#1

Tahaks lihtsalt teada kumb variant oleks targem ,et kas osta väga heas korras vjatka mis ei vaja tegemist või siis osta mõni halvemas korras ning ise korda teha :smug
Kui palju yltse yks korralik vjatka maksab ?
Palju läheks maksma vjatka kapitaal remont ?

kõike seda kysin selle pärast ,et enne suve natuke on plaanis osta yks vjatka sest see on niiiiii armas motoroller Toungue
Vasta
#2

Kõik sõltub sellest, kas Sa ise oskad tehnikapoolega midagi teha või mitte. Juhul kui vastus on ei, siis soovitaks pöörduda hoopis mõne välismaise rolleri poole.

Vene masin tahab siiski saada hoolast kätt ja ka korralik Vjatka hävib puuduliku hoolduse tõttu väga kiiresti. Pealekauba ei ole tema kiirusomadused suuremad asjad. Lisaks veel ka vajadus omada A-kati lube. Esimene ettejuhtuv politseinik võtab lubadeta ja numbrita Vjatka kindlasti teelt ära.

Kokkuvõttes: Vjatka omamine on teatud stiili väljendus ja selleks tuleb teha kompromisse. Küla- või linnavahel niisama kummivilistamiseks teda osta pole mõtet.

Asp
Vasta
#3

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Aspelund
Kõik sõltub sellest, kas Sa ise oskad tehnikapoolega midagi teha või mitte. Juhul kui vastus on ei, siis soovitaks pöörduda hoopis mõne välismaise rolleri poole.

Vene masin tahab siiski saada hoolast kätt ja ka korralik Vjatka hävib puuduliku hoolduse tõttu väga kiiresti. Pealekauba ei ole tema kiirusomadused suuremad asjad. Lisaks veel ka vajadus omada A-kati lube. Esimene ettejuhtuv politseinik võtab lubadeta ja numbrita Vjatka kindlasti teelt ära.

Kokkuvõttes: Vjatka omamine on teatud stiili väljendus ja selleks tuleb teha kompromisse. Küla- või linnavahel niisama kummivilistamiseks teda osta pole mõtet.

Asp

Tehnikast jagan piisavalt ,et see masin hätta ei jää .Mind ei huvita ta kiirus omadused ja ma ei taha mingit kyla vahe pilli ...jne
Tahan stiilset rollerit millega saaks linna sõidud rahulikult ja vaikselt tehtud Smile

Korgitsale meeldivad stiilsed asjad Cool
Vasta
#4

tia kallis see vjatka on kui endale tahaks osta ja kas nende juppe liigub ja kas ta vastupidav on ?
Vasta
#5

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigo
tia kallis see vjatka on kui endale tahaks osta ja kas nende juppe liigub ja kas ta vastupidav on ?

Mootor ei pidand olema vastupidav yltse Sad
aga netis surfamise käigus ma leidsin yhe vjatka millel oli taha pandud kaasaegse rolleri mootor ja ratas ....ehk siis kogusysteem .........nägi välja nagu tavalinegi roller aga kas seda eestis saaks teha .... ARK lubaks ?
Vasta
#6

kas kellegil on sellest rattast pilti ?
Vasta
#7

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: g3arh3ad
kas kellegil on sellest rattast pilti ?

pane google otsingusse sõna vjatka ja sealt tuleb neid pilte Smile
Vasta
#8

Vjatka aeglaseks sõiduks ette nähtud. Vastupidavus väga vilets. Valgustehnika pea olematu. Aga väga stiilne küll.
Mis rolleri mootori sinna taha plaanite panna. Elektron oli Vjatka järeltulia. See samasugune mänguasi.
Vasta
#9

Ma soovitaksin Tuulat juba -- el starter, neli jalakäiku, võimsam kolviloputaja ja elektrisüsteem stabiilsem tagakiik jne
kuigi mõnele Tuula välimus ei meeldi.

Räsitud Tuula/vjatka saad 500-2000 kätte
täielikuks renoveerimiseks kulub 1000-10000 krooni

Kui korralikult ära teed, siis vahitakse päris kõvasti -- eristub massist, need pinisevad 50sed hiinasääsed on juba üsna tavapärasteks juba muutunud
Vasta
#10

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Kenu
Ma soovitaksin Tuulat juba -- el starter, neli jalakäiku, võimsam kolviloputaja ja elektrisüsteem stabiilsem tagakiik jne
kuigi mõnele Tuula välimus ei meeldi.

Räsitud Tuula/vjatka saad 500-2000 kätte
täielikuks renoveerimiseks kulub 1000-10000 krooni

Kui korralikult ära teed, siis vahitakse päris kõvasti -- eristub massist, need pinisevad 50sed hiinasääsed on juba üsna tavapärasteks juba muutunud

jah...tuulal ei ole välimust ollagi :haige
Vasta
#11

tuula on väga ilus ratas aga...

Tuula mootor on väga ebatöökindel - kuna generaatorstarter on väga raske ja tavaliselt tasakaalust väljas siis 90% tuuladest vajab umbes 1000km järel väntvõlli raam(rull)laagri ja simmeri vahetust... aitab muidugi tasakaalustamine ja skf\'i laager (800.-).

Aga sõitmiseks on tuula harjumatule isikule väga ohtlik - raske masin, kõrge raskuskese ja laiad ääred - kui vajuma hakkab, ja jalga üritada maha panna siis kipub jalaluid lõhkuma...

ja normaalne maanteekiirus on kuskil 70km/h.

aga mulle see masin ikkagi meeldib!
Vasta
#12

Hangi üks pees mootoriga ja dokumentideta vjatka ja üks sodiks sõidetud tänapäevane 50cc roller...
ja paned vjatkale selle tänapäevase rolleri tagkiige/mootor/ratas tüki. See ristsugutamine ei tohiks küll ühelgi inimesel, kes on ennem ka mutrivõtit käes hoidnud üle ühe nädalavehetuse aega võtta...
ja siis on sul ilus roller, mis ei vaja ka lube ega ka dokumente. Ainuke puudus, et natukene raskem kui plastmassroller...
Vasta
#13

jah......kõik tore jne ....aga ARK keelab sellist tegevust Sad kuigi peaks uurima Smile
Vasta
#14

Tsitaat:Originally posted by oldmoped
Hangi üks pees mootoriga ja dokumentideta vjatka ja üks sodiks sõidetud tänapäevane 50cc roller...
ja paned vjatkale selle tänapäevase rolleri tagkiige/mootor/ratas tüki. See ristsugutamine ei tohiks küll ühelgi inimesel, kes on ennem ka mutrivõtit käes hoidnud üle ühe nädalavehetuse aega võtta...
ja siis on sul ilus roller, mis ei vaja ka lube ega ka dokumente. Ainuke puudus, et natukene raskem kui plastmassroller...

siis oleks kasulikum võtta juba korraliku Lääne rolleri mootor, midagi 80-100cccm, sest vjatka arhailise välimusega ei sobi 50ccm mootori armetu pinin üldse kokku.
Ei usu et ARK-ga probleeme tekib, mootorit nad üldjuhul ei vaata, peaasi, et kerenumber passis olevaga kokku läheb
Vasta
#15

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: korgits
jah......kõik tore jne ....aga ARK keelab sellist tegevust Sad kuigi peaks uurima Smile

kuidas siis ARK saab seda keelata - 50cc mootoriga rolleri puhul on ju tegu mopeediga... ja mopeed ei kuulu regamisele, ülevaatusele jne...ainus konkreetne nõue on, et sõites peab ees põlema valge esituli. Tehasemopeedide puhul on öeldud, et peab vastama valmistajatehase tingimustele... aga kuskil ei ole öeldud, et ise ei või mopeedi ehitada.
Vasta
#16

ehitasin aastaid tagasi kolmerattalise võrri. sellise üliväikese. kord peeti kinni küll ja riieldi, aga seaduslikku alust neil riidlejatel vist polnud jah. esituli oli ka ees. aga ärme hakka arutlema selle üle, kui kindlalt ei tea. seega teen ettepaneku vastata inimestel, kes kindlalt teavad, küsimusele:

MIS PIIRANGUD ON ISETEHTUD MOPEEDIDELE?
Vasta
#17

Karta on, et sellele küsimusele on võimatu ühest vastust saada kuna Eesti seaduste järgi ei ole mopeed mootorsõiduk! Ja sellest tulenevalt ei saa talle olla ka mingeid erilisi tehnilisi nõudeid määratletud peale selle mis on mopeedi definitsioonis, et: kuni 3 ratast, juhtrauaga juhitav, kuni50cc ja kiirus kuni 45km/h.
Sõites peaks kehtima tavaline LE, nagu kõigigi liiklejate puhul: Peab kandma kiivrit, põlema ees valge esituli, ei tohi üldkasutavatel teedel juhtida alla 14aastane isik ja 14-16 aatasel juhil peab olema spetsiaalne mopeedijuhiluba...

Erinevates riikides on mopeedidele kehtestatud erinevad tingimused - soomes on mopeedid arvel, vaja liikluskindlustus. Rootsis on nagu meil. USA ja Canada on osariigiti erinevad nõuded - mõnes kohas on nõutavad pedaalid, mõnes kohas automaatsidur, mõnes kohas on ainult võimsuse, mitte kubatuuripiir jne jne jne

Arvata on, et peale EU\'sse jõudmist ka meil seadusi muudetakse ja vastavalt ka mopeedile täpsed tehn. nõuded defineeritakse. Aga sinnamaani...

Ja ise loodan, et koos EU\'ga muutub eestis legaalseks ka \"mopeedauto\"...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne