgi aluseid ning võimalusel vältida ka registreerimismärgi sisse aukude tegemist....

Kui nüüd ikka seda va originaalsust taga ajada, siis vanal heal vene ajal olid ikka numbrimärgi sees augud kinnituspoltide jaoks ja nii peaks ka taastatud masinal olema. Seda enam et uuemal vene ajal (veel enne kooperatiivide aegu) müüdi lausa autopoes numbrimärkide poldipeadele ilukilpe.
Vat varasemate masinate kohta ei oska öelda, st enne 2 ilmasõda olnud kinnituste kohta.

Ühesõnaga on mu arust polt numbrimärgi kinnitamiseks vägagi IN nagu nüüdsel aal öeldakse.
Vasta
#49

Sõiduauto numbrimärgile puuriti või löödi ise. Mul kaks kandiliste aukudega Pärnu numbrit, kusjuures mõlemal numbril paiknevad augud erinevalt. Jutt käib enne WWII-e väljastatud numbritest. Eks asjatundjad räägivad täpsemalt.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#50

(27-12-2016, 16:51 PM)indreksirk Kirjutas:  ... hobiasjades ei ole õiget ega valet. Kõik on maitse küsimus ja iga arvamus on subjektiivne. 
 Esmalt rõhutan oma varasemast postitusest põhilist sõnumit. NL ajal olid tõepoolest registreerimismärkide augud juba valmistaja poolt. EW ajal minule teadaolevalt auke ei olnud. Arvestada tuleb eelkõige sellega, et registreerimismärk igapäevasõidukil on tarbeese, mis kahtlemata tuleb kinnitada mugaval ja odaval viisil - plastikust raamiga, kruvidega või muul viisil. Kehtivad nõuded (https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/119...lisa1.pdf#) näevad ette, et registreerimismärk ei tohi olla deformeeritud ning kinnitusdetailid ei tohi halvendada registreerimismärgi loetavust (kood 101). Hoolikamad ja edevamad inimesed kinnitasid ka varem oma sõidukitele registreerimismärgid võimalikult esteetiliselt. 

Kuna meie räägime eelkõige hobisõidukitest, siis on kahtlemata üleskutse üks pool seotud ajastukohasusega, kuid teine pool ka esteetilise välimusega. Auk registreerimismärgis (isegi kui see vastab tehnonõuetele) muudab registreerimismärki ning selle välimust. Loomulikult on võimalik väga kenasti kruvide või poltidega registreerimismärk kinnitada. Kui keegi kasutab NL aegseid registreerimismärke, kus juba valmistaja poolt augud sees, siis ongi nende aukude kasutamine üks õige tegu. Paraku niisuguse registreerimismärgiga ei saa tänaval seaduslikult autoga sõita. Tuleb ikka kasutada täna kehtivaid registreerimismärke, mis juba paarkümmend aastat antakse inimestele kätte aukudeta. 

Aga veelkord - ei ole õiget ega valet. On vaid arvamused ning vabad valikud.
Vasta
#51

Auk ikka kärinal sisse. Kuda muidu seisaks. Big Grin 

[Pilt: 24870905812264_l.jpg]

Ma kahtlen kas vanasti muudmoodi üldse pandigi kui poltidega,kuigi võidi panna ka traadiga ja kruvidega,sest paljud olid ju puust autod. Big Grin
Vasta
#52

(12-12-2016, 13:17 PM)Väravamehaanik Kirjutas:  Tõmbame vana kiunu jälle üles. Kuna vahepeal on peale tulnud terve viisaastak uusi vanatehnikasõpru, kes on oma autodele või mootorratastele saanud Mustad Numbrid, siis on paslik meelde tuletada, et plastikust numbrialused on mõeldud ikka odavatele liisingautodele, neile mis saastavad loodust rohkem ja seetõttu pole vahet kas ühe plastikust numbrialuse tootmiseks kulus tonn naftat, Aafrika perekond koos koduloomadega või öö otsa kasutult põlenud elektripirn. Must Number tuleks igal juhul kinnitada sõidukile ilma plastikust numbrialuseta.

Plastikust numbrialust ei ole vaja kasutada. Plastikust numbrialus on paha. Plastikust numbrialus on kole. Plastikust numbrialus teeb põledes paha haisu.

5+++
Vasta
#53

Keda see sinine eurolatakas häirib, siis Vabriku tn 2 saab veel tavalisi ka. Tehakse ootetööna ja vanad numbrid jätad sinna.
Vasta
#54

(05-01-2017, 17:01 PM)tonis Kirjutas:  Keda see sinine eurolatakas häirib, siis Vabriku tn 2 saab veel tavalisi ka. Tehakse ootetööna ja vanad numbrid jätad sinna.

Kas teevad ka mikihiirenumbreid ilma sinipornota?

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#55

naised saunas rääkisid või on tõepoolest miskit muutunud?
igatahes mõni aeg tagasi nutsin ja halasin seal vabriku otsas ja ei saanud ühegi valemiga ühtegi sinisevaba uut numbrit.
Vasta
#56

ot: aga juba pikka aega olen kuulnud linnalegendi, et kui on vanade nõuka mustad nr autol ja neil on ladina tähed, siis saab sama nr auto uuesti arvele
tundub uskumatu jutt ja päris mitmed inimesed on seda leelotanud
Vasta
#57

On neil inimestel suust tuleva sooja õhu tõestuseka ka mõni roheline paber ette näidata?

Riskides avaliku surnuksloopimisega küsin, mis selles sinises riigitähises paha on?
Vasta
#58

(06-01-2017, 13:14 PM)v6sa Kirjutas:  On neil inimestel suust tuleva sooja õhu tõestuseka ka mõni roheline paber ette näidata?

Riskides avaliku surnuksloopimisega küsin, mis selles sinises riigitähises paha on?

Ega muud olegi, kui et vanale autule sobib nigut seaselga sadul.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#59

(06-01-2017, 13:51 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Ega muud olegi, kui et vanale autule sobib nigut seaselga sadul.

Seda saab öelda ainult ajavahemikul 1991-2002 toodetud autode kohta. Toungue

Varasematele "ei sobi" kumbki ja uuemaid ilma riigitähiseta ju ei saanudki.

Aga ma siin niisama vingun, eksole. Big Grin
Vasta
#60

Ma vist polegi siis päris ainus inimene, keda see euronumber ei häiri. Tõsi, teatud mööndustega. Aga kui jutt käib ca alates 70date lääne autost, siis  auto on ju registris ja teedel hetkel tänapäeval, mitte 20-30 aastat tagasi - olgu siis ka tänapäevane numbrimärk. 
Küll aga oma Fiatil plaanin kaotada kiiruga kasutuselevõetud ja sinna "unustatud" numbrialused korralike roostevabast aluste vastu, näed eelmine hooaeg jäigi tegemata.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne