MB SL = kuidas suhtuda bodykitidesse?
#1

SIIN

[Pilt: 11111111127297259-15693-1066478292_1.bild]
Vasta
#2

Eks see ikka üks edevuse laat vist ole. Vaatasin päris pikalt neid pilte ja kipub jääma mulje, et esiots on tugevalt \"veninud\" moega, kuna kit muidu peale ära ei mahu +katuse teine kuju jne.

Eks see ole ka tegelikult suhtumise küsimus. Endal oleks tegelikult tsipa häbi sellise masinaga sõita, kuna \"vana\" SL paistab ikka päris mitmest kuhast läbi. Jääb mulje nagu odavast peenisepumbast. Muidugi, eks ta töötab kah Smile

Praktilisema inimesena õhkan ise 92-96? toodetud E klassi cabrio järgi, mingisugune sisetunne kipub ikka ütlema et sama (E klass) raha eest saadav SL500 on ikka rämedalt kallim igapäevasõiduauto. Põnev oleks tegelt ka 190 (W201?) baasil käsitööna valminud kupee cabrio. Viimaseid võib aegajalt alates 7000 EURi kandist kohata (varemmainitud E klass ja 89 aasta SL maksavad alates 10000)
Eks kiibitseda võib ikka, kuna vaevalt et lähematel aastatel niipalju pappi kätte jääb Smile

Läbi raskuste \"tähe\" poole Smile

Alts
Vasta
#3

Juhtusin kevadel TV miskit saadet vaatama vist oli \"Doitse Welle\" etv-s ja seal käidi kaameraga ühes tuuningu \"pajas\" kus just sellise mersu modimine pooleli oli.Töökoja peremees oli küll raskelt rahulolev kuna kundesid (peamiselt Venest ja teistest sots maadest)pidi küll olema.
ps.see tagatule ümbrus on ju puhas käsitöö ...
(sorry Doitse Welle õigekirja pärast)
Vasta
#4

ilus töö, vähestele cabriotele jääb alla. Ise sõidaks ja ei häbeneks ühegi nuka pealt. Ega see opelile spoileri või kulmude tegemine etem ole. Niisiis ka ilusaid autosid saab ilustada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne