Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Ma ei pea sind üldse lolliks inimeseks. Juba sellepärast et sa saad aru-- kui küsid saad targemaks. Teiseks pole sa loll vaid fanatt kui sa selle ka valmis teed. Esimesed punktid on lahendatavad umbes aasta jooksul ja kõvasti raha ja aega. Selle ARK koha pealt on asi nutune. Sinna võib minna teine aasta ja ja tulemus on???
Amortide laagrite ja kahvli koha pealt pole vaja üldse midagi teha. Need nii kõva varuga et oi oi oi.
Väike probleem on esikahvli põõrdlaager. See kipub üles ütlema.Kui seda aga korralikult määrida ja reguleerida siis pole hullu.
Ega seal midagi rääkida pole tuleb tegutseda. Seal tulevad väga individuaalsed probleemid välja millele PEAD ise lahenduse leidma.
Mõned soovitused.
Ära alustagi kui sul pole aega ja püsivust. Raha on teisejärgulisem aga seda ikka läheb sinna no nii 10-15 kilo.
Kõik asjad mida hakkad tegema mõtle lõpuni põhimõtteliselt valmis (nagu malemang). Jooksvate küsimustega tegeled töö käigus.
Toon teise punkti kohta näite. Mehed hakkasid IZ tsopperit tegema. Esimesena vaja sadul madalamaks lasta. Teeme. Tegidki. Jäi pooleli. Toodi minu kätte. Hakkasin mõtlema ja avastasin et ratas ei käi enam ringi kui vedrud allapoole vajuvad. Nendel oli ratas puki otsas ja ruumi küll. Tuli ka tagakahvel pikemaks teha. Ja oi kui palju muud veel.
Nüüd sõidab ratas täies hiilguses ringi.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Veel üks asi. Nii suure mootoriga tahad ka kindlasti panna taha laiemat kummi.
See on raskendatud põhjusel et kardaan käib juba originaalkummist väga lähedalt mööda.
Urali raam on sellepärast parem et tal käib tagumine kahvel väljapoolt raami. Siis on seal rohkem ruumi opereerida.
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
aga mida ma teen radikaga ? lihtsalt panen selle ette ja kõik ?
Postitused: 834
Teemad: 60
Liitus: Sep 2003
Maine:
0
njah siis tuleks mingi väiksema aparaadi radikas panna,parim oleks mõne lääne mootorratta oma
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
No kui läheb ilgeks jamaks selle radikaga siis võiks ju ikkagi vaadata sappari mootori poole ? või mis te arvate ?
Postitused: 129
Teemad: 9
Liitus: Feb 2003
Maine:
0
Zaporozhetsi mootoriga on neid tehtud varemgi. Tore projekt oleks!:eureka
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Radikas ei pea üldse nii suur olema kui autol ees on. Natuke soendusradikast suurem peaks asja ära ajama küll. Motikal ju mootor ka lahtiselt ja saab ümberringi jahutust.
Kunagi üks Lada sõitis Leningradis omal esimese otsa natuke sassi. Radikas puru aga Saaremaale vaja sõita. Viskas siis radika eest ära, autoapteegist kaks rohupudelit lõdvikutele pimedaks ette ja kodupoole ajama. Kui kiirus üle 70 siis hakkas natuke üle kuumenema. Muidu ajas soendusradikas uhkelt asja ära. Oli sügisene aeg ja temp. väljas kusagil 10 kraadi juures.
Postitused: 784
Teemad: 63
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
mitme liitrine on saabi/fordi v4 ?
ning mis mootori tasuks ikkagi sinna aretada ytleme kui raha oleks 14 k ,et terve motikas valmis teha .
Ja mis mootor sobiks kõigeparemini ARKI karmide seadustega ?