Kellel on vene traktorite käigu skeeme?
#1

Et oleks vaja MTZ 82,T-150 ja K-700 käigu skeeme(piltidena oleks hea).
Ette tänades Martin!
Vasta
#2

kui sa käike taga otsid vaata: armatuuri küljest, ukse pealt, katse eksitus meetodil või siis google tuleb appi.

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#3

Tere lugupeetavad

Teema küsimus ei pruugi olla lihtne vastata - alati EI ole abistavat silti traktoril, ja katse-eksituse meetod ei puugi tulemust anda.

Näiteks oma DT-75 traktoril peaks lisaks reverskastile olema ka aeglustiga käigukast (vist), aeglusti lülitamise võimalus seni leidmata...

a.

Kui peres on GAZ-52, ei ole 4x4 autot (ka Talveralliks) vaja
Vasta
#4

Ma vaatan garaazis peaks olema 150 raamat ja mul 80 ehk on seal kangide asetus peal,uurun asja annan teada seni siis 150...kas seda sul vaja ongi?


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#5

Jah !
Suured Tämud , aga kas kellelgi ka k-701 omasi leidub
Vasta
#6

(03-12-2010, 04:04 AM)Andres_k Kirjutas:  Näiteks oma DT-75 traktoril peaks lisaks reverskastile olema ka aeglustiga käigukast (vist), aeglusti lülitamise võimalus seni leidmata...

DT-75-l on eraldi aeglusti samas reverskastis. Kangil on lihtsalt otse, aeglusti, revers asend. Äkki oli võimalik ka vahekasti neutraali panna. Ei mäleta mitte, pole seal kabiinis kaua olnudRolleyes
Vasta
#7

Siin siis MTZ80.
Selle siis pildistasin oma traktori pealt maha.kas 82 on ju ikka samane ma arvan.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#8

Mälu järgi K700:
Käigukang, tagurpidi ja 2 võivad vahetuses olla, katse eksitus meetod.
1
r 2
Ja reversil astmed:
N
1
2
3
4
5
6
Vasta
#9

75-l revers, aeglusti ja kiired käigud ühe kangi all. Revers taha; aeglusti ette; kiirendi ette, kõrvale ja taha. Jääb umbes sellele maale, kus aeglustiga neutraal. Kumbale poole kõrvale kahjuks enam ei mäleta. Kolm aastat pole kangide taha saanud.

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#10

80-l ja 82-l käigud samad, 82-l on esivedu juures, hoob asub ratta koopa ees maas ja sellel 3 asendit. All väljas, keskel automaatne, üleval kõik see aeg sees (kui püsib).
150-netel esineb teist skeemi veel, sõltub käigukasti tüübist. krt täpselt ei mäleta kuidas aga tavalisega oli midagist 90 kraadise nurga all.

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#11

(03-12-2010, 11:59 AM)Roland Kirjutas:  Ma vaatan garaazis peaks olema 150 raamat ja mul 80 ehk on seal kangide asetus peal,uurun asja annan teada seni siis 150...kas seda sul vaja ongi?

Siin peaks olema vana tüübi kasti joonis
Uuemal aeglusti 1käik 2 töökäik ja 2 pealt saab panna alles 3 ehk transport.
R-käik ja selle vastas mingi neutraal asend käivituse ajaks. Pilti pole kahjuks

(03-12-2010, 15:26 PM)huvi5 Kirjutas:  Mälu järgi K700:
Käigukang, tagurpidi ja 2 võivad vahetuses olla, katse eksitus meetod.
1
r 2
Ja reversil astmed:
N
1
2
3
4
5
6
K-700a käigukangist ette 1 taha 2 ja kõrvale tagurpidi.Astmete kangilt esimeseks kasti pidur käigu vahetamiseks N ja kas 4 astet.
Vasta
#12

Kirovetside K 700A ja K 701 käikude lülitamine. Pilt jäädvustatud raamatust Traktorid "Kirovets".
[Pilt: kirovetsi_k_iguskeem.jpg]
Vasta
#13

kiire kastiga kirovets K701P käikude vahetust video algul kohe, pole küll mitte päris see, aga saab natuke ikka aru.
http://www.youtube.com/watch?v=qo_RcKBghQo
Vasta
#14

Tere,

Oskab keegi öelda, kes tegeleb k701 käigukasti ümbertegemisega revers käigukastiks? AKK Märjamaad ärge pakkuge,tegelevad ainult remondiga. Mingi leedu ettevõte pidi tegema, aga ei leia.

Ette tänades,
Ats
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne