Maailmameistrivõistlused sääreväristajate kestvussõidus! 2010
#1

Tere õhtust.
Usun et huvitavast üritusest ei ole kunagi liiga hilja rääkida, isegi kui see on juba peaaegu pool aastat tagasi toimunud.
Üritus(esimene kord oli kinnine võistlus, näis mis tulevik toob) toimus 21. augustil Lääne-Virumaal Rakvere külje all Levalas, kus ilusal laupäeva hommikul said kokku 13 ekipaaži võrrinautlejaid(registreerunute seas oli ka NSVL meister motopallis!), kes olid otsustanud testida tavalise "punnvõrri" vastupidavust kolme tunni jooksul mööda põlluteed...
Kella 10-st võis tutvuda rajaga ja remontida-ettevalmistada sõiduriist kell 13.00 alanud "maratonsõiduks". Ometi ei olnud ettvalmistused kõigi jaoks edukad, paar meeskonda starti ei jõudnudki, lisaks oli üks võrr stardis, mille mootor ei käivitunud ja stardist läks otsejoones box-i, kus mehaanikud asja üle füüsiliselt juurdlema hakkasid. Lõpuks see võrr ikkagi liikuma saadi ja üsna nobedalt.
Üks meeskond suutis stardis oma sõidukilt sadula, aga see kõik oli alles suure asja väike algus...

Sõit jätkus omasoodu nagu kestvussõidule kohane toimus juhivahetus(tõsi üks väga tegija meeskond oligi ühemeheline ja sõitis kolm tundi lõpuni ilma sõitjat vahetamata), seda küll mõistlikuse piires, et järjest sõitmine liiga palju hilisemaid probleeme ei tekitaks, sest rajal oli ainult üks 200m sirge ja sile teelõik, ülejäänud oli traktoriga "enam-vähem" siledaks lükatud heinamaa.
Sõidu alguses tegi meie meeskond(nr.12) vahetusi liiga tihti ja seetõttu kaotasime paar ringi, mis kulus juhi vahetuseks, hiljem toimusid vahetused harvemini ja kiiremini, sest luges võistluse jooksul läbitud ringide arv. Kui veel enda meeskonnast rääkida, siis tehniliselt kestis tehnika sõidu lõpuni, kuigi alguses arvas üks "kaaskannataja", et kui paar ringi sõidame, siis on hüva tulemus juba küll. kaks korda tuli kett maha, esimsel korral mõlema hammasratta pealt ja ajakaotus selle probleemi kõrvaldamiseks umbes 5 minutit(selle ajaga oleks läbinud umbes 3 ringi). Teisel korral tuli õnneks ainult tagumise hammasratta pealt maha ja läks peale tagasi peaaegu sama kiiresti kui maha tuli Wink
Samas oli huvitav teha fotosid raja äärest ja vastutulevad tehnikaspordi huvilised näitasid rajalt korjatud võrri osi, kaotused oli alates tuledest, lõpetades mutrite-poltide ja süütemängu osadeni... aga sõit kestis endiselt heas tempos, sest adrenaliin oli veres ja ega siis ju füüsilist pinget ja valu keegi ei tunne...

Korralduslik pool oli sellise vabaõhu- ja pereürituse puhul hästi teostatud: kohtunike ala, kus sõitu käigult kommenteeriti,
ringide märkimine et nii sõitjatel kui ka pealvaatajatel oleks asjast otsene ülevaade ja loomulikult meditsiinipunkt koos kogenud meditsiinipersonaaliga. Ja kindlasti ei saa ilma poodiumita. Samuti ei saa mainimata jätta meediat, tänu kellele saamegi praegu neid pilte vaadata: Korrespondent 1 ja Korrespondent 2

Meie meeskond suutis 3 tunniga läbida tagasihoidlikud 119 ringi, mis teeb 71,4 km, seda on peaaegu sama palju, kui Tallinnast Viitnale ainult et mööda põldu...
Nagu igale tõsisele võistlusele kohane järgnes sellelegi õhtul afterparty koos grillimise ja saunaga.
Kogu selle asja juures vajas 1/3 meeskonnast õmbelemist ja 3/3 olid järgmisel päeval voodireziimil.

Siinkohal kasutan võimalust, et tänada sponsorit- kütusefirmat Premium 7, mis varustas kõik ekipaažid kütuse ja õliga!

Pildi ja videomaterjali üritusest saab näha järgnevatelt aadressidelt:
Pildid1
Pildid2
Pildid3
Video
Artikel Virumaa Teatajas
Vasta
#2

Paistab igati tore üritusega on teil tegemist olnud, pange samas vaimus ja proovige ka meie üritustest osa võtta kõik me ju ühe asjaga tegelejad. Jõudu ja jaksu.

Tarmo
http://www.abjatehnikaring.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne