Malmi keevitamine??
#21

(22-01-2021, 15:06 PM)MeelisV Kirjutas:  
(21-01-2021, 14:51 PM)muska71 Kirjutas:  ega otseselt ei pea keevitama,aga huvi pärast võiks.mootoril kolme soonega rihmaseib ja äärmine katki.varjant on ka jätta treipink 2 rihmaga ja kolmas soon üldse maha treida.hetkel nö ajutiselt mootorilt seib maha tõmmata või pressida ja uuele õigele mootorile pääle pressida.

sai vahepeal suht tige hüdropress valmis voolitud ja pressimine ei ole enam probleem.leidsin ka ca 250mm kolbega ühepoolse tigeda silindri ja see raske raudkolakas vaja nüüd pressiga paaritada ja välja mõelda kuidas kolb silindrisse tagasi pressida ja siis hää küll.

kui mõte on uusi kogemusi omandada siis jah ja kui katkine ratas on kulumata/uus - võiks ju proovida/õppida
samas kui ratas on kulunud profiiliga pole tal ju pikka iga enam
mõistlik mõte oleks asendada rihmaseib uuega mida ei pea pressima ja tõmbama ja ....
ei maksa täna rimarattad koos koonuspuksiga niipalju et peaks neeru panti panema
samas saad lihtsalt reguleeritava süsteemi millega rihmajooks sirgeks ajada ja vajadusel ka lihtsalt ratast maha võtta kasutades vaid kuuskant võtit ja ehk kruvikeerajat koonuse "avamiseks"
lihtsalt huvi pärast kindlasti katsetan keevitada.korras seibil poldiaugud sees ja maha tõmbamine tõmmitsaga kukepea ja korraliku seibi mootorile panemine ka sisult kukepea.seibi laseb pliidil kuumaks,nii 100C piisab ja kukub kolks võllile jahtub maha ja nii kinni,et isegi kiilu ega polti pole kinnitamas ja liikuma pole hakanud.
Vasta
#22

(22-01-2021, 18:54 PM)muska71 Kirjutas:  seibi mootorile panemine ka sisult kukepea.seibi laseb pliidil kuumaks,nii 100C piisab ja kukub kolks võllile jahtub maha ja nii kinni,et isegi kiilu ega polti pole kinnitamas ja liikuma pole hakanud.

Jutu algus sobib tehnikafoorumisse ülihästi. Lõpuotsas läks vist tiba laperdama? Wink

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#23

(22-01-2021, 19:28 PM)Marko Kirjutas:  
(22-01-2021, 18:54 PM)muska71 Kirjutas:  seibi mootorile panemine ka sisult kukepea.seibi laseb pliidil kuumaks,nii 100C piisab ja kukub kolks võllile jahtub maha ja nii kinni,et isegi kiilu ega polti pole kinnitamas ja liikuma pole hakanud.

Jutu algus sobib tehnikafoorumisse ülihästi. Lõpuotsas läks vist tiba laperdama? Wink
lappab või mitte,aga hetkel nii on seib 1-1 võlliga ja kinnitamata kujul võllil,ükspäev keerasin lerkaga 3/4 tolli torule keeret,pakid kinni hoida toru ei suutnud muidu kui keevitusega täpp peale,aga jõudu looma moodi ja isegi rihmad ei libisenud....tean,et pole õige ja pole ka õige mootor peal ja vale mootori panek oli ajutine hädatapp,aga jah ikkagi plaanis õige mootor lõpuks pääle panna.
Vasta
#24

saades siin postitustest ja teiste jagatud kogemustes julgust sai täna  aparaadi max voolul keetsin kakkuette võetud,mootor lahti pressil võllilt maha pressitud ja toimetama.servad puhtaks roostest,sirgeks ja niivõrd kuivõrd faasitud.siis 10x100 ribast äsja sebitud saega 25mm jupp maha lõigatud ja jupp lõigatud seibi ava kuju järgi ja siis suvalise traadiga ja co2 kinni punktitud,punktid pidasid hästi terase küljes,aga malmil paraku mitte.kuidagi püsis koos siis aparaadi max voolul keetsin kokku,võttis kenasti nii malmi kui ka terase punaseks.siis treipinki ja mm haaval maha nüsima üleliigset ja hoidsin pea eemal,et kui peaks minema lendama siis ei saa vähemalt vasta kurki.treimise pidas kenasti vastu ja seega võiks oletada,et sai piisavalt korralikult kokku.ca 8cm oli pikk see katkine koht ja seib ca 125mm jäme.pildid kehvad ja teloga tehtud,aga peaks pildi ette saama.


Manustatud failid Pilt (pildid)
               
Vasta
#25

Kes tahab nn."loomkatseid" sooritada siis katkised rauad saadaval!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne