Gaz 21 madaldamine
#1

13piisab:
teema poolitatud ja algas Gaz 21 1964 lõpus, kuhu ta vast enam ei passi.

---
zwanes:
Kas sellise madala vedrustusega ülevaatusel probleeme ei tekkinud? Või kas politsei tänaval saua ei kipu ette loopima, et uurida, kas ümberehitus seaduslik on?
Vasta
#2

(03-10-2010, 10:19 AM)zwanes Kirjutas:  Kas sellise madala vedrustusega ülevaatusel probleeme ei tekkinud? Või kas politsei tänaval saua ei kipu ette loopima, et uurida, kas ümberehitus seaduslik on?

Mina käisin ülevaatusel, siis kui kõik originaal või ütleme nii, nagu ostes oli.Järgmine päev lasin auto madalaks.Politsei ei pidanud kordagi kinni, sõitsin aprillist-septembrini.Ükskord kui vanamees roolis oli, siis miilits vaatas ja muigas küll.
Vasta
#3

Kas tegid madalamaks nii nagu soovitasin ? Kui tegid siis ei saa keegi millegagi hõlma hakata sest kasutatud pole ju ühtegi mitteoriginaalset osa (s.t. lisatud pole peaaegu midagi) ja liikuri kliirensi vastavust tehaseandmetega meil minu teada ei kontrollita.

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#4

ma võtsin oma G24-l eest vedrudel 1,5 ringi maha ja tagant lehtvedrudel kõige lühema lehe. Tulemus jäi selline ja ülevaatusest läks ilusti läbi.

Aga huvi pärast lihtsalt küsin, et mis lahendustega siis sellel isendil nii madalaks saite? Mul tagus esimesi ikka vahel põhja küll, tagumisi läbi ei tagunud ja ega taga kunagi raskust ka ei olnud.
Vasta
#5

(03-10-2010, 12:52 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Kas tegid madalamaks nii nagu soovitasin ? Kui tegid siis ei saa keegi millegagi hõlma hakata sest kasutatud pole ju ühtegi mitteoriginaalset osa (s.t. lisatud pole peaaegu midagi) ja liikuri kliirensi vastavust tehaseandmetega meil minu teada ei kontrollita.

Ei hakkanud nii tegema, kartsin et auto jääb kiiva ja ei kannata midagi pärast peale panna.

(03-10-2010, 19:06 PM)zwanes Kirjutas:  ma võtsin oma G24-l eest vedrudel 1,5 ringi maha ja tagant lehtvedrudel kõige lühema lehe. Tulemus jäi selline ja ülevaatusest läks ilusti läbi.

Aga huvi pärast lihtsalt küsin, et mis lahendustega siis sellel isendil nii madalaks saite? Mul tagus esimesi ikka vahel põhja küll, tagumisi läbi ei tagunud ja ega taga kunagi raskust ka ei olnud.

Eest kas 2 või 2,5 keerdu maha ja tagant 7,5 cm madalamaks, tagumised kandurid vahetasin ka ära ja sellega sain ka madalamaks.Kardaan hakkas küll vastu tunnelit käima ja lõikasin tunneli selle kohapealt ära. Aga midagi taguma küll nagu ei hakkanud, väga vanapapi moodi ka ei sõitnud...
Vasta
#6

Esivedrud : 2 keerdu maha lõigata. Eriti hästi sobivad "NYSA"-bussi esivedrud (jäikuse mõttes)
Esiamordid : Gaz 24 (u. 1,5cm lühemad). ülemisele amordikinnitusele u. 5cm torust pikendus (nii säilib normaalne töökäik)
Tagavedrud : Osandada ja leht-lehe haaval sirgemaks "taguda". Doonorpakkidest võtta kõige pikem leht "lisaleheks" (eelnevalt otsad maha lõigata).
Tagaamordid : Uued Gaz 24 (Veidi lühema käiguga. Võimaluse korral muretseda sarnase karakteristiku ja kinnitustega lääne gaasiamordid).

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta
#7

(05-10-2010, 13:58 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Tagavedrud : Osandada ja leht-lehe haaval sirgemaks "taguda".

Olen näinud Ikaruse vedrulehtede painde taastamist valtside vahel. Kas ka teistpidi saab, ei tea öelda. Vähemalt näinud pole.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#8

(05-10-2010, 16:52 PM)aavu Kirjutas:  
(05-10-2010, 13:58 PM)Ostap Bender Kirjutas:  Tagavedrud : Osandada ja leht-lehe haaval sirgemaks "taguda".

Olen näinud Ikaruse vedrulehtede painde taastamist valtside vahel. Kas ka teistpidi saab, ei tea öelda. Vähemalt näinud pole.

Saab !

Suur Kombinaator
www.tsiklitall.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne