Siidikäpa Gaz 69
#1

Tervitus
Mitte midagi originaalset – alustan sellest, et seletamatul põhjusel on ka minul Vene maasturid pikka aega hinge peal olnud. Mõni aasta tagasi loobusin Gaz 69 ostu plaanist ja keskendusin uuema suguvenna otsinguile. Õieti sündis see mõte niimoodi, et keegi hea inimene lubas suhteliselt väikese raha eest selle Soome armee oksjonilt ära tuua. Selles ürituses jäin teiseks, st. minu jaoks tähendas see tohutult pikka ootamist ja autot ma ei saanudki. Seejärel tuli oodata veel pikemalt rahasid tagasi, millest väike osa pole leakunud tänase päevani. Selle meeliülendava kogemuse järel vandusin, et enam ma isegi ei vaata nende poole... Jah, kerge öelda - loomulikult kiibitsesin edasi, kuid ülesanne muutus järjest raskemaks. Mul pole endal hobiliikuri kõpitsemiseks sobilikku kohta, isegi talviseks hoiustamiseks tuleb see võimalus kusagilt teenusena sisse osta. Sestap oleks olnud mõttekas osta juba taastatud liikur ja sellest rõõmu tunda, kuid juba olemasoleva hobiauto kõrval oli see rahaliselt võimatu. Sestap jäi üle odavama tooriku leidmine, kuid nendegi hinnad kasvavad mõõdukas tempos ning kuklas kipitas pidevalt mõte, et toorikud saavad ühel päeval otsa. Sestap polegi suurt imestada, et järjekordse kiibitsemistuuri käigus leidsin esmaspäeva õhtul enda meelest lubava tooriku, ning eile õhtust on see minu omanduses. Teha on üksjagu, kuid sellest hoolimata ei taha jalad maha puutuda...

Sellega seoses oleksin tänulik, kui kellelgi oleks müügiks/kasutamiseks pakkuda Gaz69/69A käsiraamatut ning varuosade poolelt oleksin huvitatud korralikest esimestest poritiibadest ja tendi raamistikust (+ originaalsed esiistmed, kasvõi toorikuks taastamise tarvis). Kui seda sõrestikku ei leia, siis saan selle lasta ka teha, kuid abiks oleks pildid sellest, koos oluliste mõõtudega. Abiks oleks ka mõned pildid detailidest – näiteks kuidas fikseeritakse sõrestiku torude alumised otsad oma pesades kere külgedel.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne