(11-11-2010, 03:07 AM)krss Kirjutas: (10-11-2010, 23:45 PM)ullivilli Kirjutas: Pakuti 15" 205/70 Goodyear Ultra Grip rehve.
Esiteks muidugi ei tea, kas need Audi 100 C3 alla üldse lähevad
Teiseks on nende tootmise aasta 2002.
Oma kõrgendatud vedrustusega quattrol kasutasin just sellist mõõtu talvel. Isegi kui ei mahu, on probleemsed vaid tagaratastel koopa eesmised ja tagumised servad, mida on lihtne ümber teha. Rehvi vanusest rääkides tuleb vaadata eelkõige rehvi ennast - mõni läheb juba paari aastaga täiesti kõvaks, mõni alles peale pikka seismist ja siis üheks talveks allapanemist, mõni püsib pehmena terve igaviku. Sama lugu ka murenemisega. Hea võrdlusena on siin pildike 30ndatel valmistatud 20" Continentali rehvist, mis on seisnud II MS saadik õues ja pole tänaseni veel eriti murenema hakanudki, isegi lootusetult kõvaks pole läinud kui sõrmega katsuda. Nagunii saad need odavalt, kui ootused just väga kõrged pole, peaks sõita ikka kõlbama.
Ah sa oledki see tüüp... Olen sinu projektist lugenud ja väga vinge.
Mull paraku kõrgendamata ja üheratta-veoline.
Vedu ei määra midagi, aga kõrgenduse puudumine võib siis sel juhul saada saatuslikuks. st rehv ei mahu.
Praeguste velgede puhul on pigem probleem selles, et nood istuvad otsapidi liiga väljas ja on olnud probleeme, et rehvid käivad vasta koopaääre sisekülge, suurema koormuse korral. ET ei tea paraku, unustasin vaadata.
Kuid kui audil on 35-45, et rehv/velg istuks sügavamal koopas on mul pigem vaja suuremat numbrit või väiksemat?
St et mul rehvi välisserv ei käiks vastu koopaäärt, oleks mul pigem vaja ET35 või ET45 velgesid?
Murenenud usun, et see 30ndate rehv ei ole, kuid usun, et külmaga on tegu plastikuga, mida ise üritan vältida.
Tsiklil loetakse rehvi elueaks max 4a tootmisest. Kuigi jah on erandeid.
siin tekibki küsimus, et mis on see mõistlik hind.
400tk ei ole kindlasti kallis võrreldes uutega.
Samas pakutakse sama 500ga ~3a vanuseid vahel 5.