Uunikute 10. Talveralli 2011, LÕPPTULEMUSED

panen siis ennast kaa kirja

Nimi:Tevo Topkin
Auto:BMW 520 1981
Klass:Turist
Sõidab:2
Ööbib:2
Vasta

Tere! Kui veel hilja pole, siis üks VAZ 21033 soovib osaleda!

Nimi: Henn Jõe
Auto: Þiguli 21033 1980
Klass: Turist
Number: 033 (kui võimalik)
Autos: 2
Ööbivad: 2

Pilt:
[Pilt: IMGP0558.JPG]
Vasta

Kuidas suhtub auväärt Peakorraldaja järgnevasse kombosse - käimakasti külge trossiauku neljakandilise võlliga Halli andur, armatuuri sedasorti universaalne jupstükk, mis näitab speed-odo-trip. Asi puha digitaalne, samas ei kusagilt otsast gepsundus ega mõeldud ka Talveralli kontekstis huijamiseks aga näitab igati toredasti veetemperatuuri, laadimisvoolu, mootoripöördeid, kütusenivood. Aijah, õlikell tuleb seevastu puhta mehhaaniline, kapillaartoruga selline. Senimaani kogu säherdune funktsionaalsus Elduri pagasisse ei kuulunud ja sestap saigi inglismannidelt ostetud vastav asi, mida mugav kaardilugeja nägemis/haardeulatusse paigutada. Ma saan aru, et puristide silmis on tegemist pühaduseteotusega aga küsimus ikkagi võistluse kontektstis aktsepteeritavuses.

Pilti kah:
[Pilt: 1]

Luban, et see kole kiri saab likvideeritud ja asendatud näiteks TARKON-i või
Punase RET-iga

Andurist kirjutatakse nii:

16 pulse/rev output, Hall-effect

0.104" driver key

Quick disconnect/cable wire harness included

For GM transmissions type

Working voltage: 8 – 30 VDC.

Temperature range: -40C ~ +80C.

Easily wiring. Red: +12V. Black: Ground. White: signal output

Thread: female 7/8"-18.


osakoodiks tundub olema #250516909116

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

õlirõhukellast räägitakse sellist juttu:

OIL PRESSURE GAUGE #9751

* 2 5/8" DIAMETER
* BLACK FACE, STAINLESS BEZEL
* BRAND NEW IN WHITE BOX
* 0-100 PSI READING
* COMES COMPLETE WITH LIGHT, INSTRUCTIONS, BRACKETS, TUBING, ETC, EVERYTHING NEEDED TO INSTALL


[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Kui kohta oleks, siis: Keelutsoon, KrAZ-255B1 '83 vähemalt 3 inimesega.

raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Vasta

Milleks üldse igasugune ulmeline mõõteriistade kasutamine, kui enamus sõidavad turistiklassis (turistiklass on siiski rohkem seiklus ja matkamine, kus koht on teisejärguline elamuse ja meeldiva vaba aja veetmise järel)? Viimased 9 aastat on enamus tiimid läbi ajanud ainult legendi, paberkaardi ja vaistuga, üldjuhul ka töötava odomeetriga, eriti heal juhul töötab isegi odomeetri valgustus ning nii ka väga häid kohti saavutanud.

Enamuste autode odomeetrid näitavad 0.1km täpsusega. Täpselt sama täpsusega on ka 99% legendist, niiet tegelikult ei ole mingit vajadust erinevate lisa mõõteseadmete järgi.

Mina kavatsen enda "nutitelefoni" kaarditeenust alles siis kasutada, kui olek on lootusetult eksinud ja vaja pääseda viimasesse läbitud asustatud punkti. Sellisel juhul oled konkurentsist juba enivei väljas.

Niiet jätke enda GPS-id ja asjad maha, tulge nautige üritust ja seltskonda. Kui koha peale tahate sõita, siis lõpetage nurisemine, et Sierrad, Golfid ja suvaline orignaalkorras vanaisa vana 011 ei ole sportklassi väärilised, ostke vastav auto ja varustus, tehke vastavad ettevalmistused ning tulge sõitke sportklassi. Ja kui tundub, et on kallis ja mõtetu, siis minge mängige malet, kuna ükski autosport ei ole kunagi odav ja veelvähem pooltasuta.
Vasta

(07-11-2010, 05:17 AM)DevilDeVille Kirjutas:  Kuidas suhtub auväärt Peakorraldaja järgnevasse kombosse - käimakasti külge trossiauku neljakandilise võlliga Halli andur, armatuuri sedasorti universaalne jupstükk, mis näitab speed-odo-trip.
Minu suhtumine: kõik, mis on algselt mehaaniline, on hea. Küsimus jääb, kas universaalne jupstükk omab loogikafunktsioone või mitte. Kui see teisendab vaid mehaanilis/elektrooniliselt andurilt tulevaid signaale diginumbriteks paneelil, las ta olla. Kui aga hakkab arvutama mistahes algoritmi põhjal ajahetkede keskmist ehk siluma veorataste suvalist läbilibisemist ja nii töötab kaudselt kõpsuna, on asi keelatud.
Vasta

(07-11-2010, 23:59 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Küsimus jääb, kas universaalne jupstükk omab loogikafunktsioone või mitte. Kui see teisendab vaid mehaanilis/elektrooniliselt andurilt tulevaid signaale diginumbriteks paneelil, las ta olla. Kui aga hakkab arvutama mistahes algoritmi põhjal ajahetkede keskmist ehk siluma veorataste suvalist läbilibisemist ja nii töötab kaudselt kõpsuna, on asi keelatud.

Siis on kena, saab rahulikult edasi toimetada. Asi töötab sisuliselt tavalise spidomeetrina, vahe vaid selles, et ei pea vahetama trossiajami hammasrattaid eri peaülekannete puhul. Kogu loogika piirdub ikkagi inimlooma ajukäärudega. Huviline tuvastab kaks arvväärtust ja salvestab need jupstüki sisse: ülekandearv ja ratta läbimõõt vahemikus 1 mm kuni 3999 mm Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
Question 

Tervist ! Smile

Tahaks küsida, kas veel on kohti ?
Laagrist tuleks kindlasti veel 2 ekipaaði kindlasti ja ehk veel lisagi Smile

Turismipaketile arvatavasti siis huvilised Rolleyes
Vasta

Nagu näha-vaadata, siis on juba ammust ajast piir 120 jõuvankrit täis. Eks ma siis vaikselt panen uusi joone alla, ei ole ju veel 100% otsustatud, mitu tegelast peale saab. Lihtsalt rahvamass ja autode joru läheb liiga pikaks, kuhu me kõik selle kaadri õhtul paneme???
-----------------------------------------------------------------------
Aga nüüd TÄHTIS TEADE 1 õhtu asjadest: avatud on ööbimiste regamine väga konkreetse e-maili abil läbi konkreetse TEADJA inimese. Nagu kõik viimased aastad, siis kas ühe auto peale või suuremale pundile a'la Muhuklubi vms, on keegi tegelane, kes oma nimel bronnib ära ööbimiskohad, saab meilitsi arve, tasub selle ette või kohapela sulas öirodes ja siis õhtul täidab ära riiklikult kohustusliku regamispaberi koos nimede ja isikukoodidega. Selle ma "võitlesin" selgeks, et reaalsed inimesed koos nõutud andmetega saab parimal juhul õhtul kohapeal, ette teavad üksikud. Kes kellega ühte voodisse läheb, pole muidugi hiljem ei meie ega Nende asi Big Grin Aga arvestage siis sellega, et kõik toad lüüakse pilgeni täis!!!

Seega mailiaadress, kuhu subjektiks ehk TEEMAKS pange Talveralli ööbimine. Preili/proua Nelly teab ja tegeleb sellega isiklikult. Mina olen korraldustoimkonna ööbimisarve juba saanud. Summa on kokku lepitud koos hommikusöögiga 290 krooni nägu.

nelly.must@spavarska.ee


------------------------------------------------------------------------
TÄHTIS TEADE 2.
Korraldustoimkond on otsustanud ära ka Laekuri isiku ja see on "ei keegi muu", kui profesionaalne raamatupidaja Tiina Veski, kes omab sellist arveldusarvet:
SEB pank, 10022051246001.
Ainult nii saame oma kulusid kontrollida... sest "Mehed, need on ju teada!"
Nii võiks ja saab vist ka kõigi rahalisi koormuseid hajutada. Vast on keerulisem ja palju ebameeldivam veebruaris korraga kõik välja käia, kui jätta selleks ajaks vaid kütusekulu ja ülejäänu 3 kuu peale ära jagada. Selgitusse pange oma fooruminimi kelle nimel regati, võite panna juurde ka reaalse juhi nime. Väljatrükilt on need kenasti näha.

Igaks juhuks, nagu mungal on üks asi, kordame veel üle numbrid:
Tsitaat:Seega paneme osalustasu rahanumbri paika : sportklass 60 eurot (aastavahetuseni näiteks 930 eek) jõuvanker (2X30); niisama elunautijad-tavatalverallitajad 30 eurot (460 eek kuni 31.12) per nägu! Ja nagu ikka, siis see sisaldab absoluutselt kõike numbrist peoni v.a. ööbimine ja hommikusöök.
Vasta

Sel juhul kah kohti pole kui ei võta ööbimiskohta ja hommikusööki ?
Need organiseeriks ise endale vajadusel Smile
Vasta

Lugesin orgunnipealiku muret, sain aru. Siit ka ketserlik mõte - ehkki ma ei tea kus pagana maaliini-bussipeatuses Päris-Kolka-Põhjas meil start seekord tuleb - ehk annaks kogunemise kella-aega varasemaks pöörata?

See tähendaks suurele arvule kodanikele tõenäoliselt veel tund-poolteist vms varasemat tõusmist, a keegi ei jäta näit Tartu maratonile täpselt sama põhjuse pärast minemata. Kasvõi nui neljaks, a ikka peale. Õige? Õige!

Praktilisest küljest kinnitus sellele kah - kui ma üks aasta (t)rallile tulema hakkasin, olin miskipärast eelmisel öösel jõudnud kõigest Võrtsjärve kaldal asuvasse suvilasse, kus leidis aset (muusikasõpraderikas) vabariigi sünnipäev. Ehkki eriti vara magama ei saanud, tulin ca 4 am üles ja asusin läbi täielise lumelobjaka Viljandi-Arkma-Rapla-Laagri maxi trassi läbima. Kohale ma sain ja rallil jõudsin ka Roostani välja, tõsi mitte kõiki legendipunkte ära võttes. A printsiibis võin kinnitada, et "väiksemad linnamaasturid" saavad varasest kellast võitu küll.

See, et vahepeal silme ees virvendab, see on lihtsalt vaimustusest... CoolCool


(10-11-2010, 15:12 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ... ju veel 100% otsustatud, mitu tegelast peale saab. Lihtsalt rahvamass ja autode joru läheb liiga pikaks, kuhu me kõik selle kaadri õhtul paneme???
-----------------------------------------------------------------------
[color=#FF0000]Aga nüüd TÄHTIS TEADE 1 .
[/quote]
Vasta

Kui on veel varianti siis lisaks ka oma masina järjekorda:
Volvo 164E
V.a. 1971
[Pilt: 164.jpg]
Vasta

Pisuke jutulisa varude kohta esilehel.

Mis aga Kotermanni mõtet puudutab: enne 08:00 ei toimu start mingil juhul, kuid 90% kindlusega saab algama Talveralli stardiprotseduur 100 km kaugusel kilulinnast endise/praeguse militaar/raudteelinna piirest. Lisaks on "karta", et kõige esimestena lähevad rada nühkima ja põhisportlastele sisse sõitma sport2 klass, siis sport-vanakesed ja alles siis turistid. Ja veel võib "karta", et sportlased on viimased, kes Värskasse jõuavad Big Grin Neil pole vaja kusagilt midagi "maha lugeda" ehk võivad veel ka pimedas hullata...
Vasta

ja selleks kilulinnaks on?



Vasta

(11-11-2010, 12:21 PM)Jossu Kirjutas:  ja selleks kilulinnaks on?

Pakun et kilulinn on tallinn. Ja stardi paika jöudmiseks tallinna poolt on suurepärane vöimalus läbida eesti ühte ohtlikumat teelöiku. Vöi siis ma arvan valesti Big Grin
Vasta

ma sain nagu aru et start on pealinnast välja viidud seeaasta...



Vasta

kilulinn=tallinn
ja 100km kilulinnast välja ongi tallinast 100 km kaugusel .
Vasta

olgu, minu silmavääratus järjekordselt. Loodame, et täitsa haapsallu ei põruta...



Vasta

(11-11-2010, 11:58 AM)PlyVal64 Kirjutas:  90% kindlusega saab algama Talveralli endise/praeguse militaar/raudteelinna piirest.

Tapa?
Vasta

(11-11-2010, 13:35 PM)parmhot Kirjutas:  Tapa?

Tugrikud kuumale parmule.
Nii on hetkel asjalood tehtud ja erinevate veokameestega suures piires kokku lepitud. Tapa krossirada ja see, kas start on otse seal või pisut eemal, kujuneb välja puhtalt ilmaolude pealt.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne