????Lada 2101, väljalaske esimene osa???
#1

On vaja see väljalaske esimene osa vahetada mis peale kollet on, nn püksid.
KAS keegi tergem teab nõu anda kuidas nad poolraami vahelt välja saada. Kolles on originaal spilakad veel sees ja ei keera mitte mingi viguriga teda sealt välja.

Mis trikk seal on????

Autoks siis see 21013, ja peal on 2101 ketiga kone. Kõik on siiani originaalis. Seega ka natuke ikaldusi.

Tänud abiks oleva info saamisel. Kiire on nagu ikka. Homme vaja see maha saada ja täna sai selle kella ajal veel seda pusitud.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#2

Kui mu mälu ei peta, siis pole muud, kui kollektoripoolne "käpp" mootoripadjalt lahti ja mootorit kergitada.

Tervitab Veteran.
Vasta
#3

Mootorit tuleb natuke kallutada- kangiga või heebliga või toruga. Annab parasjagu patjade peal nii palju liikuda, et "püksid" tikkpoltide otsast ära tulevad. Auto all peab nii palju ruumi ka olema, et nad sealt poolraami ja mootori vahelt pärast tikkpoltide otsast kättesaamist väljaka annaks keerata. Kõige parem, kui all on kanal. Aga sai vist ka autot natuke üles tõstes nood püksid kätte.
Loodan et sul nii kiire polnud, et mahti ei saanud see jutt läbi lugeda.
Vasta
#4

Tänud. Kui lõpuks Lada juurde jõuan siis katsetan ära. Samas toru tõstmise ajal läheb ka roolivardale ikka väga lähedale. Näis vast tuleb ära.
Tahaks vaadata kas õnnestub ka see aasta see auto puhta lehega ülevaatuselt läbi saada. Vaja seal jupp vahetada ja uus pükste tihend panna.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#5

Kui juba lahti keeramiseks läks,keera mõlemad mootoripadjad sillatala seest lahti ja proovi mootorit paremale poole keerata,kergitada.Püksid peavad tulema ära ilma igasuguse mootori kangiga ,toruga väänamiseta.Kui leiad patjade sellise asendi ,keera need uuesti kinni ja järgmine kord tuleb asi kergelt küljest.
Vasta
#6

Kui läheb uuesti komplekteerimiseks,oleks vaja kollektori poldid grafiitmäärdega kokku teha.Seda selleks,et järgmisel korral mutrid heasti lahti tuleksid.Mis sest et mutrid pronksist,kindlam ikkagi.Asjal ju tuli sees käimas ja kipuvad poldid mutritega jäädavalt ühinema.
Vasta
#7

Tegelik põhjus oli see et oli vaja käigukast maha saada. Kõik sai kätte aga jah selgus faktor x ja lõpptulemus oli see et sidur jumala peetis ja auto jäi jälle kanali peale. Homme uue korvi ja ketta järele. Kel on pakkuda heas korras asju võib neid mulle enne kella 14:00 pakkuda, siis lähen Ülo ärisse neid ostma.
Tel 53 900300. tartu.
Survelaager sai kunagi juba sinna ostetud.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#8

Soovitan pigem Jaama tänava veneautojuppide poodi minna, 2x parema suhtumise eest saad 2x odavamalt samad jupid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne