Nissan Laurel ´87.
Photo 

   
  Sul Rando ei ole mootor kuskile vahetatud, Sul neljanda põlvkonna Laurel ja seal peabki peal olema LD 28, tuleb välja, et nelljas-viies põlvlkond kattus viimasel 1987 tootmisaastal. "Vanu" veel müüdi aga uued olid ka juba turul, RD 28 mootoriga. Kerede vahe ilmneb eelkõige taguotsast vaadeldes... Smile Viiendal põlvkonnal suunakad pidurituledest ülevalpool ja palju pikemad. Pilt väikse mõõduga aga hetkel polnud vägevamat võtta... Rolleyes
Mul käigukast 4 käiguline Jatco 4N71, see jäi nii nagu RD 28 mudelil pidigi olema. Viimane punane Laurel veeres omal neljal veljel uljalt Tartust-Tallinna, see siis üks ühele nagu Sinu soetatud, sellel 3 käiguline automaat. Kõrvuti kogemusega isiklik arvamus on, et neli käiku on parem, Laurelite käigukastid on üleüldse väga erksad. Usun, et selle viimase soetatud punase Laureli omanik arvas viimase hetkeni, et olen mingi naljategija, et jaa-jaa kindlasti tuleb mingi naine üksipäini rongiga Tartusse selle jaoks, et mingi vanaraua hunnikuga omal käel minema paarutada...Big GrinBig GrinBig Grin

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
Photo 

Korrektsem pilt.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta
Photo 

01.12.2017 oli fantastiline ilm korraks. Meie Laureliga oleme hea elu ja tervise juures jätkuvalt.  Smile


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Libedus ja tagavedu Rolleyes
Vasta

Jälle aastaring koos. Ja meie Laureliga jätkuvalt olemas!  Smile See aasta oli küll suvekuudel veidi vähem läbisõitu ootamatute takistuste pärast aga "vanad ja visad" nagu me oleme, saime lahendatud olukorra. Ja kui suvel ei saanud päikeseloojangusse kimada, mis sellest, talvel ongi vaja seda palju vähem oodata, millal päike loojuma hakkab (loe: polegi teist üldse).  Big Grin
   Sõnadesse mittemahtuv tänu Bristols Tex-ile tehtud töö eest! USSRV4 ja ladu24 samapalju tänu väärt! Ja meie lugu jätkub, soovin Teilegi uueks aastaks, et kõik mis on väärt võitlemist, ei jääks Teie enda otsuste taha takerduma!


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Uskumatu aga jälle 365 päeva kokku jooksnud. See aasta ei jäänud mitte midagi tegemata ega kuhugi sõitmata. Jõudsime oma "pika nina ja kapotiga" igasse Eesti otsa ennast toppida. Minu jaoks on see auto iga päevane kaaslane. Aastaringselt väljas ja teel, lihtne tööle sõit ja tagasitulek on päeva parim osa, sest see on puhtalt aega iseendale ja temaga koosolemise aeg. Ma ei väsi ega tüdine. Eks muidugi kohati on kerega probleeme aga ega ma ise ka nooremaks ei jää, ei pahanda, vaid lapin. 
  Isegi, kui mulle tanklas sõidab kõrvale Bugatti Veyron ja teisele poole Dodge Charger ja mõlema omanikud vaatavad mind sellise näoga, et mingi opakas maakas kuskilt sõna otseses mõttes maa alt välja roninud Tšernobõli aegse liikuriga...teen ma neile kahtlematta uuesti silma Wink ning tuiskan väga rahulolevalt edasi. Sest see auto on minu enda valik, mitte olude ja elu sunnil.
  Ja olen jõudnud esimese olulise verstapostini, mille poole aastaid püüelnud. Olen võimaldanud ühele tublile Jaapani imele koodnimega LD 28 läbisõiduks üks miljon kilomeetrit, nüüd juba paar tuhat rohkemgi. Mootor aastast 1984, kulunud kaks keret. Aga see teadmine on nii paganama hea! Hea on teada, et on siiski loodud midagi kestma, mitte toetama tarbimishullust ja siis viriseda, kui suure "ökoloogilse" jalajälje jätame ja kogu maakera rikume.
  Järgmine verstapost võiks olla hetkel näiteks mootorit teenindava kere kolmekümne viies juubel ja paarsada tuhat üle miljoni. Jälle siht, kuhu edasi püüelda. Ja nii meie saaga Laureliga jätkub.  Rolleyes

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Miljon km on muidugist uhke verstapost. 
Ja pikk nina on auto puhul sageli kenam kui inimestel Smile 
Aga kust see miljon kokku tuleb? Kui viimase 15a jooksul on registri järgi sõitnud 150tkm, siis peaks need ülejäänud 850 tuhat kilomeetrit kusagilt mujalt pärit olema...
Vasta

Äll Pandi Dodge sõitis mill miili.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Ärge irvitage selle milli üle, ka siinmaal on selle läbinud autosid. Sõiduautosid....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Las irvitavad. Neid "ninatarku" on igal pool ja igas asendis ja alati.
Kui mootor sai pandud teise kere peale, siis sai ka kilomeetri näit nullitud, et hakkaks nagu kõik "otsast peale". Eelmine kere suri 600 + tuhande pealt ära. See auto on minu igapäeva kaaslane ja see kere viimased 13 aastat kaaslane. Teie otsige ja tehke "oma statistikat" palju soovite.

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Võtad maha oled paha,paned juurde oled paha.
Las koerad hauguvad,karavan liigub edasi.
Vasta

(25-12-2019, 01:40 AM)Marko Kirjutas:  Ärge irvitage selle milli üle, ka siinmaal on selle läbinud autosid. Sõiduautosid....

(25-12-2019, 14:14 PM)eliisa25 Kirjutas:  Las irvitavad. Neid "ninatarku" on igal pool ja igas asendis ja alati.
Kui mootor sai pandud teise kere peale, siis sai ka kilomeetri näit nullitud, et hakkaks nagu kõik "otsast peale". Eelmine kere suri 600 + tuhande pealt ära. See auto on minu igapäeva kaaslane ja see kere viimased 13 aastat kaaslane. Teie otsige ja tehke "oma statistikat" palju soovite.

(25-12-2019, 20:04 PM)roosteuss Kirjutas:  Võtad maha oled paha,paned juurde oled paha.
Las koerad hauguvad,karavan liigub edasi.

Lihtsa küsimuse peale "kust see mill tuli ?" tulid siis sellised kenad ja sisukad vastused, igati tehnikafoorumi väärilised. Küsija sai ka teada kes ta on... no okei, võtame teadmiseks, ikkagi tehnika foorum. Lihtsatel küsimustel on olemas lihtsad ja võimalik, et ka viisakad vastused.

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

[quote pid='491349' dateline='1577306679']

Lihtsa küsimuse peale "kust see mill tuli ?" tulid siis sellised kenad ja sisukad vastused, igati tehnikafoorumi väärilised. Küsija sai ka teada kes ta on... no okei, võtame teadmiseks, ikkagi tehnika foorum.  Lihtsatel küsimustel on olemas lihtsad ja võimalik, et ka viisakad vastused.
[/quote]

Vastus lihtne,kui autot müüakse siis keritakse näitu maha aga antud juhul on juurde keritud,nagu vene ajal veoka juhid tegid...
Vasta

(25-12-2019, 01:29 AM)spitfire Kirjutas:  Äll Pandi Dodge sõitis mill miili.

Mis väärtus on sellel postitusel?

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Iga teema suund ja olemus on omaniku enda valida. 
Kõigile küsimustele ei jõua või ei tahagi vastata. Ja ei peagi. Kes vähegi teemasid algatanud on, teab omast käest.
Eks tuleb seegi välja, kas parem on, kui keegi üldse ei segaks Smile
Vasta

(26-12-2019, 00:59 AM)Marko Kirjutas:  
(25-12-2019, 01:29 AM)spitfire Kirjutas:  Äll Pandi Dodge sõitis mill miili.

Mis väärtus on sellel postitusel?

Et kuussada tuhhi on veel minna selle verstapostini. Rõhk sõnal miili
Selline ülalpool mainitud verstapost on üldjuhul uudiskünnist ületav, dokumenteeritud juhtumil. SusanneUndi tisside järel muidugi.
Tegelikult oleks auto-motost olnud ootuspärasem reaktsioon, et "mis Dodge ? see on ju seal tegelikult Plymouth Duster" ! Aga noh, mis seal ikka, millegi pärast läks nagu alati..

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Mis siin joriseda. Omalgi oli kunagi soomest toodud milline mersu takso. Koos takso dokumentatsiooniga. 2 mootori lappamist ja üks kere vahetus.
Vasta

(21-03-2015, 22:58 PM)eliisa25 Kirjutas:  Kui jagasin läbisõidu ja spidomeetri algse ja praeguse näidu aastatega, mis Laurel minu käes olnud siis aasta keskmiseks kujuneb 22 tuhat kilomeetrit. Minu käes oleva ajaga olen kokku ajanud 130 tuhat ja tiba peale kilomeetreid. Mootor mis Laureli peal jahvatab aga juba 600 tuhandeid ühikuid.

Aga siis asjalikku juttu ka: selline oli seis autori enda sõnul siin foorumis aastal 2015. Mnt-sse on deklareeritud siit edasi 50 tuhhi. 
Keegi ei pea midagi põhjendama, eks meil on kõigil erinev mata õps olnud, tühja sellest, lihtsalt uudis jäi nüüd ära.

Edit: ja aastal 2017 rehkendab peategelane alljärgnevalt:

eliisa25
30 eluaastal veermiku ja 700 000 ühikuid jahvatava mootori koostöö sujub ja kogu kupatus toimib nagu ühelt autolt oodatakse. Osaleb igapäevaselt  Eesti teede kulutamises ja trotsib meie kliimat.Arvestades tänapäeval antava 150 000 garantii puhul, läheb mul viies ring...

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Tervitus poisid! Kuidas elu, kuidas tervis?  Smile
Muudkui rehkendate siin? Tublid. Mina kuulun sellesse rühmitusse - nagu korralik poliitik - ei kinnita ega lükka midagi ümber. Minul ei ole peale iseenda midagi vaja kuskil ega kellegile tõestada. Cool
Kuid järjekordne aastaring on täis kerinud ning mina võin puhta südametunnistusega deklareerida, et Laurel on elu ja tervise juures ning osaleb jätkuvalt igapäevaselt minu ustava kaaslasena. Peale seda, et suvel "suri vanadusse" kõrgsurvepumba rihm, sest minul ei tulnud meeldegi, et seal ka ju rihm on... Big Grin mis enamusele tänapäeva liikurvahenditele oleks päädinud mootori matusega. Kuid see oli väga informatiivne juhtum minu jaoks, sest nüüd tean, et Laureli puhul on võimalik automaatkäigukasti käima tõmmata. Päris nii muidugi ei saa, et kaks meest tagant lükkavad...kuid teise auto sabas, kuskil 70 km/h hoog, drive sisse ning toimib. Olen legende sellest kuulnud, kuid seda, et see legend enda istumise all iga päev on...minu imetlus selle auto vastu aina kasvab!

Jawa, mis siis muu...Laureleid ka mõni. Smile
Vasta

Selle rihma pärast sai aastaid tagasi Bluebirdiga Tartus kõvasti aega veedetud, lihtsalt sai otsa ja koju tagasi pealinna sain
öösel nelja paiku.
Vanemaid mersusi automaatkastiga saab ka käima tõmmata samal viisil, autoabi kunagi sikutas mu 126 mersut kui starter maha põles.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne