Desna 2 lenksu kinnitus
#1

Kas selle toru lenksupoolne ots, kuhu kinnitub lenks on mingi standardi järgi või igal jalgrattal erinev? Hakkan otsima toru, mis käib lenksu ja kahvli vahele ja hea oleks teada sobivust. Lahti võtta ka ei taha, sest praegu ratas käigus ja võibolla ei saa kokku enam. Nimelt paarkümmend aastat tagasi murdus see toru ja sai kuidagi kokku pandud ja on nüüd tükk maad lühem. Oleks vaja originaalpikkust või veel pikemat. Mõtlen poed läbi käia ja viimase võimalusena vanarauakäitlejaid külastada. Läbimõõt on 22 mm. Samuti pean siis uue poldi hankima (sai vist lühendatud), koonus ilmselt on terve.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#2

Lugesin postitust mitu korda ning ma võtaks selle kokku ühe lausega:
(27-09-2010, 14:10 PM)aavu Kirjutas:  Pean vist minema poodi 22mm läbimõõduga lenksutoru otsima
Vasta
#3

Väike hoiatus, et kui lähed rattapoodi seda lenksutoru ostma ja ei ole müügil just desna originaalvaruosa, siis supler kaasa või loe pealt mõõte - enamusel tänapäevasest toodangust on mõõt peale löödud (aga mitte kõigil).
Poes või neid lenksutorusid müügil olla erinevates kasutusel olevates suhteliselt ligilähedastes rahvusvahelistes standardites - 22 ; 22,2 ; 22,5

Vanakooli nõukogude neil torudel alumine läbimõõt sama 22 aga paljudel tehasel omad ülemised kinnitusetüübid - osadel klamber ühes tükis toruga, eemaldavatel aga mitu erinevat toruotsa fikseerimise versiooni.

Tõenäoliselt kindlaim lahendus foorumi turuplatsil karjuda või mõned korrad vanarauaplatse külastada ja originaalvaruosa hankida.
Vasta
#4

Aitähh vastuste eest!
Ühte poodi täna jõudsin, lääne omad 190 ja 360 tükist olid aga ei sobi. Vaatan veel ringi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

(27-09-2010, 16:23 PM)oldmoped Kirjutas:  või mõned korrad vanarauaplatse külastada ja originaalvaruosa hankida.

Tehtud!

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

Desna on kaotanud talvekülmadega tagumisest rattast ühe kodara. Õigemini on see murdunud rummupoolsest otsast ja vastu kusagile ei käi. Teised kodarad hoiavad keskel. Ise kaalun ca 100kg.
Küsida tahan eelnevaid andmeid silmas pidades kas peaks selle kodara ära vahetama või mitte. Kui vahetada, siis kas üks või kõik kodarad? Tegemist siis mittetäisväärtusliku rattaga kandevõime mõttes, rohkem noorukitele suunatud vist. Olen ma liiga raske sellele rattale?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

Puuduv kodar tuleks kindlasti asendada ja siis kogu ratas ka ilusti ühtlaselt üle pingutada. Ei ole desna rataste kandevõimel viga eriti mittemidagi, kui on ilusti ühtlases pinges kõik kodarad - enamus surevad sellesse, et osad kodarad lõdvemad, osad aga rohkem pinges ning suurema koormuse saavad.
See, mis tasemel ja mis ovaalsusekoefitsendiga on need pöiad tehasest valmistatud, on omaette teema.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne