GAZ M-1
#1

Jõudsid minuni kuuldused ühest pooleliolevast \"Emka\" projektist. Alla pandud Volga sillad, mingi teise mootori jaoks ka koht ette valmistatud, aga plekitööd veel palju teha.
Mul tekkis huvi, palju Eestis veel GAZ M-1 on ja kas ka mingeid juppe kuskilt saada võib. Ja kust saaks veel teavet selle sõiduki kohta.:???
Vasta
#2

Kas GAZ-M-1 või selle järglane GAZ-11?

Kere on neil Ford V8-40 (1933. a.) replika
enamikes osades.

Algne isend on Ford BB mootoriga ja
Ford V8-40 käigukasti ja sildadega. Hakkab
vana tüüpi Pobi kast (kuni 1950) üksühele
ja peaaegu ka Pobi tagasild (loe: V8
tagasild)

GAZ-11 -l on mootor Dodge D5 6-silindrilise
mootori meetermõõdustikku modifitseeritud
variant, GAZ-51 mootori eelkäija (kolvid ja
ka muid tükke peaks minema, töömaht sama,
6x82x110).

Veidi on juttu minu kirjutet Pobeda ajaloos
veebilehel http://www.zone.ee/pobeda/?id=ajalugu
Oman ka venelaste poolt välja antud broshüüri.

Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Kuna Ma olen sellest \"Emkast\" ainult kuulnud, siis ei tea millega on tegu, kas M-1 või -11. Originaalmootorit igatahes ei pidanud olema. Kui saan täpsemalt teada eks siis kirjutan.
Info eest suured tänud!
Vasta
#4

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unic
Kuna Ma olen sellest \"Emkast\" ainult kuulnud, siis ei tea millega on tegu, kas M-1 või -11. Originaalmootorit igatahes ei pidanud olema. Kui saan täpsemalt teada eks siis kirjutan.
Info eest suured tänud!
Siin vaata mis üks vene mees \"Emkaga\" teinud http://rus73.ru/cgi-bin/zarulem73/altem.cgi?00000058

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#5

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: eberhard
Siin vaata mis üks vene mees \"Emkaga\" teinud
Eks ta ole üks lõputu poleemika: kas taastada originaalis või panna vana kere uuele alusele. Minuarust on valel raamil sõitev originaalne kere ikka parem kui kuskil roostesurma surev vanaraud. Ainult veljed oleks vene mees võinud tagasihoidlikumad alla panna.Smile
Vasta
#6

Otsisin netist EMKAde piltte ja tekkis küsimus, kas see on ka GAZ M-1 nagu tekstis väidetakse(või GAZ 11).
Vasta
#7

Tundub pigem olevat GAZ-11-73,M1-l oli iluvõre rohkem tahapoole kaldu,11-73-l selline püstine.
Vasta
#8

Gaz-11

Dad.
Vasta
#9

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: unic
Jõudsid minuni kuuldused ühest pooleliolevast \"Emka\" projektist. Alla pandud Volga sillad, mingi teise mootori jaoks ka koht ette valmistatud, aga plekitööd veel palju teha.
Mul tekkis huvi, palju Eestis veel GAZ M-1 on ja kas ka mingeid juppe kuskilt saada võib. Ja kust saaks veel teavet selle sõiduki kohta.:???
\"Emka\"-st on pikemalt juttu \"Igrushki dlja bolshih\" nr-s 25 ja ka Raamatukoi poes müügil olevas \"Emka\" broshüüris.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#10

1988 oli siin vähemalt 5 GAZ-M1te ja üks GAZ 11-73. Näinud olen neist vaid kahte, teiste seisukorda ja saatust ei tea.

Siia juurde ka nats OFFTOPIC aga siiksi. Teab keegi mis nali on PreWarCar müügilehel:
müügilolevad GAZid
müügilolevad ZISid
Täielikult jabur mudelite ja aastate kompott ja kõik Eestist???
GAZ AAA 1934??? Jne.
Kas sellel on mingi adekvaatne taust ka?
Vasta
#11

Üks M-1 läks mõni aeg tagasi kärssama ja seal oli juures ka eraldi raam.

Aga seal pre-war-caris olevad asjad on täiesti mõeldavad.
GazAAA-sid meil siin ainult üksikud nii et väga lihtne teada saada kumb müügis on Wink

Dad.
Vasta
#12

unic Kirjutas:Kui saan täpsemalt teada eks siis kirjutan.
Lõpuks siis ka pildid sellest EMKAST. Seisukord päris nukker.
http:/www.pilt.ee/album.php?type=images&id=73050

Sorry, ei oska aktiivset netiaadresit panna, ehk keegi aitab.
Vasta
#13

Ole hea ja kopeeri see link siia, olles ise mitte pilt.ee-sse sisse loginud. Õige link peab siis olema kujul:
Kood:
http://www.pilt.ee/photo/<minginumber>/<minginumber>
Ei ole aega jälle kogu pilt.ee-d läbi kammima hakata, et õige link siia panna...
Vasta
#14

see peaks õige olema
http://www.pilt.ee/photo/73050/1702362/
Vasta
#15

Kas sellel paisab taga olevat gaz24 tagasild.
Vasta
#16

Martti Kirjutas:Kas sellel paisab taga olevat gaz24 tagasild.
Sillad pidid tõesti GAZ 24 omad olema.
Aitäh abilistele selgituste eest. Aga millega ikkagi on tegu, kas M-1 või 11-73?
Vasta
#17

Kui iluvõre puudu,ei oska öelda.11-l oli püstine ja kumer,M1-l sile ja tahapoole kaldus.
Vasta
#18

M-1 ja gaz-11 vahe on esiosas ja käiguosas. Kere on neil praktiliselt sama.

Dad.
Vasta
#19

Kui kusagilt leiab esiosa plekid (kapott, tiivad, nina), siis võiks sest veel ehk midagi teha. Kui eesmärgiks lihtsalt stiilne vanaaegne auto (mitte täisoriginaal), siis võib vast jääda GAZ 51 mootori, Pobi tagasilla/käigukasti, miski villise (nt GAZ 69) esisilla juurde.

Selgituseks - GAZ 11 omas algsena 51ga üsna sarnast mootorit (mõlemad on Dodge D5 edasiaretused, kolvikäik ja läbimõõt sama), Pobiga paljudes detailides identset tagasilda ja vana Pobi käigukastiga (enne 1950) peaaegu identset käigukasti. Esisild oli vaid sõltuva vedrustusega lehtvedrudel. Aga juba 1960-70tel panid paljud emkaomanikud ette alla sõltumatu vedrustusega Pobi/21 silla. Sõiduomadused paranesid.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne