Hüdrosüsteem lakkas t-40 töötamast
#81

originaal on välja visatud, seal ei ole midagi. Näg8in, kui lisasin õli juurde, kui ei töötanud. Arvasin et õli viga esiteks. Rolleyes
Vasta
#82

Need ringidega tähistatud voolikud mõlemad tagasivoolud. Üks roolivõim ja teine hüdrosüsteem. Mõlemad lähevad filtrisse. 
Arvesta sellega,et päris ilma surveta need torud pole. Õli läbi filtri surumiseks on vaja arvestatavat survet. Eriti kui filter kinni ja rakendub möödavoolu klapp. 

Mingit suvalist filtrit sinna ka toppida ei maksa. Vooluhulk on päris soliidne. Mootori õlifiltrid lihtsalt ei suuda seda kogust alla neelata ja surutakse kokku ja tolku nemaa.
Pese originaal puhtaks ja kõige kindlam.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#83

(28-02-2019, 10:06 AM)Daff Kirjutas:  Need ringidega tähistatud voolikud mõlemad tagasivoolud. Üks roolivõim ja teine hüdrosüsteem. Mõlemad lähevad filtrisse. 
Arvesta sellega,et päris ilma surveta need torud pole. Õli läbi filtri surumiseks on vaja arvestatavat survet. Eriti kui filter kinni ja rakendub möödavoolu klapp. 

Mingit suvalist filtrit sinna ka toppida ei maksa. Vooluhulk on päris soliidne. Mootori õlifiltrid lihtsalt ei suuda seda kogust alla neelata ja surutakse kokku ja tolku nemaa.
Pese originaal puhtaks ja kõige kindlam.

Ei ole nii sest originaalfiltris on möödavooluklapp filtris sees ja pole ka arvestatavat survet õlifiltril vaid möödavooluklapp hoiab survet alla 1 baari.
Selline on Belarusi filter seest:
[Pilt: ris76.jpg]
Selle plekist ja sõelast tehtud elemendi asemele mis peeneid osakesi ei püüa pnnakse pappelement näiteks BMW ja kui element on lühem siis üles seib ja kummitihend elemendi peale ja vedru mis seda kõike vastu põhja surub.
Toimib väga hästi.
Vasta
#84

(28-02-2019, 10:00 AM)2715 Kirjutas:  ...
Filtrist ei mahu kindlasti kõik õli läbi nagu paljud arvavad vaid 1/10 kuni 2/3 ja ülejäänu läheb filtris oleva klapi kaudu mööda filtrist.
Aga iga ring läheb mingi kogus läbi ja lõpuks saab õli puhtaks.
...

Ning esimese ringiga kohe kindalsti ei ole mõtet sinna toppida 10-mikronist filtrit. See ummistub esimese pangetäie peale...
Mingi 30 oleks esimeses lähenduses paras. Püüab kinni suuremad puulehed, naabrinaise stringid ja kruusakivid. Kui need käes, saab peenemaga ka tolmu ja šlammi püüdma hakata.
Vasta
#85

(28-02-2019, 10:06 AM)Daff Kirjutas:  Pese originaal puhtaks ja kõige kindlam.

Paak on seest tühi, pole midagi pesta Sad
Vasta
#86

(28-02-2019, 11:03 AM)2715 Kirjutas:  
(28-02-2019, 10:06 AM)Daff Kirjutas:  Need ringidega tähistatud voolikud mõlemad tagasivoolud. Üks roolivõim ja teine hüdrosüsteem. Mõlemad lähevad filtrisse. 
Arvesta sellega,et päris ilma surveta need torud pole. Õli läbi filtri surumiseks on vaja arvestatavat survet. Eriti kui filter kinni ja rakendub möödavoolu klapp. 

Mingit suvalist filtrit sinna ka toppida ei maksa. Vooluhulk on päris soliidne. Mootori õlifiltrid lihtsalt ei suuda seda kogust alla neelata ja surutakse kokku ja tolku nemaa.
Pese originaal puhtaks ja kõige kindlam.

Ei ole nii sest originaalfiltris on möödavooluklapp filtris sees ja pole ka arvestatavat survet õlifiltril vaid möödavooluklapp hoiab survet alla 1 baari.
Selline on Belarusi filter seest:
[Pilt: ris76.jpg]
Selle plekist ja sõelast tehtud elemendi asemele mis peeneid osakesi ei püüa pnnakse pappelement näiteks BMW ja kui element on lühem siis üles seib ja kummitihend elemendi peale ja vedru mis seda kõike vastu põhja surub.
Toimib väga hästi.

väliselt sarnane filter ka t-25 peal ju.
Vasta
#87

(28-02-2019, 11:03 AM)2715 Kirjutas:  
(28-02-2019, 10:06 AM)Daff Kirjutas:  Need ringidega tähistatud voolikud mõlemad tagasivoolud. Üks roolivõim ja teine hüdrosüsteem. Mõlemad lähevad filtrisse. 
Arvesta sellega,et päris ilma surveta need torud pole. Õli läbi filtri surumiseks on vaja arvestatavat survet. Eriti kui filter kinni ja rakendub möödavoolu klapp. 

Mingit suvalist filtrit sinna ka toppida ei maksa. Vooluhulk on päris soliidne. Mootori õlifiltrid lihtsalt ei suuda seda kogust alla neelata ja surutakse kokku ja tolku nemaa.
Pese originaal puhtaks ja kõige kindlam.

 Selle plekist ja sõelast tehtud elemendi asemele mis peeneid osakesi ei püüa pnnakse pappelement näiteks BMW ja kui element on lühem siis üles seib ja kummitihend elemendi peale ja vedru mis seda kõike vastu põhja surub.
Toimib väga hästi.

Tegelt on müügil ka papist filter nende alumiinrõngaste asemele tänapäeval....
https://www.periko.ee/et/a/hudrosust.fil...-43x95x200
Vasta
#88

Neid ei julge väga kasutada ükskord see poegis ja papijuppe kõik süsteem täis.
Pealegi vanemal peaks olema filtri topsik väiksem kuhu pikkuselt ei mahu.
Neid plekist ja sõelast kettaid polevat aga enam poest saadagi.
Vasta
#89

Vasta
#90

(28-02-2019, 10:02 AM)pannkook Kirjutas:  originaal on välja visatud, seal ei ole midagi. Näg8in, kui lisasin õli juurde, kui ei töötanud. Arvasin et õli viga esiteks. Rolleyes


Pm kui huvi siis mingi summa eest leiaks orginaal pestava filtri asjad riiulilt, mis vajavad puhastamist.


Nb! kui uus võtta siis ei tasu vanaga joosta a kui mõni muu detail nende paigaldamiseks puudu siis selle leiaks.
Vasta
#91

pean oma välja kiskuma ja vaatama, millest see üldse koosnes ja kuda ehitatud oli ja siis vaatama, kas sellel teisel midagi paagis olemas on või ei.
A oma ehitatu väljapoole siis välistasite jahh? Sad
Vasta
#92

Nonii, vana viga tuli tagasi. Toona sai süsteemi tööle ja filtri lisamine süsteemi jäi loomulikult koheselt soiku... Sad
Õnneks leidsin selle teema ja see värskendas mu mälu.
Kui rool on kerge ja töötab, siis peaks ju õlipump sisse olema lülitatud, ehk muhv korras?
Siis ei jää vist muud üle, kui jälle selle klapi kallale minna.... Big Grin
Soovitage head ja lihtsat vahele pistetavat filtrit. Ega ta paha vist ei teeks, kui kidusid kinni püüaks....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne