Honda GX160 mootor
#1

Pealkirjas nimetet mootor läks pinnasetihendaja pääl katki. Ütles poksti ja siis sussssssssssss.., karterist killud väljas.
Kui kellelgi lugupeetud kaaskodanikest mõni selline ka surnuna aga terve plokiga vedelema jäänud, oleksin huviline.
[Pilt: hon_gx160.jpg]

loll on loll olla.
Vasta
#2

Kui, kellelgi kunagi sarnane mure peaks tekkima, siis üks alternatiivne variant mida kasutasin:
http://www.hortulus.ee/index.php?lang=est&main_id=2&cat_id=12&product_id=712

Hiinakate kloon, enam kui pool odavam originaalist, esialgu töötas sügise päris kenasti.

loll on loll olla.
Vasta
#3

Tegid miskise flantsi tampija ja mootori vahele, et hiinakas külge sobitada?
Ühel siin kinnitusavad ei klappinud ja aretama ka ei hakanud (kliendi massin).

Tundub, et siis neid Honda mootoreid ikka kustub. Muidugi pole need enam esimeses nooruses ja tont-teab kui tihti hooldatud...
Vasta
#4

(17-12-2010, 02:01 AM)mrt36 Kirjutas:  Tegid miskise flantsi tampija ja mootori vahele, et hiinakas külge sobitada?
Ühel siin kinnitusavad ei klappinud ja aretama ka ei hakanud (kliendi massin).

Tundub, et siis neid Honda mootoreid ikka kustub. Muidugi pole need enam esimeses nooruses ja tont-teab kui tihti hooldatud...

Minul oli see kümne aasta kogemuse kestel esimene kord näha kuis seesinane Honda päriselt katki läheb, ennemalt noid päris pommikindlaks pidanud.
Ei flantsi pold lisaks tarvis, plokk täitsa täpne koopia, kinnitused kõik sobisid. Võll vahetati kohapeal ringi, kuna ka Tallinna laos polnd õige mõõdu võlliga mootort. Hakkasin uut peale kruttima kui leidsin, et rihmaratas ei passi külge. Tellitud sai 19mm võlliga, kohaletulnud hiinakas aga 20mm oli.
Lisaks soetasin uued poldid mootori ja rihmajooksu vahelise pleki kinnituseks (tolle külge käis veel rihmakate), sääl võlli ümber neli poldiauku. Hondal olivad need tollimõõdus, hiinakal meetermõõduga. Ei tea, kas too Honda asi, või seepärast, et kogu apastraat briti päritolu olnd.




loll on loll olla.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne