K-650 ´69
#1

Oktoobri lõpus sai soetatud K-650 väljalaske aastaga 1969. Ratas on komplektne, mootor töötab kenasti. Pilte rattast näeb siit http://album.ee/node/24048301/50254557
Ostmis hetkel rattal dokumente polnud aga müüja lubas uurida ja otsida, ehk leiab needki. Loodame köige paremat ja et ratta saab varsti uuesti arvele.
Kui ruumid vabanevad (loodan, et lähiajal, kahjuks ei sõltu see kuidagi minust), hakkab ratta lahti monteerimine ja taastamine. Kuna ratas on omalegi üllatavalt heas komplektsuses ja seisukorras siis välja vahetada polegi suurt midagi peale elementaarsete juppide: laagrid, tihendid, kummidetailid, juhtmed, voolikud jne. Ainuke mis muret valmistab on sumbutid. Kas ja kus kohast oleks vöimalik saada uusi sumbuteid?
Värviga pole ka veel otsusele jõudnud. Originaal värv (vist) on halli alt välja kooruv heledam sinine. Korra mötlesin ka musta peale millega ratas kahtlemata soliidsem tundub aga samas neid musti rattaid on juba üks jagu tehtud.
Kui töö rattaga pihta hakkab, eks katsun teidki tegemistega kursis hoida ja juttu pildimaterjaliga täiendada.
Üks mure mis veel. Varuosade kataloogi oleks vaja. Sobib igasuguses formaadis, nii paberkandjal kui ka arvuti failina vöi mis iganes kujul.
Kuna eelmine projekt lõppes kahjuks kurvalt siis loodan, et selle ratta saan ilma suuremate komplikatsioonideta kevadeks valmis ja maantee kõlbulikuks.

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta
#2

Aega on läinud pea aasta aga lõpuks ometi on lootust, et saab taastamistöödega pihta hakata. Ratas on kolitud tööruumidesse ja ehk õnnestub lähiajal alustada osandamisega. Vahepeal on rattale soetatud mõningad uued kuluosad ja selgeks on saanud värvitoon. Värvitoon peaks tulema selline: http://img3.auto24.ee/auto24/560/010/16916010.jpg
Antud toon peaks olema ka minu ratta originaal toon. Kui keegi on sama tooni kasutanud, oleksin tänulik värvikoodi eest.
Kui kellelgi leidub K-650 varuosade kataloogi, ükskõik mis kujul, kuluks ka see igaks juhuks ära.
Kuna ratas on plaanis musta numbri vääriliseks teha ja olemas olevad mutrid, poldid, kodarad ja muud tsingitud detailid on taastamiskõlbulikud siis kuhu soovitaksite viia selle kola tsinkimisse ja milline tsink neile kõige õigem oleks?
Hetkel uusi pilte pole aga kui tööks läheb, katsun ka fotoka käepärast hoida.

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne