Piduriklotsi katete liimimine
#1

Küsimus selline, et millega liimida piduriklotsile uued katted peale?
Mingisuguse EPO liimiga?



Vasta
#2

epo läheb umbes 100 kraadi juures vedelaks ja pealegi ta on üsna rabe. Piduriklotse siiamaani on vaskneetidega ikka needitud kinni.
Vasta
#3

Enamik vene varuosa klotse(mosse ja sapakas) on liimitud katetega.



Vasta
#4

(12-10-2010, 14:19 PM)Jossu Kirjutas:  Enamik vene varuosa klotse(mosse ja sapakas) on liimitud katetega.

Olen kuulnud isegi kapronsukaga sulatamisest aga soovitada ei julge. Vene ajal garaaþis nokitsedes väljamõeldud "tehnilised lahendused" oleks sobilik tänapäeval siiski kõrvale jätta.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#5

Olen nii kapron sukaga ja AL neetidega katteid peale pannud,mõlemad on pidanud aga nüüd on saada igasuguseid spets liime selle jaoks.Aga vanal DKW,NSU-l panen ikka AL neetidega.
Vasta
#6

(12-10-2010, 14:27 PM)meli666 Kirjutas:  Kui tahad ikka korralikku asja saada, siis soovitan minna asja uurima Tartus Astromotosse, Ringtee 35A.
...ja Tallinna sattudes Pidurimeistrisse Veerenni tänavas. Lisaks pole paha mõte panna klotsidele moodsad katted: kiidan oma 4a tagasi saadud katteid, mis pidurdavad 4x trumliga ja võimendita masinakese "nagu kännu taha". Esiti arvasin, et kuluvad kiirelt (pidurite-rehvide puhul tuleb ju efektiivsus üldiselt materjali pehmuse arvelt), aga tänaseks ca 20Mm kulgetud ning kestavad mõned korrad sama maa veel kindlasti Wink

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#7

Enda luazi klotsid liimisin momendiga ja läksid al-needid lisaks.
Peavad siiani(3a tagasi tegin)
Vasta
#8

Mina tegin vanasti nii, et liimisin katte enne EPO-ga paika. Klots ööseks kahe pitskruviga trumli siseseina vastu kinni, kuni liim kivistus. Siis oli hea puurida ja neetida. Kasutasin alumiiniumneete. Kui korralikult teha, siis hoiab küll, ei juhtu midagi. Tasub siiski vaadata tänapäevaste materjalide poole. Tol ajal kasutati seda tehnoloogiat sellepärast, et muud lihtsalt ei olnud. Ja kõige parem on ikka vabrikuklots! Mina taastasin omal ajal õndsa Bedfordi klotse, sest midagi muud ei jäänud üle. Juppe polnud saada. Tagumised pidurisilindrid tuli sobitada Audi 100 omad jne. Ikka häda pärast, mitte toreduse pärast! Smile

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta
#9

Vanasti sõitsid peagu kõik Volgad pärast tehaseklotside läbikulumist alumiiniumneetidega paigaldatud klotsikatetega. Originaalid olid lihtsalt defitsiit. Isetegemise puhul soovitan küll neetimist. Peab lihtsalt korralikult tegema, siis ei tekita probleeme ja peab vastu ka.

Do'nt panic
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne