Pobeda Venemaalt
#1

Küsiks majandusliku mõttekuse kohta arvamusi.

Laekus luureinfo, et Venemaal on saadaval Pobeda.
Auto kohta on teada ainult järgmised väited (väited on pigem usaldusväärsel inimeselt, kellel pole küll restauraatori kalduvusi):
- sõitis omal jõul praegusesse garaziseerimiskohta
- kere nähtavates piirkondades roostet ei ole, kuid värv koorub intensiivselt
- salong on õnnetu
- autol on olemad Vene dokumendid
- auto on olnud kunagi kabriolett, kuid mingi metallkatus peale aretatud.
Auto oletatav hind Eesti Vabariiki tooduna (s.t koos tolli ja käibemaksuga)oleks 15 000eek.
Siinkirjutajast auto kõiki originaalnüansse järgivat kapitaalrenoveerijat majanduslikel põhjusel ei ole, soov oleks piirduda auto üle värvimisega, originaalile sarnase pehmekatuse ehitamisega ja istmekatete vahetamisega.
On olemas mehhaanikud, keda ma usalda ja kes satuvad varsti sinnakanti ning tutvuks autoga.
Küsiks
1) Kas sellise info põhjal on mõtet võtta risk kulutada 5000kr, et nad nõustuks kaasa võtma treileri, millega taastamisväärseks tunnistatud auto ära tuua. Kui auto sinna jääb, siis rahasumma ka ei muutu.
2) Kas on mõtet võtta risk kulutada 15 000kr, et tuua Eestise auto, milletaolisi on hetkel sama raha eest ka siin vabamüügis. Jättes kõrvale Eesti kui uunkumide kuningriigi loomise ideed.
3) Millised on nõuka-aegsed antituuningu tunnused, mille puhul auto ei ole mõistlik taastada kabrioletina. Ja kas ülamainitud summa eest on keegi teine seda autot kui sedaani omale soovimas?

Kristjen
Vasta
#2

Oled sa kindel, et sind selle autoga üle piiri lastakse. Venemaal on olemas uunikumide nimekiri mida üle välja vedada ei lasta. Kas M20 seal on ei oska ma öelda.

Priit Kuldsaar
priit@made.ee
+372 510 9332
www.vanaautod.eu- kollektsioon piltidel
Vasta
#3

Mul omal oli kah mitte väga ammu sama teema silmapiiril.Kuid jah lõpuks kui pildid sain kätte loobusin sellest ideest!Kuid uurin siiani mõnda teatud mudelit,kuid tulevik näitab!Kuid targemaid vihjeid saad ilmselt sellest teemast!

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=30724
Edu asjaga!
Vasta
#4

Lühike vastus. Unusta see ära.

Lätis on saadaval üks restaureeritud (või õigemini öeldes hästi remonditud) varajane Pobi (siin foorumis millegipärast nimetatakse need I seeriaks, olgu siis I seeria)

Hinnaks on 100 000 eek kui hästi oskad tingida.

Pobi 15000 eekuga ei ole mõtet osta, kui ainult romurallis ei kavatse osaleda või siis kui sinu vanaisa ei olnud selle esimene omanik.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#5

Denis - kas Sul on sama masina (edit: mõtlen Venemaal asuvat) kohta enam infot?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#6

Dennis, ma väga vabandan, aga miks 15 tuh krooni eest ei tasu pobedat osta?
Kas auto seisukorra kirjeldus põhjal saab öelda, et auto on ilmselgelt taastamiskõlbmatu või sellise auto eest ei ole moraalselt sobilik nii vähe maksta Smile?
Ma ei ole pobedat kunagi omanud ja veel vähem taastanud, aga lihtsalt ülevärvimine ja salongi korrastus peaks ikka odavam tulema kui 85 tuh krooni, (kõnealuse ja Riia auto hinnavahe)?
Vasta
#7

Ülevärvimine ja salongi korrastus? Oled ikka kindel, et nii lihtsalt pääsed?
Vasta
#8

No mida asja? Kui poistel on võimalus endale huvitavat seiklust lubada 5 K eest, siis lasku aga käia. See, et sind vene tollis võib olla keegi kottima hakkama, on ka võimalus, aga nagu selle struktuuriga ikka, on see võimalus :-) Selle ees saad Putini-Medvedjevi Venemaal käia ja täiesti autentseid pelmeene ja tsheburekke vitsutada.

Nüüd lisaks veel selline mõte - punalipulise kuulsusega kaetud Volga Seltsis on päris mitu inimest, kes on endale lähiminevikus üle piiri sõidukeid toonud. Nii et kui ise ei taha vaid üksi "peale minna", pöördu näit foorumlase "grupp seltsimehi" poole. Kui ta on hetkel Eestis. See, et nad seal üksteist seltsimeesteks nimetavad, on muidugi progressile jalgu jäänud jube relikt, inimestena on nad vägagi hakkajad.

Teiseks, ja lihtsamaks viisiks on sõiduki üle piiri toomine nö mittekomplektses seisundis, st varuosadena. Selleks on vaja vaid näidata, et tegu pole tervikliku isendi vaid juppidena. Niisuguse tööga saab vast normaalne eesti inimene ise ka hakkama.

Ja viimaks - kuulsa kilulinna veel kuulsamas ent vähem maksuderohkes Viimsi linnaosas on herr Heinsaar, kelle EastCars kollektsioon läheb aasta-aastalt aina paremaks - http://www.eastcars.ee/index.php. Miks mitte nõu küsida ka nö kultuuripõllu soliidsemalt generatsioonilt Toungue.
k
PS ja muidugi on sarnase kuulsusega kaetud gorod-geroi-Tartus üks spordilembene herr Seli, kes kah, kui õigel hetkel pöörduda, on vägagi kogemusterohke Cool

EDIT - trükiviga parandet.

(22-09-2010, 21:28 PM)Timm Kirjutas:  Ülevärvimine ja salongi korrastus? Oled ikka kindel, et nii lihtsalt pääsed?
Vasta
#9

Tsitaat:Ja viimaks - kuulsa kilulinna veel kuulsamas ja maksuderohkes Viimsi linnaosas on herr Hansaar, kelle EastCars kollektsioon läheb aasta-aastalt aina paremaks - http://www.eastcars.ee/index.php. Miks mitte nõu küsida ka nö kultuuripõllu soliidsemalt generatsioonilt Toungue.


Tegu ikka herr Mati Heinsaarega.



Vasta
#10

15k EEK-ist (koos maksudega) ei ole kindlasti mõtet tuua, juhul kui ei ole tegemist miski über haruldusega ning rämeda vedamisega.
M20 on päris kindlasti kultuuriväärtuste nimekirjas (3-400 usd lisakulu). + sellise asja ära toomine treileriga on suhteliselt küsitava väärtusega ettevõtmine (energiakulu, rahakulu, vahemaad ei ole ka päris Eesti omad jms).
Varuosadena toomine - et selle tollikoodi alla mahtuda: autot pärast temast ilmselt enam ei tee mõistliku energiakuluga.

Lugupidamisega,

Grupp Seltsimehi

GAZ 31013 ('92&'93), ZIL 131 '80
Vasta
#11

Mina olen lihtsalt natukene kursis Venemaa hinnaga ning Pobeda auto mis Eestis toomisega maksab 15 000 eek peaks olema ikkagi jube saast.

Nohh tõesti, osta juba midagi korralikuma siin, näiteks vaata see auto:

Eks on ka raske juhus, aga siiski mitte nii raske...

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#12

Tänan teid arutelu eest!
Kuna kriitikat tuli heakskiidust rohkem, siis loobun ideest.

Kristjen
Vasta
#13

(24-09-2010, 07:54 AM)Kjen Kirjutas:  Tänan teid arutelu eest!
Kuna kriitikat tuli heakskiidust rohkem, siis loobun ideest.

Kristjen

Tead seda ära siiski nii võta! Kas oled pilte näinud.Kui ei siis uuri ikka järele.kasvõi ise vaatamsa käia.kindlasti.Kus sa tead,et see pole Garaazis seisnud pea tuttuus auto!Ikka uuri ja ehk saab alla ka..Minu isiklik arvamus loomulikult!sest asukoht venemaa lai mäiste.kus siis täpsemalt!
parimat!
Vasta
#14

Teadmata autodest, asjast ja presentkatusega Pobedadest - minu aru saamist mööda on teema mõte just see "algselt presentkatusega...". Mingit "lihtsalt Pobedat" pole tõesti ilmselt mõtet venemaalt hakata tooma. Pole hoolega lugenud (on justkui ka neid mudelite erinevusi siin foorumis lahatud) palju need kered erinevad ja oleks muidugi tarvis teada, mis selle konkreetse autoga on tehtud . Iseasi veel ka need ületoomise vaevad ja kulud.
Vasta
#15

Vene keel oskajatele:
http://gaz20.spb.ru/modif_cabrio.htm

Всего было выпущено 14222 кабриолетов и сегодня этот кабриолет является величайшим раритетом.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16

Oot-oot, nii lihtsalt ei maksa nyyd ka pyssi põõsasse visata. Kui sa oled 5K algul igal juhul nõus mängu panema, et teada saada millest tegelikult antud sõiduki puhul jutt on, siis heal juhul on ka kogu hetkel teadaolev summa - 15 K - siiski endist viisi normaalne tase.

Pooleli ära asja küll jäta, mine sõida kasvõi ise kohale, ja vaata üle, tee pildid ja asi selge. Kui oma autoga minna (v rongiga, kui trass sobib), siis vaevalt kogu see harjutus isegi selle algse kolmandikuni (5K) küünib. A kogemust saab küll ja veel.

Ikka lõpuni, lõpuni, minna Smile

[quote='Aspelund' pid='253708' dateline='1285325116']
Vene keel oskajatele:
http://gaz20.spb.ru/modif_cabrio.htm
Vasta
#17

Nii,

ergutamaks noori hakkajaid inimesi uutele (vana)sõiduki leidmisretkedele lisan juurde mõned värsked, sõna otseses mõttes (foto)ahjusoojad pildid.

Tausta vaid niipalju, et sai seatud sammud ühe päikselise linna keskväljaku kõrval asuvale turule, ja teel sinna, aga peamiselt siiski seal koha peal kõike järgnevat ilu kohatud. Kes esimesena õieti pakub, mis kohaga on tegemist, saab topelttoobi kesvamärjukesega välja nõuda Cool

Seega - tehnikat on maa ja ilm, tuleb ta ainult üles leida ja soovi korral ka ühes tuua. Ehk parafraseerides üht vana tarkust - kus on iha, seal on ka võimalust... Rolleyes

K

PS Juhime tähelepanu, et ehkki kohalik kogukond võib oma meeletus tehnikaarmastuses konkreetsele väljavalitule ka katuseakna ja 4x4-kirjalised veljed kinkida, siis seda stiili ei pea tingimata väikse kodumaa ahtamatesse oludesse tagasi jõudes järgima Toungue



Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                           
.pdf Eraz, Abov 22, vv.pdf Suurus: 44.5 KB  Tõmbamised: 297
.pdf Eraz, Abov 22, II, vv.pdf Suurus: 46.52 KB  Tõmbamised: 353
Vasta
#18

Jerevan?
Vasta
#19

Minupoolseks teema lõpetuseks selline info, et konkreetne Pobeda tunnistati liiga raipeks ja ei tule Eestimaale.

Seda vene tehnikat on tegelikult enamus eks-sotsmaad täis. Siin on näiteks töökas Volga Mongoolia "teedel".
http://pilt.delfi.ee/picture/10210957/
Vasta
#20

Täpselt nii! Palun mõnel peasaabuval vanatehnikaüritusel ette astuda ja topeltkruus välja nõuda. Täpne ja detailne pildilugemise oskus on ühele tehnikasõbrale kõigiti kiiduväärt omadus CoolCool

(05-10-2010, 19:35 PM)speedsta Kirjutas:  Jerevan?


A siit siis ka väga õige ülesande püstitus - minna sinna, kus veel ikka normaalset tehnikat leidub (kasvõi Mongoolia) ja tuua sealt seda, mis ennast kõige enam kaasa haarab. Rongid ju veerevad, konteinerid on leiutatud, inimesed, kes keeli räägivad saavad omavahel kontakti ning kaubale. Ja kõik need pikad maanteedki, oma lõppematute aukudega, on siiski lõpuks ületatavad.

Kui keegi tundmatuks jääda sooviv endine alampolkovnik hr Putin võib sõita (tõsi, mitte ühe vaid lausa kolme pilliga, mis esindavad vene autotööstuse rauda) näitlikustamise mõttes mööda lihtrahva-maanteid, asi see sama töö siis kange kaelaga eestlasel ära pole teha. Eriti kui seda mõne veidi eakama a see-eest püsivama kvaliteediga isendiga kui Lada Smile


(06-10-2010, 08:24 AM)Kjen Kirjutas:  Minupoolseks teema lõpetuseks selline info, et konkreetne Pobeda tunnistati liiga raipeks ja ei tule Eestimaale.

Seda vene tehnikat on tegelikult enamus eks-sotsmaad täis. Siin on näiteks töökas Volga Mongoolia "teedel".

http://pilt.delfi.ee/picture/10210957/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne