Rehvide hind, vanus, sobivus
#1

Vaja on autole talverehve.

Pakuti 15" 205/70 Goodyear Ultra Grip rehve.
Esiteks muidugi ei tea, kas need Audi 100 C3 alla üldse lähevad
Teiseks on nende tootmise aasta 2002.

Ladustatud on keskmise kuivusega Garaazi nurgas, kottides.
Mustrit on väga ohtralt, naelad on üle 90% alles ning rehvidel on veel tootja värvitriibud alles.

Mis võiks selliste max hind olla.
Või kas selliseid üldse mõtet osta?

Kõige rohkem just pean 8a vanuse üle.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#2

(11-11-2010, 03:07 AM)krss Kirjutas:  
(10-11-2010, 23:45 PM)ullivilli Kirjutas:  Pakuti 15" 205/70 Goodyear Ultra Grip rehve.
Esiteks muidugi ei tea, kas need Audi 100 C3 alla üldse lähevad
Teiseks on nende tootmise aasta 2002.
Oma kõrgendatud vedrustusega quattrol kasutasin just sellist mõõtu talvel. Isegi kui ei mahu, on probleemsed vaid tagaratastel koopa eesmised ja tagumised servad, mida on lihtne ümber teha. Rehvi vanusest rääkides tuleb vaadata eelkõige rehvi ennast - mõni läheb juba paari aastaga täiesti kõvaks, mõni alles peale pikka seismist ja siis üheks talveks allapanemist, mõni püsib pehmena terve igaviku. Sama lugu ka murenemisega. Hea võrdlusena on siin pildike 30ndatel valmistatud 20" Continentali rehvist, mis on seisnud II MS saadik õues ja pole tänaseni veel eriti murenema hakanudki, isegi lootusetult kõvaks pole läinud kui sõrmega katsuda. Nagunii saad need odavalt, kui ootused just väga kõrged pole, peaks sõita ikka kõlbama.
Ah sa oledki see tüüp... Olen sinu projektist lugenud ja väga vinge.
Mull paraku kõrgendamata ja üheratta-veoline.
Vedu ei määra midagi, aga kõrgenduse puudumine võib siis sel juhul saada saatuslikuks. st rehv ei mahu.

Praeguste velgede puhul on pigem probleem selles, et nood istuvad otsapidi liiga väljas ja on olnud probleeme, et rehvid käivad vasta koopaääre sisekülge, suurema koormuse korral. ET ei tea paraku, unustasin vaadata.
Kuid kui audil on 35-45, et rehv/velg istuks sügavamal koopas on mul pigem vaja suuremat numbrit või väiksemat?

St et mul rehvi välisserv ei käiks vastu koopaäärt, oleks mul pigem vaja ET35 või ET45 velgesid?

Murenenud usun, et see 30ndate rehv ei ole, kuid usun, et külmaga on tegu plastikuga, mida ise üritan vältida.
Tsiklil loetakse rehvi elueaks max 4a tootmisest. Kuigi jah on erandeid.

siin tekibki küsimus, et mis on see mõistlik hind.
400tk ei ole kindlasti kallis võrreldes uutega.
Samas pakutakse sama 500ga ~3a vanuseid vahel 5.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#3

Kes autot kasutab? Kas ise või ämm? Vot nende kahe küsimuse vastuste põhjal otsusta, mis autole alla paned.
Jutustada võib ju mõndagi, sõidetud isegi igasugu pasteldega, aga tegelikult on ikka vahe sees küll.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#4

Andsin just ära jooksu lamell-talverehve, mis soetatud 2005 sügisel (toodetud 8/04), mustrijääki alles 5-6mm/8mm-st, ehk siis vähemalt 60%. Kui esimesel paaril talvel oli hea, siis viimasel talvel, mis mäletatavasti tõeline talv oli, valmistas liikuma- ja pidamasaamine juba probleeme.
Rehvi muster oli käega katsudes jäik, võrreldes uute rehvidega on vahe väga tuntav, ehk siis 6 aastaga on talverehvist miski pastel saanud, mida hoolimata mustrijäägist enam sõitmiseks ei soovita.
7 aasta vanune rehv ei ole naastudest hoolimata hea valik, isegi siis kui tasuta antakse...


Vasta
#5

Ameti tõttu sattusin ma kunagi päris mitmele rehvitestile.

Nokian'i esindajate vastus küsimusele, mis on kaasaegse rehvi eluiga, oli selline: isegi kui rehv seisab ja pealt ära kuivab, jäävad kummi sees alles sellele elastsust andvad osakesed, mis rehvi kasutuselevõttes teevad ka kuivanud osad taas elastseks.

Seega pigem tuleks vaadata pragude olemasolu kui et vanust.

Kas aga ei eksisteerinud miskit seadust/määrust, mis ei soodustanud üle kümne aasta vanuste rehvide kasutamist?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

(11-11-2010, 22:38 PM)Aspelund Kirjutas:  Ameti tõttu sattusin ma kunagi päris mitmele rehvitestile.

Nokian'i esindajate vastus küsimusele, mis on kaasaegse rehvi eluiga, oli selline: isegi kui rehv seisab ja pealt ära kuivab, jäävad kummi sees alles sellele elastsust andvad osakesed, mis rehvi kasutuselevõttes teevad ka kuivanud osad taas elastseks.

Seega pigem tuleks vaadata pragude olemasolu kui et vanust.

Kas aga ei eksisteerinud miskit seadust/määrust, mis ei soodustanud üle kümne aasta vanuste rehvide kasutamist?

A.
Uurin ikka endale. Ämmaga on muud plaanid juba olemas; mitte nii ilmselged.

Kas see oli ainult Nokiani meeste enda rehvide reklaam või pigem üldisem?
Vot kus oleks hea test: tehastest vanu rehve ja vaadata, mis on muutunud aastate jooksul.

Aga see viimane lause on segane. peale topelteituse eemaldamist küsimus:
Kas eksisteerib seadus, mis soodustab üle kümne aasta vanuste rehviide kasutamist?

Sain ma õigesti aru?

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#7

Aga tehke palune lollile selgeks, kumba pidi on.
Kui mul vaja et velg istuks sügavamal, koopas, siis kas mul peab olema Offset ET number väiksem või suurem?

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#8

Mida väiksem on et seda rohkem tuleb velg välja. Kui sul on nö sigar siis vabriku et on 46 ja miinimum on 35. Kõik oleneb mis hinnaga sa rehvid saad. Vianori lehel uued lamellid hinnaga 997-eek.Seega ----?

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#9

Seega mul vaja 45 vms, et ratast saada rohkem koopasse.

Suvalised lamellid 1000.-tk.
Paraku lamell ei toida, kuna käin küllalki palju maakohtades, kus teed nii jääs, et hoia hammastega kinni. Proovitud, ei saa kohaltki minema.
Lume ja lobjakaga on muidugi jah, lamell hea.

Kuna ammu on teada, et rehvil ja rehvil on ka vahe, siis tekib küsimus, kas see 1000.- lamell on ikka parem, kui 8a tagune kvaliteetrehv?

Hind on nii palju kui pakutud ca 500.- tk
Vahel vähem, rohkem.
Tk pealt väga vahet ei ole, kuid ringi pealt on juba kahe kordne hinnavahe, mis ehk enda turvalisuse eest ei tundu suur investeering.
Aga vabandagem end välja rohelise mõtlemisega, et kasutagem kasutuskõlblike rehve siiski selle piirini, kui need on veel kasutatavad.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta
#10

Kindlasti pole 5-10a vana rehv veel ohtlikkuseni vananeda jõudnud, aga mina isiklikult sellise eest enam väga raha andma ei kipuks, olgu muster nii hea kui tahes.

500-600 krooni hinnaklassis on pidamise poolest kunn protekteeritud naelkumm, Master näiteks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne