Statsionaarmootor, statsionaarmootor....
No ei ole statsionaarmootor. See, et seal on õhufiltri asemel plekk, ei tähenda, et see oleks tingimata statsmootori omand. Kaugetel aegadel oli õhupuhasti olemasolu pigem erand kui reegel.
Liaks oli neil karburaatoritel niivõrd lai kasutusala, et see võib olla ükskõik mille pealt, aga...
Kiire otsing annab, et see on Solex BFHD
http://philippe.boursin.perso.sfr.fr/bon...solex3.htm
Ja siin on täpselt samasugune karburaator (isegi ujukiruumil uputusnupp)
http://www.keecua.com/ofertas/carburateu....-_id_1634
Tekst juures ütleb, et see oli kasutusel mudelitel citroen 5HP , Peugeot 201, aga karbussi ava on 26 mm. Sama oli Riley 9 Sports'i karburaator.
30 mm avaga BFHD oli peal Citroën Traction Avant 7A ja 7B; Salmson S4C, 1938 Citroën Rosalie 7UA .
Seega on minu arvamus, et see karburaator on suure tõenäosusega kunagi olnud Traction Avant 7A või 7B omand.
Võrdluseks vaade eelpool mainitud sidruni mootoriruumi:
Täpseks identifitseerimiseks peaks hakkama düüse uurima ja võrdlema tabelitega.
Igatahes on need minu viis senti selle karburaatori identifitseerimisse.
A.