Escorti tuunimine.
#1

Keiss siis selline. Olemas on ford escort , monopritsega aga ei käi ja v6tab palju bensiini. Asja juures kõige hullem on see , et bensiin lihtsalt lekib kuskilt maha ja aurab meeletult salongi.
Plaan oleks paak tühjaks lasta ja võibolla hiljem eemaldada.
Aga tekkis paar küsimust:
1) Kus asub bensiini pump?
2) Kas selle saaks kätte ilma paaki eemaldamatta?
3) Kustkohast algab eest bensupumba + juhe? Või kust oleks seda kõige parem eest kätte saada.

Plaan oleks siis paak teha kapoti alla. Pill läheb talveks rajale.

Pole midagi targemat teha
Vasta
#2

Ford Escort oli tootmises 1968 kuni 2002. Ehk täpsustad, mis aasta autost juttu on.

Eks omanik teab muidugi paremini, aga mina alustaks pumba liigutamise asemel hoopis tolle lekkiva toru asendamisest tervega. Saab vähemalt auto käima.

Lisaks veel see, et kütusepaak kapoti all ei ole ohutuse mõttes sugugi tore idee. Esiteks tuleohutus ning ohutus avarii/väljasõidu korral. Kütuse kuumenemisega kaasnev "vapor lock" ei ole ka autosportlase parim sõber.

Ma võtaks enne kütusesüsteemi ümberehitamist vaevaks olemasolev süsteem tööle saada ja siis vaataks alles edasi. Ja siis küsiks mõnelt inimeselt, kes autospordiga rohkem kui vaatajana kokku puutunud on, mida edasi teha.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

Jajahm , Sellist vastust ma kartsingi.
Plaan oleks ajaviiteks vahepeal paar tiiru teha ja kui ära laguneb , siis ümbertöötlusesse saata.
Autoks on 92a 3D mk5 .

Oleks sel mingi väline pump , siis oleks paagina hea kasutada mingit suvalist mopeedi paaki , paagi sisese puhul peaks ava piisavalt suur olema , et pump sisse mahuks.

Tegelikult kui torud kestavad võiks paagi pagasnikusse panna , aga sealt hakkaks jällegi lebratamaSad

Turvalisuse poolest suur kustuti muidu ka olemas jh=)

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne